Презентація " Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий"

Про матеріал
Презентація " Тарас Шевченко .Реве та стогне Дніпр широкий " до уроку літературного читання, 4 клас НУШ, автори підручника О.Савченко, І.Красуцька
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Літературне читання Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»

Номер слайду 2

Повідомлення теми уроку Сьогодні на уроці продовжимо знайомитись із творчістю Тараса Григоровича Шевченка. Будемо працювати над виразним читанням вірша

Номер слайду 3

Мотивація навчальної діяльності Очікування- Я очікую…- Я думаю…- На мою думку…- Я навчусь…

Номер слайду 4

Девіз уроку. Ти зосередься, до праці мерщій,Усі перешкоди здолати зумій. Працюй наполегливо, швидко, старанно,Щоб кожна хвилина не тратилась марно.

Номер слайду 5

«Хмаринка слів»

Номер слайду 6

Перевірка домашнього завдання. Тест за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8800115

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Опрацювання вірша - Яким настроєм пройнятий вірш?- Коли може відбуватися таке явище в природі?- Яка річка описана у вірші? ppt_x

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Що робив ясен?Яке ще дерево згадується у творі?Де перекликалися сичі?Із чого виглядав блідий місяць?6. З чим поет порівнює місяць?

Номер слайду 11

Робота над образними висловами - Як розумієте вислови?«Реве та стогне Дніпр широкий»« Сердитий вітер завива»« Горами хвилю підійма»« Ще треті півні не співали»

Номер слайду 12

Прийом «Піктограми»та. Д,,,, , підійма.гне

Номер слайду 13

Прийом «Стенографіст»І блдй мсць на ту прІз хмр де –де вглдв,Ннч чвн в снм мр,То врнв , то птпв. Ще трт пвн не спвл,Нхт нд не гмнв,Сч в гаю прклклсь. Та ясн раз у раз скрпв.

Номер слайду 14

Сенкан1.Іменник (тема вірша).2. Два прикметники (описують іменник).3. Три дієслова (називають дії, пов’язані з іменником).4. Речення з чотирьох слів.5. Висновок (синонім до іменника).

Номер слайду 15

1. Дніпро.2. Могутній, широкий.3. Тече, біжить, стогне.4. Дніпро – найбільша річка України.5. Дніпро – символ.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи». Обери лист, який ти хочеш відкрити(для відкриття по листі варто натиснути)

Номер слайду 18

Домашнє завдання. С.99 вивчити вірш напам’ять

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мелешко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
3493
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку