Tinkercad. Tinkercad - це безкоштовна онлайн-програма для розробок та моделювання 3d-проєктів, електричних схем, та програмних кодів, яка працює у веб-браузері, відома своєю простотою та простотою використання. З моменту появи у 2011 році він став популярною платформою для створення моделей для 3 D-друку, а також впровадження початкового рівня до конструктивної суцільної геометрії в школах. Tinkercad — ресурс «хмарний», все зберігається в просторах Інтернета, в «хмарному» сховищі, не займаючи місце у вашому комп’ютері.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Початок роботи. Один із плюсів його використання — не потрібно створювати зайвий акаунт, якщо ви маєте зареєстрований гугл-акаунт. Для початку роботи з програмою в браузері необхідно перейти за посиланням www.tinkercad.com та натиснути «Присоединиться»
Номер слайду 5
Вхід/реєстрація. Можна зареєструватися ввівши електронну адресу, або якщо ви маєте аккаунт Google натиснути «Вход с помощью учетной записи Google.
Номер слайду 6
Відразу після входу до системи вам будуть доступні такі функції:
Номер слайду 7
Починаємо моделювати. Щоб почати моделювання, обираємо зліва пункт 3 D-проекти та натискаємо кнопку «Создать новый проект».
Номер слайду 8
Робоча площина. В центрі знаходиться блакитна сітка із написом «Рабоч. плоск-ть». Це площина, на якій ви будете розташовувати всі деталі для вашої моделі. Робоча площина виглядає як аркуш міліметрового паперу. Він поділений на 1 см «основні лінії сітки» (товсті сині лінії) та 1 мм «допоміжні лінії сітки» (тонкі сині лінії). За розміром вона відповідає розміру стола 3 D-принтера, на якому потім створені моделі можна роздрукувати.
Номер слайду 9
В правому нижньому куті знаходиться кнопка «Редактировать сетку», яка дозволяє вам змінити одиниці вимірювання робочої площини. Робоча площина
Номер слайду 10
Інтерфейс програми Tinkercad Посилання на основний сайт. Меню проєкту.Ім’я поточного проєкту. Меню. Керування повороту робочої площини. Меню масштабування. Сцена / Майнкрафт / Генератор форми. Профіль користувача. Меню роботи з об’єктамиІмпорт / Експорт / Публікація проєкта. Вимірювальна шкала. Меню форм. Форми. Сітка
Номер слайду 11
Інтерфейс програми Tinkercad Копіювати. Вставити. Дублювати. Видалити. Відмінити/Повторити дію. Повернення до початкового вигляду. Збільшити масштаб. Зменшити масштаб. Перехід з 2 D до 3 D виду. Видовий куб Показ. Групувати. Розгрупувати. Вирівняти. Відобразити
Номер слайду 12
Призначення кнопок мишіВиділяємо об’єкти, які знаходяться на робочій поверхніПовертаємо робочу поверхню
Номер слайду 13
Додавання об’єкта. Додавання об’єктів на робочу площину відбувається методом перетягування. Наводимо курсор миші на потрібну фігуру «Куб» і, затиснувши ліву кнопку миші, тягнемо куб на блакитну сітку. В потрібному місці робочої площини ви відпускаєте кнопку миші й ваша фігура вже не тінь, а червоний кубик, до того ж з’явились деякі нові написи та вікно.
Номер слайду 14
Властивості об’єкта1-2-3 – Зміна положення об’єкта (редагуємо значення на лінійці)4-5-6 – Зміна масштабу об’єкта (редагуємо значення на стрілках)7-8-9 – Зміна кута повороту об’єкта10-11-12 – Зміна розмірів об’єкта (редагуючи значення або переміщуючи слайдер)13 – Зміна радіусу заокруглення14 – Зміна кількості граней у радіусів заокруглення15 – Заборона редагувати об’єкт16 – Заховати об’єкт17 – Змінити колір об’єкта або зробити об’єкт отвором
Номер слайду 15
Вікно «Форма»Коли об’єкт доданий, у верхньому правому куті робочої площини відображується вікно форми. Воно дає можливість вибирати колір, видимість, прозорість та функцію отвору.
Номер слайду 16
Об’єднання об’єктів. Для того, щоб об’єднати об’єкти, їх спочатку потрібно зробити активними (тримаючи кнопку SHIFT вибираємо всі потрібні об’єкти або виділити всі об’єкти за допомогою лівою клавіші миші), після цього використовуємо команду «Сгрупувати».
Номер слайду 17
При об’єднанні об’єктів, фігура набуває кольору першої виділеної фігури. Для того, щоб зробити фігуру різнокольоровою, у вікні форми вибираємо вкладку «Тіло» та натискаємо «Різнокольоровість». Після цього фігури матимуть початковий колір, як до об’єднання. Об’єднання об’єктів
Номер слайду 18
Отвір в об’єктіДля того, щоб зробити отвір в об’єкті необхідно, щоб один об’єкт був отвором (розміщується трохи всередині іншого об’єкта та відображається прозорим), а інший тілом (відображається непрозорим). Після цього у вікні «Форми» натискаємо команду Отвір і групуємо об’єкти.
Номер слайду 19
Працюємо за комп’ютером. Вправа 1. Створіть червоне серце, використовуючи паралелепіпед та два циліндри. Згрупуйте об’єкти.
Номер слайду 20
Працюємо за комп’ютером. Вправа 2. Створіть фігури з отворами, подані на рисунку.