Презентація "Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками"

Про матеріал
Презентація створена на допомогу вчителю захисту України для викладання теми "Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками" у курсі для дівчат Основи медичних знань. Створений за структурою уроку. Зручний для використання під час дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивний урок:«Техніка проведення реанімаційних заходів одним і двома рятівниками. Правила виклику екстренної медичної допомоги». Вчитель Романенко Олена Іванівна

Номер слайду 2

Мета уроку: - систематизувати та узагальнити знання про заходи серцево-легеневої реанімації; - навчитися проводити реанімаційні заходи одним і двома рятівниками; - ознайомитися з правилами виклику бригади екстренної медичної допомоги. - Виховувати людські чесноти та готовність виконувати громадянський борг.

Номер слайду 3

Пригадай: Що таке серцево-легенева реанімація?З яких ланок складається «ланцюжок виживання»?Як визначити, чи постраждалий дихає?Що потрібно робити, коли постраждалий без свідомості і не дихає?З якою частотою і глибиною здійснюється натискання на грудну клітину?

Номер слайду 4

«Аналіз життєвої ситуації»Ви стали свідком раптової зупинки серця в дорослої людини. Складіть алгоритм дій під час проведення серцево-легеневої реанімації. Алгоритм полягає в послідовному виконанні певних кроків, що найвірогідніше забезпечать урятування життя постраждалому. При складанні алгоритму виходьте з того, що вам, постраждалому й іншим особам не загрожує небезпека; постраждалий непритомний; дихання відсутнє.

Номер слайду 5

Алгоритм дій під час серцево-легеневої реанімації

Номер слайду 6

«Відновіть послідовність». Опишіть основні дії реаніматора під час проведення штучної вентиляції легень, відновивши правильну послідовність запропонованих дій. А. Очистіть ротову порожнину від сторонніх тіл. Б. Зробіть глибокий вдих. В. Закрийте ніс потерпілого пальцями. Г. Зробіть спокійний видих у рот постраждалого протягом 1 секунди. Д. Розмістіть бар’єрний пристрій над ротом постраждалого. Е. Закиньте голову або виведіть нижню щелепу.Є. Ще раз наберіть повітря й виконайте другий видих у рот постраждалого. Ж. Прослідкуйте за тим, чи піднімається грудна клітина.

Номер слайду 7

ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ «ЗАРЯДКА ДЛЯ ОЧЕЙ»Повторіть кожну вправу 5-6 раз

Номер слайду 8

Пошук інформаціїЗапитання: 1. Як здійснюється серцево-легенева реанімація двома рятівниками?2. Як здійснюється виклик бригади екстренної медичної допомоги?Пошук здійснюється: $ 9-10 підручник, ресурси мережі Інтернет

Номер слайду 9

«Навчаючи – учусь». Завдання: ознайомити учнів у доступній формі зі своєю інформацією, опрацьованою в попередньому завданні. Після цього бажаючі розказують, про що вони дізналися від доповідача.

Номер слайду 10

«Штучне дихання і непрямий масаж серця»а – вдих; б – видих

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Як ви розумієте вислів?Підсумок уроку «Мікрофон».

Номер слайду 14

Домашнє завдання$9-10 прочитати, дати відповідь на питання в кінці параграфу. Виконати тести join.naurok.ua Код доступу 63203373. *Робота в парах «Скласти і презентувати діалог між диспетчером і тим, хто викликає допомогу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ляскало Ольга Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  TheVadikPro
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
13773
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку