МЕТОД “МОЗКОВИЙ ШТУРМ ”Тут все прекрасне - жести, маски,Костюми, музика і гра,Тут оживає наша казка,І з нею - світлий світ добра.
Номер слайду 3
1. Про який вид мистецтва йдеться мова у вірші ?2. В якій країні з’явився перший театр? 3. Що в перекладі з грецької означає « театр»? 4. Коли святкують Міжнародний день театру? 5. Від кого ще, крім акторів залежить успіх вистави у театрі? 6. Як називаються усі театральні художники одним словом?
Номер слайду 4
7. Що в театрі створено руками художника - сценографа?8. Що таке БУТАФОРІЯ?9. А який бутафорський предмет ми виготовляли на минулому уроці? 10. У ролі яких театральних художників були?
Номер слайду 5
Згадайте вистави, які вам довелося бачити у театрі. Мабуть кожен із вас із захопленням розглядав одяг акторів. Скажіть, як одним словом він називається?
Номер слайду 6
А як називаються художники , що їх створюють?
Номер слайду 7
Театральні костюми - це своєрідне мистецтво, і художники, які їх створюють, заслуговують найвищої похвали.
Номер слайду 8
Виготовлення театрального костюма для казкового персонажа вистави.
Номер слайду 9
Після уроку ми з вами будемо:- знати: історію театрального костюма та його роль в розкритті образу казкового персонажа - вміти: виготовляти театральні костюми та узгоджувати форми одягу з декором -цінувати: мистецтво театру та професію театральних художників
Номер слайду 10
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМТеатральний костюм відіграє значну роль у розкритті образу героя сценічного дійства.
Номер слайду 11
Слово « костюм » з італійського означає « традиція ». Як одяг дійової особи , він є втіленням на сцені того , що носили люди в епоху, в яку відбувається дія вистави. Розгляньте на с. 138. підручника ескіз костюма художника І. Білібіна до опери « Князь Ігор ».- За якими ознаками художнику вдалося розкрити через костюм епоху того часу?
Номер слайду 12
Важливим елементом костюма є:- прикраси - головні убори- взуття- грим- зачіска
Номер слайду 13
« Вгадайте хто вони і з якої казки? »Показ учнями образу улюбленого казкового персонажу через костюм
Номер слайду 14
Без важливих традиційних елементів театрального костюма , образ казкового персонажа не буде розкритий і ми їх просто не впізнаємо на сцені.
Номер слайду 15
Показ зразка Аналіз зразка Костюм Попелюшки
Номер слайду 16
Образ Попелюшки передається через костюм за допомогою важливих традиційних елементів:довга сукня певної епохи, корона та кришталеві черевички. Форма одягу узгоджена з декором за допомогою контрастного кольору та деталей: корони жовтого кольору, що гармонує із жовтими смужками на сукні. Ескіз костюма намальований у живописній техніці.
Номер слайду 17
Послідовність виконання вчителем ескізу театрального костюма для казкового персонажа вистави.
Номер слайду 18
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 19
Повторення правил з техніки безпеки під час роботи з художніми матеріалами та інструментами.
Номер слайду 20
Самостійна робота учнів
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Виставка. Оцінювання робіт.
Номер слайду 23
Підсумок уроку. Очікувані результати
Номер слайду 24
- Що в перекладі з італійської означає слово костюм? - Як називаються художники , що створюють костюми? - За допомогою яких традиційних елементів театрального костюма, розкривається образ казкового персонажа?- За допомогою чого узгоджували форми одягу з декором?Які кольори використовували для декорування костюму доброго персонажа?- А які для злого чи сумного?
Номер слайду 25
- Театр ми любимо за те,що…Професія художника-костюмера важлива через те, що…- Що нового ви для себе почерпнули? - Що було важко створювати? - Що легко вдалося ?- Чи сподобався вам урок? - Чим саме?