Сучасні реалії формувального оцінювання Мартиненко В. В., учитель початкових класів, ЗОШ№18
Номер слайду 2
Навчання й оцінювання — взаємопов’язані процеси. Від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу педагогам одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні, прийняти педагогічні рішення для його поліпшення.
Номер слайду 3
‘Науковці виокремили такі складові дієвого формувального оцінювання: зворотний зв’язок у системі «педагог — учень»; уміння учнів оцінювати свої знання самостійно; корегування процесу навчання з урахуванням результатів оцінювання; взаємооцінювання та активність учнів під час навчання; вплив на мотивацію до навчання.
Номер слайду 4
Техніки формувального оцінювання
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Навчаючи інших – навчаюся сам
Номер слайду 7
Унікальна система оцінювання, яка дозволяє дитині самій визначити ступінь свого зростання. Оцінювання вчителем. Самооцінювання
Номер слайду 8
Поточні селфі – аудити на кожному занятті
Номер слайду 9
Тематичні селфі – аудити та діагностувальні роботи
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Навчаємо лаксиків
Номер слайду 13
Траєкторія успіху!
Номер слайду 14
Плюси нової системи оцінювання:- орієнтує на кожного учня;- мотивує дитину до навчання;- вчить учня ставити цілі;- у дитини відсутній страх поганої оцінки.
Номер слайду 15
Мінуси нової системи оцінювання:забирає багато часу при підготовці до уроку, на уроці;немає готових алгоритмів, критеріїв оцінювання; не зовсім зрозуміла батькам і навіть учителям.
Номер слайду 16
Наші проєкти
Номер слайду 17
Школа радості та пізнання!
Номер слайду 18
Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати. Альберт Енштейн