Календарно-тематичне планування уроків
«Інформатики» для 4 класу 2020-2021н.р.
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 клас, зі змінами згідно наказу Міністерства освіти та науки України від 29.05.2015р. № 584 та наказу Міністерства освіти та науки України від 05.08.2016р №948.
Підручник: Г.В.Ломаковська, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М.Ривкінд.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2012р.
35 годин (1 година на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Графіка |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
|
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. |
|
|
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
|
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
|
|
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
|
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
|
|
Створення колажу із зображень. |
|
Тема 2. Текст |
|||
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
|
|
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
|
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
|
|
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
|
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті |
|||
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
|
|
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
|
|
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
|
|
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
|
|
|
Сучасні пристрої для співпраці. |
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням |
|||
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. |
|
|
|
Алгоритми з циклами. |
|
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
|
|
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
|
|
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
|
Тема 5. Інформація |
|||
|
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
|
|
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
|
|
|
Складові комп’ютера. |
|
|
|
Пристрої введення та виведення інформації. |
|
|
|
Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
|
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|