ПОЯСНЕННЯВчимо таблицю +8 7 1ст.366 2 Спочатку додаємо до 10!!! 5 33+8=114+8=125+8=136+8=147+8=158+8=169+8=174 4 3 52 61 7
Номер слайду 7
листопада Класна робота 16-7=915-7=8ст.366+8-5=913-7+8=149+8-1=167+8-6=99+6-5=108+6+1=15
Номер слайду 8
Повторюємо, як знайти невідомий від’ємник 90-?=2090-20=7085-?=8085-80=544-?=444-4=40ст.36 Щоб знайти від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю!
Номер слайду 9
Б=2 Баранчик – 10 кг. Козлик – 7 кгст.36 10 - 7 =7 (кг) Відповідь: на 7 кг маса козлика менша; 17 кг маса баранчика і козлика разом.на ? < ? 10 + 7 =17 (кг)
Номер слайду 10
ПОДУМАЙ!ст.36 Ні, не потрібні6+4=10 (л.)
Номер слайду 11
ПОДУМАЙ! ст.365
Номер слайду 12
Робота в зошиті ст.38
Номер слайду 13
Робота в зошиті ст.38
Номер слайду 14
РЕФЛЕКСІЯ Над чим працювали на сьогоднішньому уроці? Як додати 8 з переходом через десяток?