Презентація "Створюємо настільну гру"

Про матеріал
Презентація до уроку "Я досліджую світ" за підручником Г.Кізілової та О.Шулько, 4 клас
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я досліджую світ. Готуємо проєкт. Створюємо настільну гру.

Номер слайду 2

Настільні ігри. Настільні ігри вже давно стали не лише корисним дозвіллям, а й ефективним інструментом навчання у школі. Рольові ігри, блукалки, вікторини чи карткові — вони занурюють дітей і навіть дорослих в азартну пригоду і допомагають розвивати м’які навички та різні компетентності. Створити власну гру не так і складно: головне скласти покрокову інструкцію, щоб кожен проявив свої суперсили в навчальних настільних іграх.

Номер слайду 3

ІнструкціяІдея. Варто конкретизувати, яку саме тему буде розкрито у грі. Мета гри. За допомогою настільної гри можна не тільки розважитися, а й сформувати конкретні навички та вміння, які сприятимуть творчості, креативу, самостійності тощо. Цільова група для вашої гри. Пам’ятайте, що вік гравців та їхні зацікавлення впливають як на правила, так і на дизайн. Визначте механіку гри: який принцип рухає гру? Що гравцям робити, коли вони здобувають перемоги або зазнають невдач. Для додаткової мотивації можуть також використовуватися бали, значки або інші ігрові елементи.

Номер слайду 4

Оберіть вид гри або принцип, що буде в основі її механіки:карткові — містять набори карток із завданнями;блукалки — складаються з ігрового поля, фішок та кубика;рольові — учасники беруть на себе якусь роль;імітаційні — такі ігри імітують реальні явища;вікторини — ігри, суть яких полягає у відповідях на запитання з різних галузей знань. Розробіть правила гри: Визначте кількість гравців (гра на одного, двох, на групу до 6 осіб, на групу понад 6 осіб). Час, впродовж якого триватиме гра, залежить від мети, жанру гри, правил:— до 15 хвилин — дуже швидка гра;— 15-30 хвилин — швидка;— півгодини-година — середня;— година-півтори — довга;— понад півтори години — дуже довга.

Номер слайду 5

Визначте спосіб взаємодії між гравцями під час гри:а) конфлікт — гравці грають один проти одного. Переможець тільки один;б) конкуренція — гравці конкурують один з одним, але в них схожі цілі. Переможець один, але гравці грають проти гри;в) співробітництво — гравці проти гри, жодної конкуренції. Перемогти можуть тільки всі разом. Визначте, якою буде мотивація для гравців, щоб виграти. Продумайте, яким буде завершення гри і скільки буде переможців. На основі цього потрібно підібрати конкретні механіки і механізми, які ви застосуєте в грі. Надалі ці механіки доведеться як слід випробувати з гравцями. Пам’ятайте, що одні ігри є легкими та швидкими, мають прості механізми й правила, а інші, навпаки, складні й тривалі. Розпочавши розробку гри, дайте відповіді на ці головні запитання, бо без них буде складно рухатися далі.

Номер слайду 6

Розробіть перший прототип гри. Перевірте основні цілі та структуру гри, а для цього треба створити та протестувати реальний прототип гри і написати правила. Це потрібно, щоб переконатися, чи ваша концепція працює. Внесіть корективи в правила гри та в макет ігрових карток, ігрового поля після перших випробувань. Остаточно протестуйте гру та створіть фінальний макет. 

Номер слайду 7

Робота з підручникомс. 62 - 63

Номер слайду 8

pptx
Додано
5 червня 2022
Переглядів
2061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку