Презентація "Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя".

Про матеріал
Презентація "Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасний урок:вимоги,проблеми,шляхи удосконалення. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя. Учителю, будь сонцем, яке випромінює людське тепло, будь грунтом, збагаченим ферментами людських почуттів, і сій знання не тільки в пам’яті та свідомості своїх учнів, а й у душах і серцях. Ш. Амонашвілі

Номер слайду 2

Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок – це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім’я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.

Номер слайду 3

«Піраміда навчання»

Номер слайду 4

Дослідження психологів

Номер слайду 5

Кредо сучасного навчання: Те,що я чую,я забуваю. Те,що я бачу і чую , я трохи пам’ятаю. Те,що я чую,бачу і обговорюю,я починаю розуміти. Коли я чую,бачу,обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим,я стаю майстром.

Номер слайду 6

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. Урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість.

Номер слайду 7

Здоров’язберігаюча компетентність є необхідною умовою успішної професійної діяльності сучасного педагога.

Номер слайду 8

Здоров’язберігаючий урок включає такі складові:1. Відповідне розміщення дітей у класі — по периметру уздовж стін чи півколом, що дає змогу відчувати себе в колективі та творчому взаємозв’язку, єдності спілкування та діяльності.2. Позитивне емоційне налаштування, яке знімає напругу, що могла з’явитися раніше й виступає організаційним моментом і настановою на урок чи тему. Це може реалізовуватися, наприклад, через привітання в парах, групах, у колі.3. Активне міжособистісне спілкування, що ґрунтується на атмосфері вдячності та обміну позитивними емоціями.4. Використання рухових дидактичних ігор, різноманітних активних дій, пересування учнів у просторі класу.5. Мотивація педагогів до набуття здоров’язберігаючих компетенцій шляхом формування відповідальності за здоров’я дитини.

Номер слайду 9

6. Тісна взаємодія з медиками та батьками з метою інформування про стан здоров’я учнів, наявність хронічних захворювань, факторів ризику здоров’я.7. Побудова уроку з використанням передових технологій з урахуванням здоров’язбреження.8. Забезпечення умов для продуктивної пізнавальної діяльності з урахуванням стану здоров’я, особливостей розвитку, інтересів, задатків та потреб.9. Встановленні міжпредметних зв’язків.10. Логічність та емоційність всіх етапів навчально-виховного процесу, варіативне використання правил здорового способу життя залежно від конкретних умов проведення уроку.11. Ретельна діагностика, прогнозування планування і контроль кожного уроку з урахуванням особливостей учнів.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
10 січня
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку