Презентація "Стратегії НУШ"

Про матеріал
Дана презентація допоможе провести цікаві уроки,використовуючи стратегії НУШ.На різних уроках у початковій школі вчитель може застосовувати ці стратегії.Наведені приклади застосування даних стратегій допоможуть досягати легко очікуваних результатів,зацікавлять дітей,активізують їх творче мислення ,самостійність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фрагменти уроків з використанням стратегій “Дискусія”, “Читання з позначками”, “Мікрофон”style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

Стратегія “Дискусія”Теоретична частина. Учень, який уміє висловлювати власну думку під час дискусії, має кращі результати навчання. Дискусія – публічне обговорення спірного питання. Є кілька стратегій, які допомагають організувати дискусію в класі. Стратегії дискусії: Т – схема. Дискусійна шкала Елвермана. Шкала ставлень «Так – НІ»Т – схема – це багатоцільовий графічний організатор для запису аргументів з обговорення бінарного запитання (так – ні, за – проти)Дискусійна шкала Елвермана – це стратегія використання графічної схеми для організації дискусії в класіШкала ставлень – це стратегія, яка допомагає з’ясувати ставлення учнів до певної проблеми та організувати дискусію в класі.

Номер слайду 3

Практична частина. Урок природознавства в 3 класі. Тема. Вода – руйнівник чи рятівникІ. Заключна частина. Міркування в групах1. Об’єднання в групи- Зараз ми з вами об’єднаємося в дві групи.- Витягніть з чарівної скриньки картки. (Сніжинки, краплинки, листки)- Що зайве, на вашу думку?- Чи добре, що взимку багато снігу?- Яка від нього користь?2. Робота в групах. Сьогодні у нас в гостях Капітошка. Він вважає, що вода не може завдати нікому ніякої шкоди. Вода приносить тільки користь і радість всім живим істотам. Наведіть приклади, що вода може бути не тільки рятівником, а й руйнівником.

Номер слайду 4

9 змін, які пропонує Міносвіти. ДИТИНА — ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬНова школа буде співпрацювати з позашкільними закладами освіти, враховувати індивідуальні здібності дитини. БАТЬКИ – ПАРТНЕРИВчителі допомагатимуть батькам здобувати спеціальні знання про розвиток дитини. Учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, обирати підручники, методи, стратегії, засоби навчання. Серед методів навчання застосовуватимуть: ігри, соціальні, дослідницькі проекти, експерименти, групові завдання. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}В о д а - р я т і в н и к. ТАКНІБез води не може прожити жоден живий організм. Навесні відбуваються повені, коли піднімається рівень води в річках. Вода допомагає гасити пожежі. Вода утворює ущелини, печери. В спеку хочеться пити. Є тварини, які не можуть жити без води: риби, жаби, черепахи. Утворюються шторми, цунамі, які приносять руйнування і шкоду. Вода потрібна, щоб очистити тіло, помити посуд, підлогу. Вода розмиває родючі грунти, утворює яри.3. Аргументи дітей. Запис в дискусійну таблицю

Номер слайду 5

4. Підсумок дискусіїКапітошка почув всі ваші міркування . Я думаю, що він буде знати про те, що воду можна розглядати з різних сторін.5. Рефлексія. Діти, давайте подаруємо нашому гостю незвичайну воду, у вигляді чарівних сніжинок. Нехай вони в Капітошки погостюють до зими.

Номер слайду 6

Стратегія «Мікрофон» Теоретична частина. Різновидом загально групового обговорення є технологія «Мікрофон», яка надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку. Мета цієї стратегії – розвиток асоціативного та креативного мислення, уяви. Організація роботи1. Повідомити проблему класові.2. Запропонувати уявний «мікрофон» (будь–який предмет).3. Надавати учням слово почергово, передаючи «мікрофон». Говорити має право лише той, у кого знаходиться «мікрофон».4. Повідомлені відповіді не коментувати і не оцінювати. Коли хтось висловлюється, інші не мають права щось говорити.

Номер слайду 7

Практична частина. Урок читання 2 клас. Тема. Підсумковий урок за темою « Народні казки»ІV. Актуалізація опорних знань1. Слово вчителя - Казка – це чарівна країна, де добро завжди перемагає зло. Казок країна чарівна. У гості нас чека вона. Отож часу не гаймо,І казку зустрічаймо!- Казка в гості до нас прийшла не сама, а зі своїми друзями. Всі вони хочуть дізнатися: чи знаєте ви казки? Чи читаєте ви казки?- Що ви знаєте про казкових героїв?- Отож, спробуємо виконати завдання від наших друзів. Нехай вони усвідомлять, що другокласники у Вікторійській школі дійсно люблять читати казки і все про них знають.

Номер слайду 8

2. Подарунок Казці Ки – ки – ки - дуже любим ми казки. Ать – ать – ать - будем разом їх читать. Сі – сі - сі - полюбіть ви їх усі. Ить – ить – ить - без казок нам не прожить. Тя – тя – тя – взято все в них із життя. Ро – ро – ро - переможе хай добро. Завдання від Казки та її друзів.3. Стратегія «Мікрофон»- Який розділ ми закінчили вивчати?- А які казки прочитали в цьому розділі?- Хто автор цих казок?“Жбан меду”“Колобок”“Горобець і билина”“Як дівчина короля перехитрила”“Лисичка – сестричка”

Номер слайду 9

Стратегія «Читання з позначками» Теоретична частина. Стратегію «Читання з позначками» використовують для читання наукових та науково – популярних текстів. Мета стратегії полягає в стимуляції оцінювальної діяльності учнів у процесі сприйняття та обдумування інформації під час читання . Часто читаючи якийсь твір, як дорослі так і діти роблять у книгах помітки, виділяють певну інформацію з метою кращого запам’ятовування, щоб звернути увагу ще раз на певний фрагмент.

Номер слайду 10

Практична частина. Фрагмент уроку природознавства в 3 класі « Рух повітря»Алгоритм роботи:1. Читання тексту вчителем2. Ознайомлення учнів з умовними позначками: (галочка) – знайома інформація (я це знав);- (риска) - це суперечить тому, що я знаю;+ - нова інформація (я не знав цього);? – в мене з’явилось запитання стосовно цієї інформації.3. Розміщення плакату з позначками на видному місці.4. Пояснення учням завдання (оцінюванню підлягає не одне слово, а ціле речення)5. Демонстрація прикладу ставлення позначок у тексті.6. Визначення часових меж.

Номер слайду 11

7. Самостійне читання тексту учнями, створення таблиці з позначками.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Я знав це+Я не знав цього- Це суперечитьтому, що я знав?В мене з’явилося запитання стосовно цієї інформації8. Обговорення результатів роботи всім класом. Зосередження на суттєвих ідеях тексу.

Номер слайду 12

Рух повітря. Рух повітря вздовж поверхні Землі називають вітром. Вітер завжди дме з більш холодної місцевості у бік більш теплої. Це відбувається тому, що холодне повітря важче. Вітер часто змінює напрямок. Вітри мають і різну швидкість. Що більша швидкість вітру, то він сильніший. Вітри бувають різні. Вони приносять і бажану прохолоду, і задушливу спеку… +++? ?style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

“Освіта, що не вчить успішно жити в сучасному світі, не має жодної цінності”Р. Кіосакіstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

pptx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
4813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку