Презентація "Спорт – це запорука здоров’я української нації"

Про матеріал
Головне завдання: забезпечити дітям здоровий спосіб життя; оберігати здоров’я дітей і привчати їх самих до цього; розвивати в дошкільнят компетенцію у галузі фізичного “Я” (власне тіло та його функціонування, живлення, загартування, гігієна, здоров’я і хвороба, безпека);формувати інтерес до історії України, народних звичаїв, традицій, ігор; виховувати бажання бути схожими на козаків:сміливими, дужими, кмітливими
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дошкільний навчальний заклад Очеретинського НВК Спорт – це запорука здоров’я української нації Толстая Олеся Юріївна, Вихователь

Номер слайду 2

Наш девіз Хочеш бути ти здоровим – Про своє здоров’я дбай,  Спорт, змагання, фізкультуру,  Друже, ти не забувай! 

Номер слайду 3

“Здоров’я – це головне життєве благо.” Я.Корчак “Здорова людина – найдорогоцінніше творіння природи.” Т.Корлейль “Здоров’я– це не все, все без здоров’я – це ніщо.” Сократ

Номер слайду 4

Головне завдання Забезпечити дітям здоровий спосіб життя; оберігати здоров’я дітей і привчати їх самих до цього; розвивати в дошкільнят компетенцію у галузі фізичного “Я” (власне тіло та його функціонування, живлення, загартування, гігієна, здоров’я і хвороба, безпека); формувати інтерес до історії України, народних звичаїв, традицій, ігор; виховувати бажання бути схожими на козаків: сміливими, дужими, кмітливими

Номер слайду 5

Нормативна та теоретична база Закон України “Про дошкільну освіту”; Національна Доктрина розвитку освіти; Концепція дошкільної освіти; лист Міністерства освіти і науки України від 27.08.04 №1/9-438; Базова програма розвитку дітей; Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) Використані: засоби сучасних технологій у процесі фізичного виховання О.Курка, О.Аксьонової, Т.Глушанок, Л.Волкової, Л.Гримака, Ю.Змановського, Е.Вільчковського, В.Сухарєва, С.Мартинова, Н.Денисенко; методика М. М. Єфименка «Театр фізичного розвитку й оздоровлення»; методика К.Серебрянської «Фітбол-аеробіка»; ігрова методика Л.Бейби «Емоційна релаксація»; вправи йоги із системи «Хатха – Йога».

Номер слайду 6

Чинники розвитку здорової особистості дитини Природні задатки Набуття дитиною певних знань,умінь і навичок Індивідуальні мотиви діяльності Морально-вольові якості особистості Сприятливе розвиваюче середовище Розвиток емоційної сфери

Номер слайду 7

Модель фізкультурно-оздоровчих заходів Спеціальні фізичні вправи: заняття з фізкультури; заняття з хореографії; музично-ритмічні вправи; ранкова гімнастика; рухливі ігри, пішохідні переходи; спортивні свята, розваги. Спеціальні загартувальні процедури: полегшений одяг в приміщенні; одяг відповідно до пори року; дотримування температурного режиму; повітряні процедури;; ходіння босоніж; гігієнічна гімнастика після денного сну; дихальні та звукові вправи; загартування за допомогою морської солі, сольові доріжки; Фізичні вправи протягом дня: фізкультурні хвилинки; фізкільтурні паузи. Вітамінотерапія: вітамін С Психокорекція: кольорова терапія; звукова терапія; психогімнастка. Масаж: оздоровчий; дотиковий. Ароматерапія: “часникове намисто”

Номер слайду 8

Руховий режим дошкільників Різні види занять по фізичній культурі; удосконалення рухого режиму дошкільників; задоволення біологічної потреби дітей у руховій активності; раціональне сполучення різних видів занять. На заняттях реалізується : в оволодінні складними видами рухів у різному темпі; 2. в проведенні різноманітних рухливих ігор; 3. в урахуванні диференційного підходу до організації рухового режиму; 4. в поступовому залученні малорухомих дітей в активну діяльність

