Презентація.Тематичне оцінювання з теми «Розпад Радянського Союзу й проголошення незалежності України (1985—1991 рр.)»

Про матеріал
Презентація для проведення тематичного оцінювання з теми «Розпад Радянського Союзу та проголошення незалежності України (1985—1991 рр.)» Метою є узагальнити та систематизувати матеріал з теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тематичне оцінювання з теми «Розпад Радянського Союзу й проголошення незалежності України (1985—1991 рр.)»

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіантІ рівень (по 0,5 б.)1. Метою політики ”перебудови“ М. Горбачова було: A) перетворення СРСР на оновлену федерацію; Б) проведення соціально-економічних реформ; B) проведення політичної реформи;Г) удосконалення всіх сфер життя радянського суспільства.2. Впровадження економічних методів управління ринкового типу і розширення прав підприємства передбачав закон: А) Про індивідуальну трудову діяльність, Б) Про заходи щодо подолання пияцтва, В) Про державне підприємство, Г) Про заходи щодо посилення боротьби з нетрудовими доходами.І рівень (по 0,5 б.)1. Курс ”прискорення“ ставив своєю метою: А) методи управління ринкового типу на підприємствах; Б) реконструкція промисловості; В) збільшення обсягів виробництва в легкій та харчовій промисловості; Г) підвищення зарплат і пенсій.2. Наслідком шахтарських страйків стало: А) закриття небезпечних шахт, Б) закупівля новітніх гірничих комбайнів, В) підвищення зарплатні, Г) надання господарської самостійності.

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант3. Характерним повсякденним явищем у 1988-1991 рр. було: А) низьке соціальне забезпечення населення; Б) скорочення обсягів виробництва і національного доходу; В) тінізація економіки; Г) знецінення грошей, значний дефіцит товарів.4. За утвердження статусу української мови як державної виступило: А) Товариство Лева, Б) Товариство української мови імені Т. Шевченка, В) Український культурологічний клуб, Г) «Меморіал». 3. Головою Народного Руху України за перебудову на Установчому з’їзді було обрано: А) С. Хмару; Б) Л. Лук`яненка; В) І. Драча; Г) В. Чорновола.4. Характерною рисою багатопартійності в Україні було: А) Партії зовсім не впливали на політичне життя, Б) Нові партії активно об’єднувались в політичні блоки, В) Більшість партій гуртувалися навколо окремих людей, а не якоїсь ідеї, Г) Найбільше впливу і можливостей мала КПУ.

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант5. Історичне значення Декларація про державний суверенітет України: А) почалося формування багатопартійності; Б) вперше проголошено про повноту влади республіки на її території; В) закріпила створення самостійної держави; Г) засвідчила згоду на участь у новому союзному договорі.6. Об’єднання партійної номенклатури у парламенті називалося: А) «Група 239», Б) Демократичний блок, В) Народна рада, Г) Демократична платформа.5. За новий союзний договір у вигляді конфедерації виступила: А) Партія демократичного відродження України, Б) Об’єднана соціал-демократична партія В) Українська республіканська партія, Г) Українська народно-демократична партія.6. Поштовх процесу міжнародного визнання України як незалежної держави дало: А) проведення Всеукраїнського референдуму ;Б) утворення Співдружності Незалежних Держав; В) схвалення Акта проголошення незалежності України; Г) прийняття Декларації про державний суверенітет України.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіантІІ рівень (по 1 б.)7. Установіть відповідність між термінами та їхніми визначенням.1) референдум, 2) суверенітет, 3) путч, 4) неформальні організації. А) цілковита незалежність держави від інших держав в її внутрішній зовнішній політиці; Б) всенародне голосування або опитування, В) заколот невеликої групи людей, переважно військових, які не мають широкої підтримки народу; Г) громадсько-політичні організації, що не були офіційно зареєстровані; Д) політика ідеологічної свободи. IІ рівень (по 1 б.)7. Установіть відповідність між термінами та їхніми визначенням.1) Перебудова; 2) інфляція; 3) плюралізм; 4) гласність. А) Збільшення кількості паперових грошей, що має наслідком зростання цін; Б) можливість мати та висловлювати власні думки та позиції; В) всенародне голосування або опитування; Г) програма реформування командно-адміністративної, бюрократичної соціальної системи СРСР; Д) політика максимальної відкритості діяльності державних установ.

