Презентація "Створення візерунків та фігур у середовищі СКРЕТЧ"

Про матеріал
Скретч ( англ. Scratch)— середовище, динамічна візуальна мова програмування, у якій код створюється шляхом маніпулювання графічними блоками. Середовище орієнтовано в першу чергу на дітей та початкове знайомство з основними концепціями та ідеями програмування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Малювання візерунків та фігур у середовищі СКРЕТЧ. Презентацію підготувала Гробова Н.О.

Номер слайду 2

Малювання квадрата

Номер слайду 3

Можна оптимізувати

Номер слайду 4

Малювання трикутника Малювання шестикутника

Номер слайду 5

Замкнена опукла фігура Необхідно визначити кількість повторів = кількості сторін Кут повороту=360/кількість сторін Повторити К разів Повернути на 360/К градусів Зробити 100 кроків

Номер слайду 6

Змінна “сторони” – універсальний проект

Номер слайду 7

Малювання зірки Зірка має більшу суму кутів Поворот щоразу на 144* 5 повторів

Номер слайду 8

Варіантів безліч Якщо надто малий кут повороту ( <90*), то Кіт “вилітає” за межі екрану При зміні кута повороту (наприклад 95*), фігура залишається незамкненою Збільшивши кількість повторів – одержимо візерунок

Номер слайду 9

Завдання

ppt
Додано
15 серпня 2020
Переглядів
8363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку