Як виконують дії інші учасники дивитися забороняється. Дії необхідно виконувати швидко. Починаємо:1. Складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.2. Знову складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.3. Ще раз складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.4. І ще раз складіть аркуш навпіл. Відірвіть верхній правий кут.5. Розгорніть аркуш. Подивіться на свій аркуш і на аркуші учасників. Попрактикуємось
Старша ланка. Гра «Правильно/неправильно»Інструкція: до поданих слів або словосполучень підібрати толерантний вислів. Особлива дитина, Інклюзивна дитина, Дитина з інклюзією, ІнклюзяткоІнвалід, Людина з обмеженими можливостями / людина з обмеженими фізичними можливостями, Людина з особливостями, Людина з особливими потребами, Каліка, Людина з нюансами, Особлива людина, Неповноцінний, Неповносправний, Недієздатний, Страждає на інвалідність, Інклюзивні люди Людина з інвалідністю, Людина з фізичними / сенсорними / психічними / інтелектуальними / ментальними порушеннями, Людина з порушеннями опорно-рухового апарату, Людина з порушеннями рухової функціїДитина з особливими освітніми потребами (ООП)
Історія про орла, який не хотів літати. Одного разу пішов селянин до лісу, щоб знайти там птаха, якого він зможе взяти з собою додому. Він упіймав молодого орла, приніс його додому на пташиний двір до курей, качок та індиків. Він дав йому пташиного корму, хоча той був орлом — королем усіх птахів. П’ять років потому селянина відвідав один мудрий чоловік, який чудово розбирався у природознавстві. І коли вони разом прогулювалися садом, він, побачивши орла, вигукнув: Але ж цей птах не півень, це орел!Так, — відповів селянин, — це правда. Але я виростив його як півня. І тепер він уже не орел, а півень, навіть попри те, що розмах його крил становить три метри. Але я не можу в це повірити, — сказав інший чоловік. — Він усе ще орел, тому що в нього серце орла. І це дасть йому можливість коли-небудь піднятися високо в небо. Ні-ні, — відповів селянин, — тепер він справжній півень, і він ніколи більше не буде літати. Тоді вони вирішили провести випробування. Людина, яка добре розбиралася в природознавстві, взяла на руки орла, підняла руку вверх і благальним голосом сказала: «Адже ти орел, ти належиш небу, а не землі: розправ свої крила і лети!»Орел сидів на простягнутій вверх руці й оглядався навкруги. Позаду себе він побачив курей, які спокійно клювали свої зерна, і раптом знову зістрибнув вниз до курей. Тоді селянин сказав: Я ж казав тобі, він став півнем. Ні, — відповів інший чоловік. — Він — орел. Завтра я повторю свою спробу ще раз.
Наступного дня піднявся він разом з орлом на дах будинку, підняв його вгору і сказав: «Орле, адже ти орел, розправ свої крила і лети!» Але коли орел знову побачив курей, які квохтали на дворі, він знову зістрибнув до них униз і став порпатися разом із ними. Тоді селянин знову сказав: Адже я тобі говорив, він — півень і залишиться півнем. Ні, — відповів інший. — Він — орел, і серце в нього орлине. Дозволь нам завтра зробити ще одну-єдину спробу, і я змушу його полетіти. Наступного ранку він рано встав, узяв із собою орла і виніс його за межі міста, подалі від будинків, до підніжжя гори. У цей час сходило сонце, і його промені золотили вершину гори. Кожний камінчик світився від радості, насолоджуючись таким чудовим ранком. Він підняв орла догори і сказав йому: «Орле, адже ти орел. Ти належиш небу, а не землі. Розправ свої крила і лети!»Орел оглянувся навколо, увесь затріпотів, ніби його наповнювало нове життя, але… не полетів. Тоді чоловік змусив його подивитися прямо на сонце. І враз орел розправив свої могутні крила, піднявся з криком угору і почав підніматися все вище і вище, і більше не повернувся назад. Він був орлом, навіть попри те, що був приручений і вирощений разом із курми. Завдання: У чому педагогічний зміст історії про орла, який не хотів літати?Поділіться своїми ідеями, роздумами з приводу прочитаного. Як виховати наших дітей «орлами»?
Тактильні ігри «Дай п’ять», хлопки долонями Башні з рук Сорока-ворона (пальчикові обхвати і обнімання) «Липкі пальці» (на двохсторонній скотч класти руки) Розваги з наклейками і скотчем (клеїти на тіло, а діти здирають) Стискання нігтів (біля основи пальця і утримуємо 5 секунд) Тактильний мішечок
Корисні посилання. Digital Inclusion https://dimobi.org.ua/ Всеукраїнська школа онлайн https://lms.e-school.net.ua/Освітні послуги https://ispukr.org.ua/?p=8699#. ZGt. Djn. ZBx. Pb. Корекційна робота https://ispukr.org.ua/?p=8705#. ZGt. Eb3 ZBx. Pb. Порушення інтелектуального розвитку умови воєнного стану https://www.dano.dp.ua/1928-artterapiya-bez-kordoniv (книга)https://learningapps.org/11997989 (знайти тінь)https://www.dano.dp.ua/1839https://www.dano.dp.ua/1840