Презентація "Сучасні сервіси Інтернет"

Про матеріал

Презентацію розроблено для ознайомлення учнів 9-го класу з сучасними сервісами Інтернет та їх призначенням та можливостями. Крім теоретичних відомостей презентація включає завдання для закріплення матеріалу теми роботою за комп'ютером. Відповідає вимогам програми для вивчення інформатики у класах, що розпочали знайомство з предметом у 5-му класі

Зміст слайдів
Номер слайду 1

СУЧАСНІ СЕРВІСИ ІНТЕРНЕТУ9 клас. Автор: вчитель інформатики БСШ № 1 Дудченко Т. В.

Номер слайду 2

Можливості Інтернету (служби, сервіси)WWW (World Wide Web) – гіпертекстові документи. Гіпертекст – це текст, в якому слово або словосполучення може бути активним посиланням на інший документ. Гіпермедіа – документи з активними посиланнями, які містять текст, малюнки, звук, відео. Електронна пошта (e-mail)FTP (обмін файлами)Форуми (групи новин, конференції, телеконференції)Підписка на новини. Чати (chat – базікання)Приватне спілкування в реальному часіICQ (I Seek You) – розмова 1-1, в групі, обмін файламиІнтернет-телефон. Skype + колонки + мікрофон

Номер слайду 3

ІНТЕРАКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯСлужби інтерактивного спілкування надають можливість групі користувачів обмінюватися текстовими, звуковими або відеоповідомленнямичерез Інтернет у реальному часі.

Номер слайду 4

Більшість служб інтерактивного спілкування побудовано за клієнт-серверною технологією. Щоб скористатися послугами:установити клієнтську програму вибраної служби;зареєструвати обліковий запис;виконати пошук користувачів, спілкування з якими вас цікавить,додати їх до власного списку контактів

Номер слайду 5

Якщо група користувачів обмінюється повідомленнями в Інтернеті в реальному часі, то таку форму спілкування називають чатом (англ. chat — бесіда)Телеконференції (грец. tele — далекий, лат. confero — збираю) — обговорення певних тем групами співрозмовників, які знаходяться на значній відстані одне від одного.

Номер слайду 6

Відеоконференція передбачає використання засобів передавання відеоповідомлень під час спілкування учасників конференції. Конференції, які організовують для обміну досвідом, навчання, презентації продукції та іншого, називають вебінарами

Номер слайду 7

Для проведення вебінарів можуть бути використані як клієнтські програмислужб інтерактивного спілкування, так і спеціальні сайти — платформи длявебінарів, наприклад e. Tutorium (etutorium.com.ua), On. Webinar (webinar.ua),WIP education ( webinar.ipo.kpi.ua), Google Hangouts ( hangouts.google.com)

Номер слайду 8

Довготривалі (постійно діючі) телеконференції, у ході яких співрозмовники надсилають і читають текстові повідомлення у зручний для них час,називають форумами

Номер слайду 9

Для організації форумів можуть створюватися спеціальні веб-сайти. У структурі форумів створюються тематичні категорії, усередині них — розділи. У розділах можуть бути виділені підрозділи, які, у свою чергу, містять теми. Існуючі повідомлення в обраній темі — це коментарі

Номер слайду 10

За правами доступу користувачі на сайті поділяються на: Адміністратор - власник сайту або призначені ним особи, створюють категорії, розділи та підрозділи, теми форуму, мають можливість редагувати та видаляти повідомлення, установлювати права для інших користувачів. Модератор - стежить за дотриманням теми обговорення та контролює дотримання правил спілкування на форуміГість може переглядати повідомлення

Номер слайду 11

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІце служби Інтернету, які надають можливість пошуку друзів і знайомих, забезпечують спілкування, представлення особистостей, розповсюдження ідей, поглядів, розміщення цікавих матеріалів

Номер слайду 12

СЕРВІСИ ВЕБ 2.0 Послуги Інтернету зі створення мережних спільнот, спільного зберігання аудіо‑, відео‑ та графічних файлів, колективного редагування гіпертекстових та інших документів називають соціальними сервісами Веб 2.0 Приклади сайтів для спільного зберігання мультимедійних ресурсів

Номер слайду 13

Особливе місце в числі сервісів Веб 2.0 займають електронні енциклопедії, побудовані на технології вікі

Номер слайду 14

Вікі-проекти:

Номер слайду 15

ГЕОСЕРВІСИГеосервіси — це сервіси Веб 2.0, які призначено для знаходження місця розташування на картах земної поверхні, їх опису, приєднання до карт фотографій та відео різних об’єктів, прокладання та оцінювання маршрутів, використовуючи дані, отримані з навколоземних супутників. Карти Google. Яндекс карти

Номер слайду 16

Google Планета Земля — це окрема програма, яку можна безкоштовно завантажити із сайту earth.google.comі використовувати тривимірну модель земної кулі на локальному комп’ютеріВікімапія, проект, що об’єднує можливості технології вікі та електронні карти Google. Передбачає створення онлайн-довідника об’єктів, зафіксованих на електронній карті, у якому будь-який користувач може додавати власні довідкові статті та редагувати наявні

Номер слайду 17

Працюємо з комп’ютером. Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Знайдіть з використанням геосервісу Карти Google зображення вашої місцевості на карті земної поверхні та визначте довжину пішого маршруту від вашого будинку до навчального закладу, у якому ви навчаєтеся. Для цього:1. Відкрийте у вікні браузера головну сторінку геосервісу Карти Google (maps.google.com).2. Уведіть у поле Шукати на Картах Google вашу домашню адресу або виберіть адресу у списку, що відкриється. Зверніть увагу, як позначено ваш будинок на карті.3. Перегляньте зображення поверхні у вигляді супутникових фотографій земної поверхні, вибравши кнопку Земля .4. За потреби змініть масштаб перегляду, використавши кнопки інструмента Масштабування .

Номер слайду 18

5. Поверніться до режиму перегляду карти, вибравши кнопку Карта.6. Перегляньте зображення, пов’язані з вибраним на карті місцем, вибравши кнопку Показати зображення . Для переходу в режим перегляду зображень виберіть один з ескізів. Для повернення до режиму перегляду карти виберіть кнопку поруч з описом фотографії.7. Виберіть кнопку Маршрути .8. Упишіть адресу вашого навчального закладу.9. Виберіть кнопку Пішки для прокладання пішого маршруту.10. Визначте довжину та тривалість найкоротшого з прокладених маршрутів.11. Закрийте вікно браузера.

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Вивчити § 2.3 Виконати завдання 1, 3, 4

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кріт Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Петришенець Інна
    Дякую за можливість користуватися матеріалами при підготовці до уроку.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
23463
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку