Творчий звіт вчителя фізичної культури. Ліцею №2 Таврійської МР Лук’янця Сергія Анатолійовича
Номер слайду 2
Інформаційна картка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Місце роботи. Ліцей №2 Таврійської МРНайменування та рік закінчення професійної освіти Дніпропетровський державний інститут фізичної культури та спорту , 1997р. Спеціальність, кваліфікація за дипломом Вчитель фізичного виховання та спорту. Посада Вчитель фізичної культури. Педагогічний стаж28,5 років. Кваліфікаційна категорія Спеціаліст I категорії
Номер слайду 3
Педагогічне кредо. Щоб зробити дитину розумною і розсудливою, зробити її і міцною і здоровою, хай вона працює, діє, бігає, кричить, хай вона перебуває постійно в русі Ж. Ж. Руссо
Номер слайду 4
Головна мета фізкультурно-спортивної роботи полягає в тому, щоб залучити кожного школяра до самостійного, щоденного виконання фізичних вправ.
Номер слайду 5
Сучасний урок фізичної культури вимагає: застосування елементів інноваційних методів навчання;забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості;формування в учнів умінь і навичок самостійно займатись фізичними вправами;використання диференційованого підходу до організації освітнього процесу з урахування індивідуальних особливостей здоров'я й фізичної підготовки учнів
Номер слайду 6
Тому намагаюсь урок фізичної культури зробити емоційним, викликати інтерес до навчання та знань; з оптимальним темпом; при повному контакті, взаємодії вчителя й учнів; в атмосфері доброзичливості й активної творчої праці; використовую різноманітні види діяльності учнів, оптимально сполучаю їх з різними методами навчання.
Номер слайду 7
Завдання, які я ставлю перед собою, йдучи на урок:- формувати фізично досконалу особистість учня;- формувати впевненість у своїх силах;- учень повинен свідомо ставитись до свого здоров’я;- учні мають отримати задоволення від уроку.
Номер слайду 8
З метою формування та розвитку життєвих навичок, спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров'я учнів на уроках фізичної культури використовую різні форми проведення уроків:-Уроки вивчення нового матеріалу-Уроки – повторення- Контрольні уроки-Уроки змішаного типу-Підсумкові уроки-Уроки – ігри-Уроки - змагання
Номер слайду 9
У практиці роботи з фізичної культури застосовую різні методи навчання:Ігровий метод. Урок. Фронталь-ний методІнтер-активні методи. Змагальний метод. Метод Колового тренування. Наочний метод
Номер слайду 10
Працюю над методичною проблемою:«МЕТОДИКА ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ РУХЛИВИХ ІГОР ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗКУЛЬТУРИ»
Номер слайду 11
За допомогою гри діти удосконалюють такі фізичні якості такі, як:- швидкісно – силові якості;- координацію рухів;- увагу;- спритність. Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Гра – це своєрідна школа підготовки до праці. Гра – це школа спілкування дитини.
Номер слайду 12
Позаурочну виховну роботу також спрямовую на активізацію рухової активності, популяризацію активного здорового способу життя та зміцнення здоров'я.
Номер слайду 13
Форми позакласної роботи, які використовую в позаурочний час. Гурток лицарського. Виховання Сокіл «Джура»Спортивні ігри. Змагання, конкурси. Дні здоров'я. Тижні фізкультури та спорту. Спортивно-масові заходи
Номер слайду 14
Протягом 2 років веду гурток лицарського виховання Сокіл «Джура»7-9- класах
Номер слайду 15
Також у школі проводяться загальношкільні спортивні змагання – «День здоров'я», «День туризму» «Олімпійський тиждень», «Спорт замість вулиці», «Спартакіади». Беремо участь у різних міських спортивних змаганнях та естафетах – «Старти надій», «Спорт для всіх», «Шкіряний м'яч», «Нащадки козацької слави»,
Номер слайду 16
Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня. За допомогою звертаюся до фахових журналів, інтернет ресурсів, методистів, відвідую уроки в колег …У грудні 2020 р. пройшов курси підвишення кваліфікації ХАНОСамоосвіта
Номер слайду 17
З 2016 р. є класним керівником
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Досягнення наших учнів !
Номер слайду 20
Працюючи з учнями, зробив висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету: сформувати в учнів життєві уміння і навички спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров'я. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму.І на завершення скажу:« Хто здоровий - той сміється,все йому в житті вдається. Хто здоровий - той не плаче,жде його в житті удача…»