Презентація "Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження"

Про матеріал
Презентація "Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження" за редакцією О.Гісем сприятиме розібратись учням у великому фактажі тексту параграфа.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження Виконала : вчитель історії Котик М.М.

Номер слайду 2

1 План уроку

Номер слайду 3

1. Слово «Козак» означає… А) селянин - кріпак Б) вільна, озброєна людина В) загарбник, завойовник Г) шукач пригод

Номер слайду 4

2. Найголовнішим серед козаків був… А) джура Б) писар В) воєвода Г) гетьман

Номер слайду 5

3. Козацький човен називали А) яхта Б) галера В) чайка Г) бригантина

Номер слайду 6

4. Запорізька Січ це - А) козацька фортеця Б) будинок де жили козаки В) велика козацька гармата Г) найбільша козацька битва

Номер слайду 7

5. Козаки захищали українців від… А) половецьких набігів Б) німецьких рицарів В) турків та татар Г) природних стихій

Номер слайду 8

6. Першу Запорізьку січ заснував… А) Богдан Хмельницький Б) Петро Сагайдачний В) Дмитро Вишневецький Г) Іван Мазепа

Номер слайду 9

7. Козацькі морські походи очолив… А) Богдан Хмельницький Б) Петро Сагайдачний В) Дмитро Вишневецький Г) Іван Мазепа

Номер слайду 10

8. Найвідомішим гетьманом України був… А) Богдан Хмельницький Б) Петро Сагайдачний В) Дмитро Вишневецький Г) Іван Мазепа

Номер слайду 11

10. Чому за українськими козаками закріпилася назва «Запорізькі?»

Номер слайду 12

Українські землі під владою двох імперій Австрійської Російської НОВА ІСТОРІЯ 19 ст

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Україна у 19 столітті.

Номер слайду 15

Україна у 19 столітті. галичина буковина закарпаття

Номер слайду 16

Як жилось українцям у скаді різних імперій ? Російська імперія Визнавала українців (русинів) як окремий народ Не забороняли користуватися рідною мовою, дотримуватися власних звичаїв влада Австрійська імперія Не визнавала українців (малоросів) як окремий народ Забороняли користуватися рідною мовою, дотримуватися власних звичаїв влада Селяни - кріпаки Скасовано кріпацтво 1861 р 1848 р Проблема полонізації

Номер слайду 17

збирали народні пісні, перекази, казки, робили спроби писати «простою» народною мовою, складали «Букварі» та «Граматики», створювали оповідання, п’єси, статті. Чого бажали українці? Російська імперія влада Австрійська імперія відродити Україну до самостійного життя Період “Національного відродження” Письменники, вчені, священники, науковці, юристи, викладачі Хто ? Як ?

Номер слайду 18

Іван Котляревський “Енеїда” Тарас Шевченко Кобзар” /1840р/ Кирило-Мефодіївське братство /1846-1847 рр/ Російська імперія Австрійська імперія Період “Національного відродження” Що ? Маркіян Шашкевич,Іван Вагилевич, Яків Головацький “Руська трійця” /1833-1837 рр/ “Русалка Дністрова” /1847 р/

Номер слайду 19

1848—1849  рр. Інтелігенція почала створювати громади: 1859  р. заснували журнал «Основа» 1861 р.- “Хлопомани” /В.Антонович/ 1863 “ВАЛУЄВСЬКИЙ ЦИРКУЛЯР” /заборона використання української мови/ - 1976 ЕМСЬКИЙ УКАЗ / заборона ввозити українську літературу/ Російська імперія Австрійська імперія Період “Національного відродження” 1848р у Львові засновано Головну Руську Раду (ГРР) українці вперше взяли участь у  виборах до парламенту Австрійської імперії почалося видання першої україномовної газети «Зоря галицька» «весна народів» 1861 Р СКАСОВАНО КРІПАЦТВО

Номер слайду 20

Активно працювали Михайло Драгоманов, Петро Чубинський, Борис Грінченко П. Чубинський написав вірш «Ще не вмерла Україна» Російська імперія Австрійська імперія Період “Національного відродження” 1868  р створенеТовариство «Просвіта» 1892 р - Наукове товариство імені Т. Шевченка (НТШ) 1890  р – політична партія  Русько-українська радикальна партія (РУРП) / лідер Іван Франко / Незважаючи на всі перепони

Номер слайду 21

Домашнє завдання Опрацювати § 13. Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження Дайте відповідь на запитання на ст. 77

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паладій Жанна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паладій Жанна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
2334
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку