Презентація "Торгівля" (9 клас)

Про матеріал

Презентація для уроків з економічної географії в 9 класі. Розрахований на 2 уроки. Містить динамічні опорні схеми, діаграми, картографічний матеріал, який дозволить унаочнити навчання. В презентації подані максимально оновлені статистистичні дані станом на 2020-2021 рік. В презентації розроблена система навігації між слайдами. Надана широка можливість (за необхідності) переходити за гіперпосиланнями на слайди, які містять додаткову інформацію, ілюстративний матеріал, тематичні карти й повертатися до попередніх слайдів.Особливо допоможе при дистанційній формі роботи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Купівля-продаж товарів та послуг власного виробництва ТОРГІВЛЯ процес обміну товарами, послугами, цінностями або грошима Безпосередня реалізація товару Просування товару на ринку Посередницька діяльність між виробником та споживачем маркетингові послуги: керування ринком як сукупність процесів створення, просування та надання товару покупцю й керування взаємовідносинами з ним з вигодою для організації: «визначення та задоволенні людських і суспільних потреб»; рекламні послуги: друковані ЗМІ (преса, обкладинки книжок), електронні ЗМІ (телебачення, радіо), зовнішня реклама (out-of-home), Інтернет, пункт продажу, роздаткові та сувенірні матеріали, в комп'ютерних іграх; інжиніринг: експертно-консультативні послуги з проєктування, виробництва та реалізації товару. фінансування: забезпечення грошовим капіталом для використання в комерційних цілях технічний супровід товару: вирішення технічних та технологічних проблем з мінімальним ризиком помилок. 

Номер слайду 3

ВНУТРІШНЯ ТОРГІВЛЯ ЗОВНІШНЯ (МІЖНАРОДНА) реалізує товари в середині країни; охоплює як обіг засобів виробництва, так і предметів особистого споживання ГУРТОВА РОЗРІБНА придбання товару значними партіями мета: просування товару від виробника або дилера до підприємств роздрібної торгівлі чи споживача; торговельні фірми, торгові доми, дистриб'юторські фірми… реалізує товари у невеликій кількості мета: задоволення потреби споживача та отримання прибутку; торгівельні установи, які розміщуються в зручних для споживача місцях та мають зручний для покупців графік роботи. ПОКАЗНИКИЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ обмін товарами та послугами між національними господарствами та між транснаціональними корпораціями (ТНК) ЕКСПОРТ (Е) ІМПОРТ (І) вивезення за кордон країни товарів і послуг   ввезення в країну товарів, послуг, знань, капіталу, технологій ТОРГОВИЙ БАЛАНС (САЛЬДО) ТБ = Е – І [$ млрд. на рік] Активний Пасивний «–» ЗОВНІШНЬОТОРГОВИЙ ОБІГ ТБ = Е + І [$ млрд. на рік] 

Номер слайду 4

Світова організація торгівлі (СОТ) – провідна міжнародна економічна організація, на долю яких припадає понад 97% обсягів світової торгівлі. Створена в 1995 р. Штаб-квартира – в Женеві (Швейцарія). Україна набула повноправного членства в СОТ 16 травня 2008 р. Росія – у 2012 р. Функціями СОТ є встановлення правил міжнародної системи торгівлі та вирішення спірних питань між країнами. За останні роки значно розширилася сфера діяльності СОТ, яка на сьогодні виходить за рамки торговельних стосунків (екологія, оптимальне використання ресурсів, підвищення життєвого рівня). Членство в СОТ стало обов'язковою умовою для будь-якої країни, що прагне інтегруватися у світову економіку. – країни дійсні учасниці СОТ – країни представлені в СОТ через ЄС – країни-спостерігачки – країни поза СОТ

Номер слайду 5

ЄС 34% Е, І АТР 30% Е 24% І НАФТА 19% Е, І Зх Азія 4% Е, І Пд Америка 3,5% Е 2,8% І Росія 2% Е 1,3% І Австралія 1,5% Е 1,2% І Індія 1,6% Е 2,1% І Європейський Союз (ЄС) Азіатсько-Тихоокеанський Регіон (АТР) Північноамериканська зона вільної торгівлі (НАФТА) 83% світового експорту; 77% світового імпорту. Україна 0,29% Е 0,31% І

