Звіт ЗДНВР за 22-23 н.р.

Про матеріал
Основна діяльність ліцею спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно ст. 53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.
Перегляд файлу

Звіт за 2022-2023 н.р.

заступника директора з навчально-виховної роботи

 

Скільки б ти не жив, усе життя слід вчитися.

Сенека

 

У своїй діяльності заступник директора з НВР керується Конституцією України, Законом України "Про освіту”, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та органів управління освітою всіх рівнів з питань навчання та виховання учнів, трудовим законодавством, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежної охорони, а також Статутом, локальними правовими актами ліцею (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами й розпорядженнями директора, Посадовими обов’язками). Заступник директора школи з НВР дотримується Конвенції про права дитини.

Основна діяльність ліцею спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно ст. 53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти. Педагогічним колективом ліцею забезпечується реалізація державних стандартів, здійснюється теоретична і практична підготовка з предметів навчального робочого плану з метою максимального розвитку інтелекту, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування розвинутої духовності, фізичної досконалості, естетичної, правової, моральної та екологічної культури.

На початок навчального року в ліцеї налічувалося 108 учнів, з них:

1-4  класи – 39 учнів;

5-11 класи – 69 учнів; (1 учень – сімейна форма навчання (педагогічний патронаж), 5 учнів – сімейна форма навчання (перебувають закордоном).

На кінець навчального року в ліцеї навчається 110 учнів, з них 1 учень – сімейна форма навчання (педагогічний патронаж), 5 учнів – сімейна форма навчання (перебувають закордоном).

Згідно з річним планом роботи  освітнього закладу  на 2022/2023 навчальний рік заступником директора з навчально-виховної роботи Лукашук К. В. було проведено аналіз досягнень учнів 1-4, 5-11-х класів.

За підсумками аналізу навчальних досягнень 2022/2023 навчального року із 110 учнів 1-11 класів:

  • 21 учень 1-2  класів  оцінені вербально і оформлені свідоцтва досягнень;
  • 20 учнів 3-4 класів оцінені рівнево і оформлені свідоцтва досягнень;
  • 92 учні переведено  на наступний рік навчання;
  • 1 учень закінчив навчання за сімейною формою навчання (педагогічний патронаж);
  • 5  учнів нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»;
  • не атестованих учнів немає.

Плідною роботою педагоги освітнього закладу  добилися таких навчальних досягнень серед учнів 5  класів,  жоден з їх вихованців не має знань на початковому рівні.

Результати  річного  оцінювання  знань  здобувачів освіти освітнього закладу   наведено  в  таблиці:

 

І семестр

ІІ семестр

Рік

Кількість учнів

Кількість учнів

Кількість учнів

Вис р.

Дос. р.

Сер.р.

Поч.р.

Вис р.

Дос. р.

Сер.р.

Поч.р.

Вис р.

Дос. р.

Сер.р.

Поч.р.

5 клас

1

9

2

0

0

6

6

0

1

9

2

0

6 клас

0

2

8

1

0

4

6

1

0

4

6

1

7 клас

0

4

7

1

0

5

5

2

0

5

6

1

8 клас

2

3

8

2

2

2

9

2

2

4

9

0

9 клас

0

2

8

2

0

3

8

1

0

3

9

0

10 клас

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

11 клас

0

1

4

1

0

3

3

0

0

3

3

0

Всього

3

21

37

7

2

23

37

6

3

28

35

2

Всього у школі

68

68

68

 

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, робимо висновок, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.

З учнями, які мають бали початкового рівня за результатами річного оцінювання були проведені такі види роботи: індивідуальні бесіди з учнями та їх батьками, додаткові заняття з предметів, індивідуальні завдання. Розглядалось це питання на нараді при директорові й на засіданнях методичних об’єднань, з’ясовувались причини слабкої успішності учнів. Серед них були названі такі:

  •                   відсутня система роботи із слабо встигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу,
  •                   недостатній зв’язок учителів із батьками.

Одним із шляхів поліпшення якості освіти, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах сучасного суспільства є впровадження  вивчення профільних предметів в старшій школі. Так у 11 класі виділено додаткові години для вивчення української мови, математики та географії. У 2022/2023 навчальному році проведено комплекс заходів щодо роботи з учнями допрофільних та вибору профільних предметів:

  • робота класних керівників (діагностика) з виявлення нахилів підлітків;
  • вироблення шкільними методичними об’єднаннями пропозицій щодо планування, факультативів курсів за вибором у профільних і допрофільних класах;
  • батьківські збори 7, 8, 9 класів за участю директора, класних керівників, батьків (дистанційно).

Плідною є і робота учнів ліцею. У 2022-2023 н.р. вони брали участь у таких інтернет-олімпіадах, конкурсах та змаганнях:

  • конкурс «Олімпіс 2023 – весняна сесія» – 14 учасників (7 нагороджено дипломами ІІІ ступеня);
  • конкурс «Друг природи» (І місце – Мосійчук В., ІІІ місце – Мальцева Є.);
  • всеукраїнський конкурс «Година землі» (ІІ місце – Мосійчук В., ІІІ місце – Галабурда В.);
  • інтернет-олімпіада з біології (ІІ місце – Каменчук В, ІІІ місце – Мосійчук В., Галабурда В.);
  • всеукраїнський фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров’я»;
  • ІІ етап обласного конкурсу читців-декламаторів «Живи, Кобзаре, в пам’яті людській».
  • змагання з настільного тенісу (ІІІ місце – Малечик Н.);
  • змагання з міні-футболу (ІІІ місце);
  • змагання з волейболу;
  • спортивні рекорди Рівненщини;
  • українська зарядка;
  • спортивно-масовий захід «Олімпійське лелеченя»;
  • конкурс дитячих робіт «Первоцвіт рідного краю» (співпраця з Дермансько-Острозьким національним природним парком);
  • конкурс дитячих малюнків «Червоний Хрест очима дітей»;

 

Відповідно  до   постанови   Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах». На підставі заяви батьків учня, висновку лікарсько-консультативної комісії  учень 8 класу навчається на сімейній формі навчання.

Кадрова політика будується з урахуванням професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з переходом закладів освіти до нового змісту, структури та терміну навчання. На кінець 2022-2023 навчального року у закладі налічується 18 педагогічних працівників.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. На початку навчального року видано  накази по ліцею від 19.09.2022  № 157.а  «Про  створення атестаційної комісії у 2022/2023 навчальному році»,  від 09.03.2023 р. № 37 «Про атестацію вчителів у 2022/2023 навчальному році та затвердження графіка атестації». Відповідно до перспективного плану атестації підлягало 8 педагогічних працівників. За результатами атестації педагогічних працівників у 2022-2023 н.р.:

6 вчителів підтвердили свої кваліфікаційні категорії;

1 вчителю присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»;

1 вчителю присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»:

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

Впродовж року вчителі, які атестуються, проводять відкриті уроки, готують презентації з досвіду роботи, виступають з доповідями на засіданнях МО та педагогічній раді.

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації.

Вчителі беруть участь у інтерактивних методичних заходах обласного, всеукраїнського та міжнародного рівнів, а саме: платформа «Prometheus», вебінари видавництва «Ранок», конкурси від освітнього проєкту «На Урок», міжнародна гра з української мови «Соняшник-учитель», активна пізнавальна діяльність на платформі «Всеосвіта», де черпають знання та діляться своїми, навчальна платформа «Дія». Також педагоги ліцею відвідують методичні заходи, що проводяться в онлайн-режимі (у зв’язку з воєнним станом  в Україні). Завжди знаходять цікаві методи та форми навчання, що активізовують учнів на дистанційному та очному навчанні.

Ведеться робота закладу з постійним вдосконаленням  Нової української школи. Педагоги 1-4 класів, (Бандюк В. О., Дашкель С.А., Криницька О.В., Климчик Н.В.), завжди підвищують свою інформаційну обізнаність щодо нововведень та слідкують за правильністю виконання своєї роботи, заздалегідь готуються до тижнів, постійно оновлюють напрацьовані методи та намагаються якнайбільше зацікавити здобувачів освіти.

Відповідно до річного плану роботи школи у 2022/2023 навчальному році педагогічний колектив працює над методичною проблемою «Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучаної школи».

З метою її реалізації вирішувалися такі завдання:

  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти й кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їх психолого-педагогічної компетентності;
  • сприяння розвитку навичок самостійної роботи вчителя з метою безперервного підвищення кваліфікації й удосконалення педагогічної майстерності;
  • аналіз впровадження в навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій;
  • створення шкільної методичної системи роботи з метою вирішення питань наступності між дошкільною та початковою ланками освіти;
  • методичний, дидактичний та психологічний супровід впровадження нового Державного стандарту загальної початкової освіти, а також нового Державного стандарту базової та повної загальної освіти;
  • удосконалення сучасного уроку шляхом упровадження в навчальний процес інноваційних технологій, досягнень передового педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки з метою покращення якості освітніх послуг та підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
  • підвищення результативності участі учнів ліцею в предметних олімпіадах;
  • індивідуальна робота з педагогами ліцею щодо участі у фахових конкурсах;
  • активізація пропаганди педагогічного досвіду у фахових виданнях;
  • сприяння підвищенню комп’ютерної грамотності педагогів;
  • оновлення і змістове наповнення роботи сайту закладу.

Робота над загальношкільною методичною проблемою стала поштовхом для пошуку форм і функціональних структур із підготовки вчителя в загально-методичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному аспектах. Однією з пріоритетних була проблема підвищення професійного рівня вчителя через його самоосвіту.

Методична рада школи впродовж навчального року координувала діяльність усіх методичних структур за темою з урахуванням результатів діагностики та визначеного нею різного рівня професійної майстерності педагогів, диференційованого підходу до їх потреб, що визначало зміст діяльності основних ланок управління методичною роботою у школі.

Впродовж  року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:

  • про ефективність організації навчально-виховного процесу та формування компетентностей в учнів відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти;
  • про результати діяльності вчителів за індивідуальними програмами роботи із здібними та обдарованими учнями;
  • компетентнісний розвиток учнів 5 класу засобами курсів за вибором;
  • про діяльність членів методичних об’єднань щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
  • про динаміку зростання чи спаду успішності учнів за навчальний семестр тощо.

Впродовж 2022-2023 навчального року всіма шкільними методичними об’єднаннями було проведено предметні тижні, матеріали яких оформлено у звіти та як виставковий матеріал. Методична робота з педагогічними працівниками реалізовувалася як через традиційні (колективні та індивідуальні), так і нетрадиційні форми її організації. Необхідно відзначити, що всі колективні форми методичної роботи в ліцеї використовувалися з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивченню і поширенню передового педагогічного досвіду. У роботі застосовувались такі інтерактивні форми діяльності як круглі столи, методичний діалог, тренінги, здійснювалась дієва допомога вчителям у реалізації завдань, що стоять перед педагогом.

З метою створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального і творчого потенціалу талановитих дітей та підлітків, стимулювання творчого самовдосконалення учнів, залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької діяльності, піднесення статусу обдарованих дітей та їх наставників, упродовж  року в навчальному закладі велась планомірна робота з цього напрямку. Виховна  робота  в  школі  здійснювалася  відповідно  рекомендацій  МОН  України  щодо  організації  виховної  роботи,  Основних  орієнтирів  виховання  учнів  1 – 11  класів  загальноосвітніх  закладів  України,  Концепції  національно-патріотичного  виховання  дітей  та  молоді,  плану  виховної  роботи  школи. 

Ліцей є  відкритим для діалогу та співпраці у спільній меті задля кращого майбутнього нашого закладу.

Колектив Спасівського ліцею продовжує роботу, щоб досягти нових успіхів у навчанні та вихованні учнів, в утвердженні позитивного іміджу ліцею,  у виконанні ним своєї головної місії – виховання і розвитку дітей, підготовки їх до самостійного життя.

Колекція щасливих миттєвостей на нашому трудовому шляху у кожного різна: в одного – більша, в іншого –  трішечки менша. Проте кожен ракурс вражає неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Хочеться, щоб галерея професійних перемог була у кожного з нас надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
13 червня 2023
Переглядів
3116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку