Очікувані результати: Після цього уроку учень/учениця : показує на історичній карті умови мирних договорів з Німеччиною та її союзниками ; аналізує підсумки роботи Паризької та Вашингтонської конференцій;висловлює власну точку зору щодо створення Ліги Націй; характеризує переваги та недоліки Версальсько-Вашингтонської системи; тлумачить та засвоює поняття і терміни: 14 пунктів В. Вільсона, Паризька мирна конференція, Ліга Націй, репарації, контрибуція, Версальська мирна система ; дає оцінку діяльності та характеризує керівників провідних країн світу в політичному, економічному розвитку власної держави.
Бесіда1. Паризька мирна конференція розпочала свою роботу 18 січня 1919 року Мету її ми можемо сформувати самі. Якою, на ваш розсуд була мета цієї конференції?2. Загалом на конференції було 72 делегати з 26 країн світу і 4 домініонів Великобританії. Як на ваш розсуд, які країни «грали першу скрипку» на Паризькій мирній конференції?
Робота в групах Завдання поділіться на групи: 1. Велика Британія 2. Франція3. США Ознайомтесь з додатковими джерелами та матеріалом підручника ст. 105-106р. обговоріть цілі держав учасниць Паризької конференції, і заповніть схему у зошиті. Цілі держав-переможниць. Велика Британія. Франція. США
Домашнє завдання. Обов’язкове завдання: опрацювати параграф 8 підручника, засвоїти дати, терміни, знання карти. Додаткове завдання : Скласти порівняльну таблицю: "Мирні договори з Німеччиною та її союзниками"Версальський. Сен-Жерменський. Нейїський. Тріанонський. Севрський. Лозаннський. Територіальні зміни. Воєнні обмеженняІнші умови