Номер слайду 6

Китай 2,7% Е США Японія 1,8% Е Канада 1,5% Е Мексика 1,25% Е 1% Е 1,7% Е 1,9% Е 1,2% Е Пд Корея 1% Е Високорозвинені країни Країни, що розвиваються сировина, продовольство, послуги готові товари, технології готові товари, технології, послуги готові товари, технології, послуги

Номер слайду 7

ОБСЯГИ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ, 2021 р. ОБСЯГ ЕКСПОРТУ ОБСЯГ ІМПОРТУ $68,23 млрд $73,30 млрд ПАСИВНИЙ БАЛАНС ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ (НЕГАТИВНЕ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕ САЛЬДО) -$5,07 млрд

Номер слайду 8

ЕКСПОРТ ІМПОРТ Економіка сировино-орієнтована. Експорт продукції з малим рівнем переробки: аграрна продукція залізна руда, металургійні напівфабрикати. Експорт товарів із спадаючим потенціалом: чим більше видобуто залізної руди, тим дорожча собівартість її подальшого видобутку. сировинна продукція не потребує великої кількості робочих місць. ▪ Імпорт (окрім енергоносіїв) готової продукції зі значним рівнем переробки: автомобілі, мобільні телефони сільськогосподарська та комп'ютерна техніка. ▪ Імпорт товарів зі зростаючим потенціалом: після розробки нової моделі техніки, собівартість її подальшого виробництва постійно знижується. ▪ Виробництва продукції з доданою вартістю, що передбачать створення технологій, виробничих ланцюжків, потребують багато робочих місць. СТРУКТУРА ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ, 2021 р.

Номер слайду 9

ТОП-10 позицій українського експорту в 2021 році в грошовому вимірі чушках , ,

Номер слайду 10

ТОП-10 позицій імпорту в Україну в 2021 році в грошовому вимірі Природний автомобілі

Номер слайду 11

КРАЇНИ-ТОРГІВЕЛЬНІ ПАРТНЕРИ УКРАЇНИ, 2020 р. ЗА ЕКСПОРТОМ товарів та послуг ЗА ІМПОРТОМ товарів та послуг

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Зовнішня реклама розміщена на вулицях (щити, перетяжки тощо), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв: найбільш видовищна: використовує яскраві фарби, світло, анімацію. впливає на споживача повсюдно, не шукаючи його навмисно. охоплює споживача багаторазово за короткий проміжок часу при порівняно низьких витратах на рекламний продукт. 2

Номер слайду 14

Призматрон – рекламний носій, візуальна поверхня якого, завдяки тому, що складається з тригранних призм, що обертаються, може змінюватись Білборд (бігборд) – рекламний щит, дошка оголошень 3Ч6 м. Суперборд – 3Ч12…5Ч15 м. Сітілайт – механізм побудований на основі полотна та світла Пілон – рекламна й навігаційна напільна стела округленої форми заввишки 2х2,5 м. Пілар – рекламна тумба з внутрішньою підсвіткою. Відеопілар – рекламна стойка з монітором. 2

Номер слайду 15

Лайтбокс – рекламний щит розмірами 1,2Ч1,8 м з внутрішнім підсвічуванням Конверсборд – рекламний носій формату 1,2Ч1,8 м, розміщений на опорі громадського електротранспорту та вуличного освітлення з паперовим матеріалом для постера Беклайт – рекламна конструкція у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою розміром 2,7Ч3,7 м Дорожні розтяжки – рекламні носії над проїзною частиною в полі зору пасажирів та автомобілістів Брандмауер – повнокольорове величезне зображення на фасадах будівель Вивіска – навігаційний елемент, що інформує про розміщення підприємства, установи чи організації 2

Номер слайду 16

3 товари вироблені, вирощені чи добуті в країні вивіз товарів для переробки їх в іншій країні перевезення товарів транзитом через іншу країну реекспорт – вивіз привезених з іншої країни товарів для продажу їх у третій країні ЕКСПОРТ (від лат. exportate – вивозити) вивезення з митної території країни за кордон товарів і послуг без зобов'язання їхнього зворотнього повернення [$ млрд. на рік] ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЕКСПОРТУ (від лат. diversus — різний і facere — робити) розширення номенклатури товарів і послуг, що вивозяться розширення географічної території торгівельних партнерів Мета: розподілити ризик і знизити залежність від циклічності (підйоми та кризи) економіки

