Презентація Творчий проект "Підставка під гаряче"

Про матеріал
Зміст навчальної програми з трудового навчання орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей.Зазначена мета досягається шляхом залучення учнів на уроках до проектної діяльності як провідного засобу розвитку і навчання учнів, формування у них здатності до самостійного навчання, оволодіння засобами сучасних технологій, умінь конструювати власний процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчий проект “Підставка під гаряче” Підготував Яремченко Андрій учень 11 класу Гродівскої ЗОШ I- I I I ступенів Покровського р-ну, Донецької обл. Керівник:Касьянова С.В. вчитель трудового навчання

Номер слайду 2

План роботи 1. Історія виробу 2. Аналіз виробів-аналогів, остаточний вибір конструкції. 3. Конструкція власного виробу. 4. Розробка технологічної послідовності виготовлення виробу. 5. Фотографії етапів технологічного процесу. 6. Екологічна оцінка об’єкту діяльності. 7.Технологічна карта, добір матеріалів, інструментів та устаткування. 8. Розрахунок собівартості виготовленого виробу. 9. Висновки.

Номер слайду 3

Історія виникнення За одними припущеннями стверджують, що підставка з’явилася разом із винайденням самовару. У результаті люди винайшли підстаканник. Археологи доводять, що першими тарілками були... шматочки коржів,на які людина клала м'ясо та іншу їжу. Потім з'явились дерев'яні дощечки з заглибленням посередині; ще пізніше — шматки розплесканої глини. За іншим припущенням одночасно з відкриттям кам'яного вугілля та нафти,винайденням паперу, пороху та грошей, в далекому Китаї, за високими стінами, які вдень і вночі охороняла сторожа, вперше почали виготовляти фарфоровий (порцеляновий) посуд. Уже в IV столітті китайці користувались тарілками. Тарілка є підставкою під гарячий посуд.

Номер слайду 4

Вибір конструкції виробу Пошукова робота До цього я ще ніколи не мав змоги робити підставку для гарячого посуду. Практики по виготовленню даних речей у мене немає. Я вирішив вивчити подібні вироби за зразками з мережи Інтернет, підручників.

Номер слайду 5

Вибір виробів -аналогів

Номер слайду 6

Вибір матеріалу Я зупинився на виробу з фанери: тому що фанера дуже легка в обробці

Номер слайду 7

Технологічний етап

Номер слайду 8

Екологічна оцінка об’єкту діяльності Виготовлений з недорогих деревинних матеріалів; Оригінальність конструкції; Естетична привабливість; Легкість у користуванні.

Номер слайду 9

Економічне обгрунтування Дані затрати були використані на придбання матеріалів. Витрати на амортизацію обладнання можна не враховувати. За оренду приміщення, комунальні послуги, транспортні витрати покриті за рахунок навчального закладу. Не враховувати оплату праці й податок на заробітну плату. Собівартість готового виробу становить 18 гривен Інстументи й матеріали Вартість (грв.) Фанера 6 Пилки для лобзика 2 Наждачний папір 6 Лак меблевий 4 Загальна вартість 18

Номер слайду 10

Підставка під гаряче Для всіх так необхідна. Вона на кухні Ваш незамінний друг. Купи дешеву ти й прикрасу Використовуй та милуйся ще років сто!!!!! . Реклама

Номер слайду 11

Висновки Підставку для гарячого посуду я сконструював та виготовив Навчився виконувати основні столярні операції: пиляння, свердління, випилюваня. Доступність та можливість виготовлення в шкільній майстерні Достатня міцність Термостійкість Екологічність

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Артюх Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Трудове навчання (технічні види праці) 9 клас (Терещук А.І.)
Додано
26 січня 2020
Переглядів
9304
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку