Зараз у педагогічній літературі надзвичайно популярними стали словосполучення зі словом «інновації», «інноваційні» і т.п. Мультимедійні засоби стають чи не обов'язковою складовою більшості публічних виступів. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ має стати такою, яка б забезпечувала в навчальному процесі взаємосприяння усного, живого слова та аудіовізуального компоненту. Таке взаємосприяння передбачає, що слово позбавляється принизливої для себе ролі служанки мультимедійної техніки, повертаючи собі свою первородну значущість. ТАК ЩО Ж ТАКЕ «СТОРІТЕЛІНГ"? Як виник? Які основні функції сторітелінгу в освітньому процесі? На ці та інші питання дасть відповідь презентація. А ще проведемо кільеа експериментів, творчо пограємося й з'ясуємо, що головною особливістю сучасного закладу освіти є відкриті для всього нового педагоги. Стрімкі та широкомасштабні зміни, які відбуваються в освіті, вимагають мобільності від педагога, його готовності до змін у системі соціальної взаємодії. На даний момент актуальними є прості у використанні, проте ефективні методи навчання та виховання, які не потребують тривалої підготовки. Розповідь історій – процес емоційний, захоплюючий, який добре запам'ятовується. Отже, сторітелінг як вигадка казок, історій добре підходить для формування усного мовлення учнів.