Номер слайду 17

3 16. Росія – $337 млрд.; 25. Польща – $254 млрд.; 46. Україна – $69 млрд. (0,29%); 169. Науру – $0,064 млрд. 15% 14,4% 10,3% 5,1% 5,1% 5,0% 4,3% 4,2% 3,8% 3,7%

Номер слайду 18

імпорт послуг, капіталу, результатів інтелектуальної діяльності 3 КРАЇНА ІМПОРТУ країна призначення товару КРАЇНА ЕКСПОРТУ РЕІМПОРТ ввезення раніше вивезених, але не перероблених товарів країна походження товару ІМПОРТ (від лат. importare – ввозити) ввезення на митну території країни з-за кордону товарів, послуг, капіталу, знань без зобов'язання їхнього зворотнього повернення [$ млрд. на рік] ВИДИМИЙ імпорт готових товарів та сировини НЕВИДИМИЙ ІМПОРТНІ ТОВАРИ ОПТИМІЗОВАНІ ДЛЯ ПРОДАЖУ НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ ІНШИХ КРАЇНІ мова етикетки та інструкції одиниці вимірювання та розміри конструктивні особливості (розміщення руля авто) стереотипи образів та рекламних слоганів

Номер слайду 19

ВАРТІСТЬ СВІТОВОГО ІМПОРТУ ВАРТІСТЬ СВІТОВОГО ЕКСПОРТУ Cost (собівартість) Cost (собівартість) Insurance (страхування) +10% Freight (фрахт) Розраховується на базі цін CIF 3 Інкотермс – комерційні умови й правила міжнародної торгівлі Покупець Термінал Порт призначення Продавець Порт навантаження

Номер слайду 20

ІМПОРТ – ОБ’ЄКТ РЕГУЛЮВАННЯ ДЕРЖАВИ ТИПИ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ ЩОДО ІМПОРТУ 3 мито (грошові збори) квоти (дозволені норми) встановлення мінімальних імпортних цін податки на імпорт технічні перепони підвищення якості товара зменшення ціни товара завезення товарів, які недоступні на внутрішньому ринку країни імпорту КРАЇНА ІМПОРТУ країна призначення товару КРАЇНА ЕКСПОРТУ країна походження товару Спосіб розрахунку А-конто (від італ. a conto – у рахунок платежу) попередній розрахунок імпортера з експортером за продані товари як оплату імпортером рахунків експортера ЛІБЕРАЛЬНА (від лат. liber – вільний) сприяє доступу в країну товарів широкої асортименту без особливих обмежень ПРОТЕКЦІОНІЗМ (з лат. protectio – захист, заступництво) політика обмеження імпорту задля підтримки вітчизняного виробника

Номер слайду 21

3 19. Польща – $254,7 млрд.; 21. Росія – $231,7 млрд.; 47. Україна – $53,7 млрд. (0,31%); 195. Тувалу – $0,013 млрд. 14% 12% 3,7% 3,7% 3,4% 3,4% 2,8% 2,7% 2,5%

Номер слайду 22

3 ВІДКРИТА ЕКОНОМІКА інтегрована в систему світових економічних зв'язків; будь-який суб'єкт економіки має право здійснювати експорт та імпорт товарів або послуг, фінансові угоди; має значний торговий оборот: відкриті кордони для проникнення товарів та капіталів з інших країн; країна вільно експортує свої товари й послуги в інші країни. ЗАКРИТА ЕКОНОМІКА (АВТАРКІЯ) (від грецького αὐτάρκεια– «самодостатність») – система замкненого виробництва в середині країни; економіка зорієнтована на саму себе, без втручання інших країн; мінімальний торговий оборот: закриті кордони для проникнення товарів та капіталів з інших країн; країна мало експортує свої товари й послуги в інші країни. часто буває в країнах, на які накладені міжнародні санкції. Економіка України пона 50% зорієнтована на світовий ринок

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Віталіївна Ольга
    Дякую за презентацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Скоробагата Людмила Володимирівна
    Дякую за роботу. Використовую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савош Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шулік Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Островська Галина Омелянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Водоп`янова Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Седель Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Рябченко Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Молнар Марина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Ачкасова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
ppt
До підручника
Географія 9 клас (Кобернік С. Г.,Коваленко Р. Р.)
Додано
4 травня 2022
Переглядів
15402
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку