Виховання моральних і вольових якостей у дітей.
Формування в них навичок культури, здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою та спортом.
КЗ «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів І-ІІІ ступенів №4 Маріупольської міської ради Донецької області»Спорт челендж №3 Шкільна Олімпіада Мета: Виховання моральних і вольових якостей у дітей. Формування в них навичок культури, здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою та спортом.
Номер слайду 2
Човниковий біг. За командою учасник бере кубик та пробігає з ним 9 метрів до другої лінії і кладе його, повертається бігом назад. Потім бере конус і біжить до лінії, кладе конус на кубик та повертається на стартову лінію. Дозволяє збільшити потужність опорно-рухового апарату та пропадати швидкість бігу. Поліпшити кровообіг. Розвинути координацію. Зміцнити м'язову і кісткову системи. Туризм Учні навчаються в’язати різні види узлів. При зав’язуванні вузла «вісімка» треба складену петлю обкрутити навколо обох кінців та, зробивши повний оберт, просмикнути через утворену подвійну петлю. Учні отримують необхідні у житті навички в’язання вузлів,розвиток логічне мислення, пам’ять, увагу,розширення кругозору. Тенніс Учні набивають тенісний м’яч на спеціальний ракетці якомога більше разів. Поліпшує координацію та навчає концентрувати увагу на одному предметі. Кидайка. Учні повинні закинути м’яча до корзини. Учень стає більш влучним. Сприяють розвитку координації рухів самовладання, підвищеної витримки, ініціативності та креативності мислення. Планка з перепонами Перед учнем три обручі, в першому лежать 3 пластикових кульок. Учню потрібно перекласти усі кульки з першого обруча до третього, стоячі у планці на долонях. Учень тренує м’язи, що стабілізують корпус: косі м'язи живота, поперечний і прямий м'язи, малі та середні сідничні, м'язи задньої поверхні стегна та інші. Опис виконання вправ які ми запропонували виконати дітям
Номер слайду 3
Боулінг На відстані від учня стоять кеглі, мета учня —збити м’ячем кожну кеглю. Учень стае більш влучним та поліпшує спритність та координацію рухів. Бомбочка Учень йде по довгій лавочці, перед ним обручі, через які треба пройти, над головою закріплені фітболи, що рухаються в різні сторони, ніби маятник. Учень концентрує увагу на об’єкті та поліпшує координацію, спритність,логічне мислення, пам’ять. СилачіУчні тягнуть машинку рук з обважчувачем в 5 кг, закручуючи стрічку кистями рук сидячи на підлозі М’язи кистей розминаються та знімається тонус. Розвиток дрібної та артикуляційної моторики рук. БерпіУчень стоїть з правої сторони від лавочки, опершись руками на її середину. Мета—перестрибнути лавочку, опираючись на неї, та прийняти положення планки на долонях. Повторювати декілька разів. Учень підкачує усі м’язи тіла та поліпшує координацію , витривалість, дихальну та серцево-судинну систему, силу, швидкість та баланс. Влучний стрілець Учень запускає паперові самолети в обруч. У нього є три спроби. Учень стає більш влучним, розвивається сила, швидкість, координація рухів, спритність, швидкісно-силова якість. Опис виконання вправ які ми запропонували виконати дітям
Номер слайду 4
Все це ми робимо заради наших радісних і здорових дітей. Розвиваємо в них здоровий дух, пропагандуємо до занять спортом і усіма нашими силами показуємо їм, що це не тільки корисно, а ще й весело. Під час таких заходів діти які не займаються спортом додатково, мають можливість розім’яти м’язи та потренуватись в різних вправах, які ще й на додачу покращать настрій на цілий день. Відео виконання вправ
Номер слайду 5
Найкращий аналіз це запитати самих учасників шкільної олімпіади https://www.facebook.com/100010944514289/videos/1319686461739492/
Номер слайду 6
Змагання зі скакалкою. Стриб-тайм. Прижки розвивають координацію рухів самовладання, підвищують витримку, тренерують м’язи, що стабілізують корпус. підвищують рівень серотоніну- це означає гарний настрій і прилив енергії на цілий день. Кожень учень прийняв участь у змаганнях де перевірив свої здібності. Наша школа змагається в Web-марафоні " Спорт заради розвитку" в номінації "Гендерна рівність". Наша відеоробота