Презентація STEM - урок "Статика і динаміка"

Про матеріал
STEM - урок на тему "Статика і динаміка" містить активні покликання на інтерактивні вправи та відео, виконання вправи «Творча лабораторія (виготовлення голограми)»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Статичні образи. Способи закріплення: від наскального малюнка до цифрової фотографії та голограми. Урок 22 Епіграф: «Уява важливіша, ніж знання » А. Енштейн

Номер слайду 2

Статика відтворює стан спокою – це підкреслене вираження стану рівноваги, стійкості форми. Динаміка – це відображення руху, розвитку форми у вибраному напрямку, уздовж вибраної осі.

Номер слайду 3

Візуальні образи бувають: Статичними Динамічними

Номер слайду 4

Вправа «Хвилинка інтерактиву»Виконання інтерактивної вправи https://wordwall.net/uk/resource/67758348

Номер слайду 5

Доісторичний наскельний живопис. Вже відкрито кілька десятків мільйонів наскельних малюнків та художніх мотивів, і з кожним роком їх відкривають дедалі більше. Ця солідна, довговічна, сукупна пам’ятка минулого є найочевиднішим нині свідченням того, як наші далекі предки розвинули складні суспільні системи. Декотрі поширені хибні твердження про витоки мистецтва мусили бути відхилені в самому своєму зародку. Мистецтво, як таке, не виникло раптово, воно розвивалося поступово зі збагаченням людського досвіду. На час появи славнозвісного печерного мистецтва у Франції та Іспанії, як вважається, мистецькі традиції вже неабияк були розвинені принаймні в південній Африці, Лівані, східній Європі, Індії та Австралії, і, поза всяким сумнівом, у багатьох інших регіонах, які мають ще бути відповідно досліджені.

Номер слайду 6

Кам’яна Могила на ЗапоріжжіЦе єдине місце в світі, де на невеликій площі зосереджені малюнки, датовані настільки широким історичним діапазоном: від епохи пізнього палеоліту до середньовіччя (20-16 тисячоліття до н.е. – 11-13 століття н.е). Війська РФ замінували найдавнішу неолітичну пам’ятку України «Кам’яна Могила»

Номер слайду 7

Вправа «Доісторична картинна-галерея»

Номер слайду 8

Еволюція мистецтва. Однак упродовж останніх ста років ця ситуація радикально змінилася. Виникли кіно, телебачення, відео, Інтернет, відеоігри. Ми оточені різними приладами, і вони здатні демонструвати зображення, що рухаються. Ми сприймаємо наше життя не через літературу, картини чи музичні треки, а радше, через відео, кіно та ігри

Номер слайду 9

Метод «Кінотеатр»Перегляд відеоролика «Історія фотографії» https://www.youtube.com/watch?v=0w6g. EFclvh8

Номер слайду 10

Фотомистецтво - створення за допомогою технічних засобів зорового образу документального значення, художньо виразного і достовірного, що фіксує в застиглому зображенні мить дійсності.Існує два  напрями  фотографії – документальна  і  художня. Документальна фіксує миттєвості життя, об'єктивну реальність. Художня   втілює   художній   задум, авторський погляд на сцени й об'єкти, спеціально обрані або організовані для фотографування.

Номер слайду 11

Вправа «Хвилинка інтерактиву»Виконати вправу за покликанням https://wordwall.net/uk/resource/51984280

Номер слайду 12

Голограма. Голограма – це об'ємне тривимірне зображення, яке, власне, і допомагає героям футуристичних світів спілкуватися один з одним. Денніс Габор зробив значний внесок у розвиток голографії. У 1947 році він опублікував статтю, в якій запропонував новий метод запису та відтворення тривимірних зображень за допомогою голографії. Юрій Денисюк – український фізик, який вдосконалив технологію голограми і вперше показав, що задопомогою неї можна створювати 3 D зображення.

Номер слайду 13

Голографія має широке застосування в різних областях, включаючи оптичну пам’ять, відображення даних, медичну візуалізацію, неруйнівний контроль і художню голографію. Голографія має великі перспективи розвитку в різних сферах. Вона може використовуватися для створення тривимірних дисплеїв, голографічних сканерів та інших передових технологій.

Номер слайду 14

Вправа «Творча лабораторія (виготовлення голограми)»Необхідні матеріали: Міцна прозора пластикова плівка (можна заламінувати плівку)Шаблон для голограми (можна скористатись шаблоном в додатку)Вузький скотч. Мобільний телефон Алгоритм виконання Крок за кроком:Із цупкої пластикової плівки за шаблоном вирізаємо модель. Шви склеюємо скотчем. Випробування: На мобільному пристрої в ютубі шукаємо голографічні відео та спостерігаємо (додаток до уроку)

Номер слайду 15

Вправа «Хвилинка інтерактиву»Виконання інтерактивної вправи https://wordwall.net/uk/resource/67762289

Номер слайду 16

РЕФЛЕКСІЯ «Поділись думками»Що подобається на уроках?Що не подобається на уроках?Чи можеш вчитися краще на уроках?Що заважає вчитися краще?Постав собі оцінку за урок за 12-ти бальною системою та аргументуй її.