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант8. Оберіть 4 основні причини перебудови в СРСР: Загроза соціального вибуху й розпаду СРСР в результаті наростання кризи. Необхідність перемогти у ”холодній війні“. 3) Соціальна незахищеність населення. 4) Антиалкогольна кампанія. 5)Діяльність неформальних організацій. 6) Відставання СРСР від провідних країн світу. 7) Низький науково-технічний рівень соціально-економічного розвитку СРСР.8. Оберіть 4 основні напрямки радикальних економічних реформ 1987-1989 рр.: Модернізація розпочалася з машинобудування. “Номенклатурна” приватизація власності. Скорочення кількості галузевих міністерств та відомств. Розвиток орендних, фермерських господарств на селі. Розширення самостійності підприємств на принципах госпрозрахунку та самофінансування. Запровадження держприймання. 7) Витіснення кооперативного сектора.

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант9. Впізнайте історичну особу: Народився у 1944 р. в селі Буда Київської області. Український політик та громадський діяч. За фахом — інженер-механік, завідував аграрним відділом обкому КПУ. У 1990 р. обраний народним депутатом України. Став лідером комуністичної більшості ВР УРСР. Після заборони КПУ був одним із ініціаторів створення Соціалістичної партії України і очолив її. Зіграв одну з ключових ролей в ухваленні Конституції України.9. Впізнайте історичну особу: Народився у 1934 р. на Рівненщині. Політик і державний діяч. Народний депутат України у 1990–1991 та 1994–2006 рр. Голова Верховної Ради України у 1990–1991 рр., Народний депутат України. У серпні 1991 р. залишив лави КПУ і балотувався на посаду президента як безпартійний. Перший Президент України. після здобуття нею незалежності у 1991 році.

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіантІІІ рівень (по 1 б.)10. Вкажіть дати та установіть хронологічну послідовність подій: А) вибух на Чорнобильській АЕС; Б) початок процесу ”перебудови“;В) установчий з’їзд Народного руху України за перебудову;Г) страйк шахтарів.ІІІ рівень (по 1 б.)10. Вкажіть дати та установіть хронологічну послідовність подій: А) Акція «живий ланцюг»; Б) проведення перших альтернативних виборів до ВР УРСР; В) Біловезькі угоди керівників про створення СНД ; Г) ”революція на граніті“.

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіант11. Впізнайте історичні документи, вкажіть дату їх прийняття:1) «Забезпечення економічної самостійності Української РСР є необхідною умовою державного суверенітету України… Українська РСР на своїй території самостійно організує банківську справу і грошовий обіг…»2) “... Верховна Рада УРСР урочисто проголошує: незалежність України та створення самостійної української держави — УКРАЇНИ..”12. Про що свідчить фотодокумент?11. Впізнайте історичні документи, вкажіть дату їх прийняття:1) «Українська РСР забезпечує верховенство Конституції та законів Республіки на своїй території. Українська РСР має право на власні Збройні Сили...»2) «Відповідно до Конституції УРСР державною мовою УРСР є українська мова. 12. Про що свідчить карикатура?

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіантІІ варіантІV рівень (3 б.)13. Впізнайте явище/подію, вкажіть її причини та наслідки.”Сьогодні площа Жовтневої революції, де розмістилося наметове містечко студентів, нагадує вибухонебезпечний механізм. Хитання збуджують всю республіку, а її серце сьогодні, даруйте, шановні депутати, все-таки не в парламенті, а тут, поряд з голодуючими студентами…“ІV рівень(3 б.)13. Впізнайте явище/подію, вкажіть її причини та наслідки.”Дорогі співвітчизники! У ніч на 19 серпня в Москві вчинено антиконституційний державний переворот. Владу злочинно захоплено верхівкою військово-промислового комплексу і КДБ та правоконсервативного крила КПРС. До самозваного державного комітету з надзвичайного стану ввійшли особи, давно відомі своїми реакційними великодержавницько-шовіністичними поглядами“.

pptx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
4 серпня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку