Гра Навчання, заснованена грі (навчаннячерез реальну гру)Гейміфікація. Для розваги, можемати або не матисуворі правила. Гра визначаєнавчальні цілі(об'єкти)Може бути наборомзавдань з яснимицілями і формамидосягнень. Виграш чи програш –частина гри. Програшу може і небути, так як мета - цемотивація учня дійтидо кінця навчальноїпрограми (досягтинавчальної мети)Програшу може і небути, так як мета - цемотивація учнязробити певні дії тадосягти навчальнихцілей
Техніка гейміфікації запалює дух змагання Застосування гейміфікації сильно загострює конкуренцію. Дух боротьби спонукає учнів швидше ікраще виконувати завдання. Але якщо хтось із учасників отримує результат, дуже далекий від лідерів списку, то дитина може впасти духом і вирішити, що навчатися немає сенсу. Тому справжні навчальні програми, побудовані на гейміфікації, мають містити в собі план (алгоритм) досягнення реальних навчальних цілей та змінювати поведінку учнів.
Техніка гейміфікації дарує насолоду від перемоги Використання в навчальному курсі системи рівнів, балів, бейджів, рейтингів, додавання сюжету і атмосфери гри сприяють емоційній зацікавленості учнів, мотивують до навчання, підвищують пізнавальну активність учнів. Внутрішньоігрова взаємодія між учнями, миттєвий зворотній зв’язок подовжують термін захоплюваності навчальним процесом.