Презентація "Створення позитивного клімату в класному колективі де навчаються діти з ООП"

Про матеріал
Анімована презентація про толерантне ставлення один до одного (практичні вправи для роботи з дітьми різних вікових категорій).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення позитивного клімату в класному колективі де навчаються діти з ООП

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Як виконують дії інші учасники дивитися забороняється. Дії необхідно виконувати швидко. Починаємо:1. Складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.2. Знову складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.3. Ще раз складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.4. І ще раз складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.5. Розгорніть аркуш. Подивіться на свій аркуш і на аркуші учасників. Попрактикуємось

Номер слайду 7

Початкова ланка

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Середня ланка

Номер слайду 11

Кожному учню, або групам учнів, роздаємо квіточки, на пелюстках яких вони повинні написати риси толерантності, притаманні їм. З цих квіточок створюємо віночок толерантності. Віночок толерантності

Номер слайду 12

https://www.facebook.com/ranokschool/videos/%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8 C%D1%82%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8 C%D0%BC-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%97%D0%B6%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0/388433232326620/

Номер слайду 13

Старша ланка. Гра «Правильно/неправильно»Інструкція: до поданих слів або словосполучень підібрати толерантний вислів. Особлива дитина, Інклюзивна дитина, Дитина з інклюзією, ІнклюзяткоІнвалід, Людина з обмеженими можливостями / людина з обмеженими фізичними можливостями, Людина з особливостями, Людина з особливими потребами, Каліка, Людина з нюансами, Особлива людина, Неповноцінний, Неповносправний, Недієздатний, Страждає на інвалідність, Інклюзивні люди Людина з інвалідністю, Людина з фізичними / сенсорними / психічними / інтелектуальними / ментальними порушеннями, Людина з порушеннями опорно-рухового апарату, Людина з порушеннями рухової функціїДитина з особливими освітніми потребами (ООП)

Номер слайду 14

Глухий, Глухонімий. Сліпий, Підсліпуватий, Людина з вадами зору. Людина з порушеннями слуху, Людина з повною / частковою втратою слуху, Нечуючий / нечуюча. Людина з порушеннями зору, Людина з повною / частковою втратою зору, Незрячий / незряча (допустимий варіант)

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Історія про орла, який не хотів літати. Одного разу пішов селянин до лісу, щоб знайти там птаха, якого він зможе взяти з собою додому. Він упіймав молодого орла, приніс його додому на пташиний двір до курей, качок та індиків. Він дав йому пташиного корму, хоча той був орлом — королем усіх птахів. П’ять років потому селянина відвідав один мудрий чоловік, який чудово розбирався у природознавстві. І коли вони разом прогулювалися садом, він, побачивши орла, вигукнув: Але ж цей птах не півень, це орел!Так, — відповів селянин, — це правда. Але я виростив його як півня. І тепер він уже не орел, а півень, навіть попри те, що розмах його крил становить три метри. Але я не можу в це повірити, — сказав інший чоловік. — Він усе ще орел, тому що в нього серце орла. І це дасть йому можливість коли-небудь піднятися високо в небо. Ні-ні, — відповів селянин, — тепер він справжній півень, і він ніколи більше не буде літати. Тоді вони вирішили провести випробування. Людина, яка добре розбиралася в природознавстві, взяла на руки орла, підняла руку вверх і благальним голосом сказала: «Адже ти орел, ти належиш небу, а не землі: розправ свої крила і лети!»Орел сидів на простягнутій вверх руці й оглядався навкруги. Позаду себе він побачив курей, які спокійно клювали свої зерна, і раптом знову зістрибнув вниз до курей. Тоді селянин сказав: Я ж казав тобі, він став півнем. Ні, — відповів інший чоловік. — Він — орел. Завтра я повторю свою спробу ще раз.

Номер слайду 17

Наступного дня піднявся він разом з орлом на дах будинку, підняв його вгору і сказав: «Орле, адже ти орел, розправ свої крила і лети!» Але коли орел знову побачив курей, які квохтали на дворі, він знову зістрибнув до них униз і став порпатися разом із ними. Тоді селянин знову сказав: Адже я тобі говорив, він — півень і залишиться півнем. Ні, — відповів інший. — Він — орел, і серце в нього орлине. Дозволь нам завтра зробити ще одну-єдину спробу, і я змушу його полетіти. Наступного ранку він рано встав, узяв із собою орла і виніс його за межі міста, подалі від будинків, до підніжжя гори. У цей час сходило сонце, і його промені золотили вершину гори. Кожний камінчик світився від радості, насолоджуючись таким чудовим ранком. Він підняв орла догори і сказав йому: «Орле, адже ти орел. Ти належиш небу, а не землі. Розправ свої крила і лети!»Орел оглянувся навколо, увесь затріпотів, ніби його наповнювало нове життя, але… не полетів. Тоді чоловік змусив його подивитися прямо на сонце. І враз орел розправив свої могутні крила, піднявся з криком угору і почав підніматися все вище і вище, і більше не повернувся назад. Він був орлом, навіть попри те, що був приручений і вирощений разом із курми. Завдання: У чому педагогічний зміст історії про орла, який не хотів літати?Поділіться своїми ідеями, роздумами з приводу прочитаного. Як виховати наших дітей «орлами»?

Номер слайду 18

Сходинки взаємин. Толерантність Порозуміння Дискримінація Упередження. Звинувачення Насильство Стереотипи Терпимість Співпраця Повага

Номер слайду 19

Тактильні ігри «Дай п’ять», хлопки долонями Башні з рук Сорока-ворона (пальчикові обхвати і обнімання) «Липкі пальці» (на двохсторонній скотч класти руки) Розваги з наклейками і скотчем (клеїти на тіло, а діти здирають) Стискання нігтів (біля основи пальця і утримуємо 5 секунд) Тактильний мішечок

Номер слайду 20

Поради для підтримки дітей. Старі ритуали. Нові ритуали. Емоції Зарядка. Війна та безпека

Номер слайду 21

«Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них – і вона задзвенить, і розсипле аромат, не схожий один на одного» Василь Сухомлинський

Номер слайду 22

https://www.youtube.com/watch?v=p3 H75 Cp0 Ziw. Дякую за увагу !!!Бажаю всім здоров’я, успіхів і творчого натхнення!

Номер слайду 23

Корисні посилання. Digital Inclusion https://dimobi.org.ua/ Всеукраїнська школа онлайн https://lms.e-school.net.ua/Освітні послуги https://ispukr.org.ua/?p=8699#. ZGt. Djn. ZBx. Pb. Корекційна робота https://ispukr.org.ua/?p=8705#. ZGt. Eb3 ZBx. Pb. Порушення інтелектуального розвитку умови воєнного стану https://www.dano.dp.ua/1928-artterapiya-bez-kordoniv (книга)https://learningapps.org/11997989 (знайти тінь)https://www.dano.dp.ua/1839https://www.dano.dp.ua/1840

Номер слайду 24

Дякую за увагу !!!Бажаю всім здоров’я, успіхів, мирного неба і творчого натхнення!Матеріали взяті із мережі Інтернет.

pptx
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку