Презентація " Тести як засіб перевірки знань учнів"

Про матеріал
Ця презентація допоможе вам узагальнити свої знання про види та форми тестів, їх значення та використання.
Перегляд файлу

imageТести як засіб перевірки знань школярів

З досв ду роботи вчителя х м ї,  б олог ї та основ здоров'я

КМЛ9

Синюк Л.А.

Тест (англ. test —

 проба, випробування, перев рка будь-яких якостей)

— це сукупн сть спец ально п дготовлених запитань, стандартизованої процедури проведення та заздалег дь

 спроектованої технолог ї обробки та анал зу результат в.

Тестування надає педагогу можлив сть не лише сп вв днести як сть знань та вм нь кожного учня, класу з вимогами осв тнього стандарту (м н муму), а й реал зувати принцип використання нформац ї зворотного зв’язку.

Мінімальні вимоги до складу тестового завдання базуються на трьох частинах:

1.         Інструкція.

2.         Текст завдання (запитання).

3.         Правильні відповіді (еталон).

Етапи створення тестових завдань

 

Визначення мети тестування.

В дб р зм сту навчального матер алу.

Складання запитань та їх компоновка.

Складання вар ант в в дпов дей, як разом з правильними мають  неправильн .

Складання нструкц ї для учн в.

Створення системи перев рки, обробки та анал зу результат в.

Види тест в

За обсягом зм стових вимог можна вид лити:

 

«поурочн тести» (оптим зують попередн знання, впливають на поточну оц нку) обсягом 10–12 завдань за максимально спрощеної процедур перев рки, що доводиться до в дома вже на уроц  враховується п д час викладання наступного матер алу.

 

«тематичн тести» обсягом 24–36 завдань, як забезпечують  впливають на тематичне оц нювання, охоплюють матер ал теми. Їх перев ряють у «спок йн й» обстановц , анал зують  пов домляють результати п д час п дбиття п дсумк в при робот над помилками

«п дсумкове оц нювання» (семестрове чи р чне) — впливає на в дпов дну оц нку, значне за обсягом (близько 60 завдань), охоплює найб льш суттєв елементи зм сту вивченого матер алу.

 

Форми проведення тестування:

 

«усна»: вчитель дек лька раз повторює завдання,  а учн позначають на своїх бланках в дпов д ;

 

«письмова»: учн отримують роздрукован завдання, у бланках позначають в дпов д , вчитель запоб гає списуванню;

 

«комп’ютеризована»: учн ндив дуально виконують завдання на комп’ютер , вчитель запоб гає списуванню

Перевагами тестових завдань є:

 

imageотримання нформац ї про р вень знань та учн в кожного учня; своєчасне виявлення прогалин у знаннях учн в; швидк сть проведення; простота перев рки.

Переваги тест в для учня:

 

Цей вид роботи не стомлює учн в;

Йому не треба формулювати в дпов дь та думати, як правильно його граматично написати; має можлив сть самост йно перев рити себе.

Висновок:

на сьогодн тест є одним з вид в перев рки знань учн в. Особливо

об’єктивним є тестування за допомогою комп’ютер в. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятт , ндив дуал зувати п дх д до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з п драхунку бал в, повн стю автоматизувати процес навчання за ндив дуальними image     програмами.     image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
9 червня 2023
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку