Презентація "Сучасні тенденції у методиці викладання інформатики"

Про матеріал
Презентація висвітлює сучасні тенденції у методиці викладання інформатики, зокрема впровадження гейміфікації в освіті як новий підхід до навчання, що набуває все більшої популярності та поширення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Сучасні тенденції у методиці викладання інформатики»

Номер слайду 2

Епіграф Навчання – найкраща у світі гра й розвага. Усі діти народжуються з таким переконанням і живуть з ним, поки ми не вкладемо їм у голову, що це важка й неприємна праця. Джаннетт Вос, автор книги «Революція в навчанні»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Гейміфікація – модний тренд чи вимога сучасності?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Актуальність гейміфікаціїНебажання дітей вчитися. Відсутність мотивації до навчання. Привабливість ігрового процесу

Номер слайду 7

Сучасні учні – діти Інтернету та смартфонів. Завдання вчителя –направити енергію учнів у русло навчання

Номер слайду 8

Чому ми граємо?

Номер слайду 9

Сутність гейміфікації Часто гейміфікацію ототожнюють зі спорідненими термінами:«гра», «навчання, засноване на грі», але вони відрізняються від«гейміфікації» за певними критеріями

Номер слайду 10

Гра Навчання, заснованена грі (навчаннячерез реальну гру)Гейміфікація. Для розваги, можемати або не матисуворі правила. Гра визначаєнавчальні цілі(об'єкти)Може бути наборомзавдань з яснимицілями і формамидосягнень. Виграш чи програш –частина гри. Програшу може і небути, так як мета - цемотивація учня дійтидо кінця навчальноїпрограми (досягтинавчальної мети)Програшу може і небути, так як мета - цемотивація учнязробити певні дії тадосягти навчальнихцілей

Номер слайду 11

Що дає впровадження гейміфікації

Номер слайду 12

Техніка гейміфікації запалює дух змагання

Номер слайду 13

Техніка гейміфікації запалює дух змагання Застосування гейміфікації сильно загострює конкуренцію. Дух боротьби спонукає учнів швидше ікраще виконувати завдання. Але якщо хтось із учасників отримує результат, дуже далекий від лідерів списку, то дитина може впасти духом і вирішити, що навчатися немає сенсу. Тому справжні навчальні програми, побудовані на гейміфікації, мають містити в собі план (алгоритм) досягнення реальних навчальних цілей та змінювати поведінку учнів.

Номер слайду 14

Техніка гейміфікації дарує насолоду від перемоги

Номер слайду 15

Техніка гейміфікації дарує насолоду від перемоги Використання в навчальному курсі системи рівнів, балів, бейджів, рейтингів, додавання сюжету і атмосфери гри сприяють емоційній зацікавленості учнів, мотивують до навчання, підвищують пізнавальну активність учнів. Внутрішньоігрова взаємодія між учнями, миттєвий зворотній зв’язок подовжують термін захоплюваності навчальним процесом.

Номер слайду 16

Техніка гейміфікації дає стимул до наполегливості

Номер слайду 17

Основні аспекти гейміфікаціївикористання технік, що забезпечують характерне для ігор взаємодія між користувачами

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Он-лайн ресурси для впровадження гейміфікаціїhttps://hourofcode.com

Номер слайду 20

Он-лайн ресурси для впровадження гейміфікаціїhttps://createkahoot.it

Номер слайду 21

pptx
Додано
28 жовтня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку