Презентація "Толерантність як показник компетентності вчителя НУШ"

Про матеріал
Мета:  формувати толерантне ставлення до оточуючих, до суспільства, до певних педагогічних ситуацій;  розвивати здатність до емпатії, співпереживання і співчуття, професійну самосвідомість вчителя;  сприяти особистісному розвитку педагогічних працівників, реалізації їх творчого потенціалу, гармонізуванню взаємин вчителів в колективі. Завдання:  ознайомити учасників з поняттями «толерантність», “інтолерантність”, “толерантний педагог”;  відпрацювати навички доброзичливого безконфліктного спілкування;  формувати толерантне ставлення до інших людей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

учасника тренінгу. Отримай задоволення!Дозволь собі бути вільним!Будь доброзичливим до себе і до інших!Постарайся бути уважним! Уникай оцінок і суджень! Говори тільки про власні почуття, відчуття, настрій і все вийде!

Номер слайду 3

Толерантність як показник компетентності вчителя НУШ

Номер слайду 4

Толерантність - це готовність визнавати і приймати поведінку, переконання та погляди інших людей, що відрізняються від власних, навіть у тих випадках, коли ви не поділяєте цих переконань та поглядів

Номер слайду 5

Вправа «Мішечок порад»Порада 1. Будьте готові, що всі люди різні - не кращі і не гірші, а просто різніПорада 2. Не сприймайте людей такими, якими вони є, а намагайтесь змінити в них те, що вам не подобається. Порада 3. Зберігайте “своє обличчя”, знайдіть себе і за будь-яких обставин залишайтеся самим собою. Порада 4. Поважайте в кожній людині її думки, почуття, переконання незалежно від того, чи збігаються вони з вашими

Номер слайду 6

Педагогічна толерантність – це терпимість до власних дітей, вихованців, учнів, вміння зрозуміти їх, пробачати їх недосконалостіФормула діяльності толерантного педагога: Я поведу тебе за собою, але не буду намагатися підкорити або “перекроїти” тебе “під себе”, бо хочу, щоб ти був особистістю, індивідуальністю

Номер слайду 7

Ознаки толерантного педагогаспівпраця з іншими на засадах партнерстваготовий слухати і чути думки іншихтерпимий до чужих думок, вірувань, поведінкиздатний дивитися на проблему очима іншихвизнає різноманітністьемоційно виваженийкритикує конструктивноуникає застосовувати насильствовміє здійснювати аналіз своїх дій з подальшою їх корекцією

Номер слайду 8

Вправа «Сходинки толерантності»насилля співпереживання дружба терплячість симпатія терпимість тактовність співчуття

Номер слайду 9

Вправа «Я люблю тебе»Пропоную вам сказати: “Я люблю тебе…”, назвати своє ім'я і пояснити, чому ви себе любите

Номер слайду 10

Вправаприхильність до іншихпоблажливістьтерпінняпочуття гуморучуйністьдовіраальтруїзмтерпимість до відмінностейуміння володіти собоюдоброзичливістьуміння не засуджувати іншихгуманізмуміння слухатидопитливістьздатність до співпереживання

Номер слайду 11

Поведінкові прояви учителя з установкою на толерантністьдіє так, що його поважають і учні і їх батьки та колегизнаходить правильне рішення і досягає того, чого прагнетолерантно відстоює свої права та права класного колективувисловлює свої почуття, не ображаючи почуттів інших

Номер слайду 12

Вправа “Образ учня”

Номер слайду 13

Вправа “Вчимося говорити: “Ні!”

Номер слайду 14

Вправа “Телеграма”Прохання скласти телеграму для мене з 10 слів, яка б містила відповіді на питання: Що ви думаєте про проведений тренінг?Що вам сподобалось?Що було для вас важливим?

Номер слайду 15

pptx
Додано
9 квітня
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку