Cтворення елементарного ритмічного супроводу до пісні1 клас. Тема 2. Ритм у творіУрок № 7 ПІБ учителя: Бикова Оксана Миколаївна
Номер слайду 2
Музичне вітання:https://youtu.be/CG5j. N1 SDlro. Правила техніки безпеки під час уроку.
Номер слайду 3
Послухайте цокання годинника.
Номер слайду 4
Й. Штраус. Полька «Тік-так». Подумай, чи подібне звучання музики до цокання годинника?
Номер слайду 5
Запам'ятай!Музичні звуки бувають довгими і короткими.
Номер слайду 6
Запам'ятай!Музичні звуки бувають довгими і короткими.
Номер слайду 7
Запам'ятай!У всіх мелодіях довгі та короткі звуки чергуються по-різному. Тому кожна мелодія має свій ритм.- Спробуй проплескати в долоні своє ім’я.- Підбери мелодію і проспівай імена своїх рідних.
Номер слайду 8
Н. Май «Кап-кап-кап» Використай диктофон, щоб потренуватися виконувати пісню.
Номер слайду 9
Обери інструменти, якими відтвориш ритм пісні.
Номер слайду 10
Що таке ритм? Розглянь картини. Чи можна сказати, що у цих зображеннях передано ритм? Чому ти так думаєш?А. Куїнджі. «Березовий гай»М. Приймаченко. «Три буслики...»Г. Назаренко. «Індик» (фрагмент)
Номер слайду 11
Ритм у картині передається через чергування будь-яких елементів зображення. Створюється штрихами, лініями, крапками, мазками. Спробуй із різних видів ліній створити малюнок, у якому проявляється ритм. Використай кольорові олівці.
Номер слайду 12
Вигадай ритмічні рухи і виконай їх під звучання української народної пісні «Два півники».
Номер слайду 13
Вигадай ритмічні рухи і виконай їх під звучання української народної пісні «Два півники».
Номер слайду 14
Намалюй сліди, які залишають коза і козенятко. У кого з них кроки довші, а в кого — коротші? Спробуй проплескати ритм кроків кози та козеняти.
Номер слайду 15
Як гадаєш, чим схожий ритм у музичних і живописних творах?