Номер слайду 9

Обладнання для рухової активності Традиційні: м’ячі, обручі, скакалки, кеглі, палиці, гімнастична стінка, ворота, матраци; ребриста, похила та гімнастична дошки; різнокольорові стрічки, кубики, канат, баскетбольна сітка, рейка, мотузка… Нетрадиційні: «доріжки здоров’я», «різнокольоровий дощик», «душ», «сніжок», «Мотрійка», «змійка», кільцекид, «Веселі зайці», «їжачки», «лижі», «дівчинка на галявинці», «брязкальця», «Клоун»…

Номер слайду 10

Йога для здоров’я Вправи йоги – це профілактика застудних захворювань, сколіозу, астми, порушень діяльності внутрішніх органів, які не лише сприяють фізичному зміцненню організму дитини, але й оздоровленню її психіки. Діти стають добрішими, спокійними, зосередженими.

Номер слайду 11

Фітбол - аеробіка Заняття на фітболах розвивають у дітей гнучкість, рівновагу, координацію рухів, допомагають виправити порушення постави тощо. Діти із задоволенням виконують вправи у швидкому темпі під музичний супровід.

Номер слайду 12

Масаж Масаж – це метод механічного впливу на оголене тіло дитини, яке сприяє зміцненню дихальних м’язів, збільшенню рухливості ребер, покращенню лімфо- та кровообігу, підвищенню опірності організму. Під час масажу застосовуємо такі прийоми: погладжування; розтирання (поверхове); розминання; легке постукування.

Номер слайду 13

Сухий басейн Мета: сприяти активізації обмінних процесів в організмі дітей; загартовувати іх; сприяти профілактики захворювань; покращувати діяльність серцево-судинної системи малюка; робити позитивний вплив на органи дихання.

Номер слайду 14

Пальчикова гімнастика Пальчикова гімнастика – це вправи, які пов’язані з розвитком дрібної моторики руки. На заняттях з фізичного виховання намагаємося: щоб діти створювали і відтворювали шляхом рухів власних рук чи інші образи; емоційно вживалися в них; входили в цілісний психоматичний стан, який задається образом; прислухалися до своїх тілесних відчуттів.

Номер слайду 15

Дихальна гімнастика Вправи на дихання - це вправи, які дозволяють не лише швидко ліквідувати кисневий голод, який утворюється внаслідок інтенсивної роботи, але й загартовувати організм. Мета : навчити дітей правильно дихати носом; впливати позитивно на нервову систему, на процеси обміну речовин, кровопостачання легень; поліпшувати дренажну функцію легенів, бронхів; коригувати деформації хребта і грудної клітини, що розвиваються внаслідок частих захворювань дитини; підвищувати загальний тонус організму; збільшити обсяг легенів і відновити повноцінне зовнішнє дихання.

Номер слайду 16

Корекція постави та плоскостопості Коригувальні вправи – це вправи, які зміцнюють м’язи тулуба, вигинають хребет у напрямку, протилежному патологічному викривленню та розвивають статичну і динамічну його функції. Ці вправи утворюють основу коригувальної гімнастики. Завданнями коригувальних вправ є: запобігання деформації хребта; формування правильної постави; сприяння гармонійному фізичному розвитку дітей.

Номер слайду 17

Надзвичайно важливого значення має організація збалансованого харчування та режиму дня

Номер слайду 18

Козацькому роду нема переводу! Україна – наша мати, І про неї вільний спів. Ми – веселі козачата, Ми – нащадки козаків!

Номер слайду 19

Наші спортивні свята Головне – здоровим бути – Це потрібно всім збагнути!

Номер слайду 20

Взаємодія з батьками Консультації Анкетування Розваги, дозвілля Тематичні зустрічі Банк батьківських даних Тематичні зустрічі Круглий стіл

Номер слайду 21

Результативність роботи

Номер слайду 22

Спорт стає засобом виховання тоді, коли він є улюбленим заняттям кожного. В.А.Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Семененко Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
19 травня 2020
Переглядів
3379
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку