Реалізація змістової лінії «Досліджуємо мовні явища (2 клас)»

Про матеріал
Презентація Реалізація змістової лінії «Досліджуємо мовні явища (для 2 класу)
Перегляд файлу

image

МЕТОЮ ЗМІСТОВОЇ

imageЛІНІЇ "ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА" Є:

imageопанування початкових л нгв стичних знань норм л тературної вимови  правил українського правопису формування в молодших школяр в ум нь послуговуватися українською мовою в ус х сферах життя

СЛІД ПРИДІЛЯТИ ПІДВИЩЕНУ УВАГУ ДО ПРАКТИЧНИХ

АСПЕКТІВ НАВЧАННЯ, А САМЕ

imageimage збагачення лексичного запасу учн в новими словами й виражальними засобами мови (наприклад, пор вняннями, еп тетами, метафорами, фразеолог змами, синон мами, антон мами); image розвиток ум нь користуватися мовними засобами в дпов дно до норм л тературної української мови: орфоеп чних (правильне вимовляння наголошування сл в), лексичних (дотримання норм лексичної сполучуваност сл в), граматичних (правильне утворення форм слова);

image
imageimage формування умнь правильно будувати речення, рзн за метою висловлювання (розповдн , питальн , спонукальн ) та нтонацєю (окличн й неокличн ); image вправи у застосуванн алфавту;

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСІДОМЛЕНОГО 

ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ МОВНОГО

МАТЕРІАЛУ, ПОТРЕБУЄ В ПРОЦЕСІ ЙОГО

ВИВЧЕННЯ ЗАЛУЧАННЯ ДІТЕЙ ДО

АКТИВНОЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ,

imageЯКА ПЕРЕДБАЧАЄ ВИКОНАННЯ ПЕВНИХ РОЗУМОВИХ ОПЕРАЦІЙ

спостереження за мовними одиницями  явищами, їх анал з,

пор вняння, встановлення причинно-насл дкових зв’язк в м ж ними, узагальнення своїх спостережень, формулювання п д кер вництвом учителя висновк в, правил.

image

image

imageРОБОТУ НАД ВИВЧЕННЯМ

МОВНИХ ОДИНИЦЬ І ЯВИЩ

ВЧИТЕЛЮ СЛІД ОРГАНІЗОВУВАТИ

ТАКИМ ЧИНОМ, ЩОБ У

ШКОЛЯРІВ ВИНИКАЛИ ІНТЕРЕС ЧИ ПОТРЕБА В ЇХ ЗАСВОЄННІ.

image

 З ц єю метою сл д використовувати так прийоми:

imageimageпорвняння мовних одиниць з метою встановлення подбних та вдмнних ознак пошук шляхв чи способв розв’язання життєвих мовленнєвих ситуацй тощо.

image

image

Реал зац я згаданих зм стових л н й  має

зд йснюватисякомплексно.

В дд бран на урок завдання мають утворювати

imageкомплексну систему, мета якої є формування ум нь 

в льно волод ти українською мовою  вм ло

використовувати її для вир шення життєво важливих завдань

ПРИКЛАДОМ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО

ПОБУДОВИ УРОКІВ МОВИ Є НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ, СПРЯМОВАНІ НА

ФОРМУВАННЯ РІЗНИХ МОВЛЕННЄВИХ

imageУМІНЬРОЗУМІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ

ТЕКСТІВ, ФОРМУЛЮВАННЯ ВІДПОВІДЕЙ

НА ПОСТАВЛЕНІ ЗАПИТАННЯ, ДІАЛОГИ ПО РОЛЯМ, ВИСЛОВЛЕННЯ Й ДОВЕДЕННЯ ВЛАСНОЇ ДУМКИ.


image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
11 січня
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку