STEM - урок на тему "Статика і динаміка" містить активні покликання на інтерактивні вправи та відео, виконання вправи «Творча лабораторія
(виготовлення голограми)»
Тема уроку: Статичні образи. Способи закріплення: від наскального малюнка до цифрової фотографії та голограми. Урок 22 Епіграф: «Уява важливіша, ніж знання » А. Енштейн
Номер слайду 2
Статика відтворює стан спокою – це підкреслене вираження стану рівноваги, стійкості форми. Динаміка – це відображення руху, розвитку форми у вибраному напрямку, уздовж вибраної осі.
Доісторичний наскельний живопис. Вже відкрито кілька десятків мільйонів наскельних малюнків та художніх мотивів, і з кожним роком їх відкривають дедалі більше. Ця солідна, довговічна, сукупна пам’ятка минулого є найочевиднішим нині свідченням того, як наші далекі предки розвинули складні суспільні системи. Декотрі поширені хибні твердження про витоки мистецтва мусили бути відхилені в самому своєму зародку. Мистецтво, як таке, не виникло раптово, воно розвивалося поступово зі збагаченням людського досвіду. На час появи славнозвісного печерного мистецтва у Франції та Іспанії, як вважається, мистецькі традиції вже неабияк були розвинені принаймні в південній Африці, Лівані, східній Європі, Індії та Австралії, і, поза всяким сумнівом, у багатьох інших регіонах, які мають ще бути відповідно досліджені.
Номер слайду 6
Кам’яна Могила на ЗапоріжжіЦе єдине місце в світі, де на невеликій площі зосереджені малюнки, датовані настільки широким історичним діапазоном: від епохи пізнього палеоліту до середньовіччя (20-16 тисячоліття до н.е. – 11-13 століття н.е). Війська РФ замінували найдавнішу неолітичну пам’ятку України «Кам’яна Могила»
Номер слайду 7
Вправа «Доісторична картинна-галерея»
Номер слайду 8
Еволюція мистецтва. Однак упродовж останніх ста років ця ситуація радикально змінилася. Виникли кіно, телебачення, відео, Інтернет, відеоігри. Ми оточені різними приладами, і вони здатні демонструвати зображення, що рухаються. Ми сприймаємо наше життя не через літературу, картини чи музичні треки, а радше, через відео, кіно та ігри
Номер слайду 9
Метод «Кінотеатр»Перегляд відеоролика «Історія фотографії» https://www.youtube.com/watch?v=0w6g. EFclvh8
Номер слайду 10
Фотомистецтво - створення за допомогою технічних засобів зорового образу документального значення, художньо виразного і достовірного, що фіксує в застиглому зображенні мить дійсності.Існує два напрями фотографії – документальна і художня. Документальна фіксує миттєвості життя, об'єктивну реальність. Художня втілює художній задум, авторський погляд на сцени й об'єкти, спеціально обрані або організовані для фотографування.
Номер слайду 11
Вправа «Хвилинка інтерактиву»Виконати вправу за покликанням https://wordwall.net/uk/resource/51984280
Номер слайду 12
Голограма. Голограма – це об'ємне тривимірне зображення, яке, власне, і допомагає героям футуристичних світів спілкуватися один з одним. Денніс Габор зробив значний внесок у розвиток голографії. У 1947 році він опублікував статтю, в якій запропонував новий метод запису та відтворення тривимірних зображень за допомогою голографії. Юрій Денисюк – український фізик, який вдосконалив технологію голограми і вперше показав, що задопомогою неї можна створювати 3 D зображення.
Номер слайду 13
Голографія має широке застосування в різних областях, включаючи оптичну пам’ять, відображення даних, медичну візуалізацію, неруйнівний контроль і художню голографію. Голографія має великі перспективи розвитку в різних сферах. Вона може використовуватися для створення тривимірних дисплеїв, голографічних сканерів та інших передових технологій.
Номер слайду 14
Вправа «Творча лабораторія (виготовлення голограми)»Необхідні матеріали: Міцна прозора пластикова плівка (можна заламінувати плівку)Шаблон для голограми (можна скористатись шаблоном в додатку)Вузький скотч. Мобільний телефон Алгоритм виконання Крок за кроком:Із цупкої пластикової плівки за шаблоном вирізаємо модель. Шви склеюємо скотчем. Випробування: На мобільному пристрої в ютубі шукаємо голографічні відео та спостерігаємо (додаток до уроку)
РЕФЛЕКСІЯ «Поділись думками»Що подобається на уроках?Що не подобається на уроках?Чи можеш вчитися краще на уроках?Що заважає вчитися краще?Постав собі оцінку за урок за 12-ти бальною системою та аргументуй її.