Мета уроку: - систематизувати та узагальнити знання про заходи серцево-легеневої реанімації; - навчитися проводити реанімаційні заходи одним і двома рятівниками; - ознайомитися з правилами виклику бригади екстренної медичної допомоги. - Виховувати людські чесноти та готовність виконувати громадянський борг.
«Аналіз життєвої ситуації»Ви стали свідком раптової зупинки серця в дорослої людини. Складіть алгоритм дій під час проведення серцево-легеневої реанімації. Алгоритм полягає в послідовному виконанні певних кроків, що найвірогідніше забезпечать урятування життя постраждалому. При складанні алгоритму виходьте з того, що вам, постраждалому й іншим особам не загрожує небезпека; постраждалий непритомний; дихання відсутнє.
«Відновіть послідовність». Опишіть основні дії реаніматора під час проведення штучної вентиляції легень, відновивши правильну послідовність запропонованих дій. А. Очистіть ротову порожнину від сторонніх тіл. Б. Зробіть глибокий вдих. В. Закрийте ніс потерпілого пальцями. Г. Зробіть спокійний видих у рот постраждалого протягом 1 секунди. Д. Розмістіть бар’єрний пристрій над ротом постраждалого. Е. Закиньте голову або виведіть нижню щелепу.Є. Ще раз наберіть повітря й виконайте другий видих у рот постраждалого. Ж. Прослідкуйте за тим, чи піднімається грудна клітина.