Презентація. Тема "Формувальне оцінювання"

Про матеріал
Пререзентація містить матеріали за темою "Сучасні реалії формувального оцінювання " -з досвіду роботи вчителя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні реалії формувального оцінювання Мартиненко В. В., учитель початкових класів, ЗОШ№18

Номер слайду 2

Навчання й оцінювання — взаємопов’язані процеси. Від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу педагогам одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні, прийняти педагогічні рішення для його поліпшення.

Номер слайду 3

‘Науковці виокремили такі складові дієвого формувального оцінювання: зворотний зв’язок у системі «педагог — учень»; уміння учнів оцінювати свої знання самостійно; корегування процесу навчання з урахуванням результатів оцінювання; взаємооцінювання та активність учнів під час навчання; вплив на мотивацію до навчання.

Номер слайду 4

Техніки формувального оцінювання

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Навчаючи інших – навчаюся сам

Номер слайду 7

Унікальна система оцінювання, яка дозволяє дитині самій визначити ступінь свого зростання. Оцінювання вчителем. Самооцінювання

Номер слайду 8

Поточні селфі – аудити на кожному занятті

Номер слайду 9

Тематичні селфі – аудити та діагностувальні роботи

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Навчаємо лаксиків

Номер слайду 13

Траєкторія успіху!

Номер слайду 14

Плюси нової системи оцінювання:- орієнтує на кожного учня;- мотивує дитину до навчання;- вчить учня ставити цілі;- у дитини відсутній страх поганої оцінки.

Номер слайду 15

Мінуси нової системи оцінювання:забирає багато часу при підготовці до уроку, на уроці;немає готових алгоритмів, критеріїв оцінювання; не зовсім зрозуміла батькам і навіть учителям.

Номер слайду 16

Наші проєкти

Номер слайду 17

Школа радості та пізнання!

Номер слайду 18

Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати. Альберт Енштейн

Номер слайду 19

Не чекайте дива!Творіть його!Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку