Презентація Уміння говорити і слухати

Про матеріал
Розробка уроку до інтегрованого курсу "Вчимося жити разом" Слайди 2,24,26,27 активні в режимі F5
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

виразні рухи м’язів обличчя це. МІМІКА виразні рухи частин тіла (рук, ніг, голови) це

Номер слайду 3

Куди поділосятвоє волосся?Як ти виріс за літо!Розгляньте малюнки і поміркуйте, на якому з них зображено щирість, а на якому — нетактовність.

Номер слайду 4

Розгляньте малюнки і запишіть по три словачи фрази, які можна використати для:3) прохання про послугу по допомогу2) вітання і прощання з друзямивітання і прощання з дорослими, вчителями4) висловлення подяки5) вибачення

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Знайомство. Розкажіть 2 факти про себе (що любите, чим займаєтесь). 1 факт правдивий, 1 – ні. Сусід має уважно слухати і спробувати вгадати, який факт є вигаданим. Запитання для обговорення: Що було легко вгадати, а що — складно?Що вам допомагало?

Номер слайду 8

Уміння говорити. Володіння словом – чи не одна з найголовніших навичок спілкування. Цю навичку набувають у школі. Важлива роль у цьому належить урокам мови і літератури. Та їх недостатньо, щоб оволодіти умінням чітко й дохідливо висловлюватися. Треба багато працювати з книжкою, читати й переказувати.

Номер слайду 9

Також намагайся більше читати художньої літератури. Це збагачує словниковий запас.І не забувай обмінюватися враженнями з батьками і друзями.

Номер слайду 10

Уміння слухати. Уміння слухати є не менш важливим, ніж уміння говорити. Необхідно зосередитися на співрозмовникові, звертати увагу на його слова, позу, міміку, жести. Також, розмовляючи з кимось, не слід займатися сторонніми справами – така поведінка ображає.

Номер слайду 11

Ще однією з важливих навичок слухання, яка допомагає уникати непорозумінь, є вміння перепитати й уточнити зміст повідомлення.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Хто з дітей уважно слухає, а хто — ні? Як ви це зрозуміли?

Номер слайду 14

Що свідчить про те, що людина уважно слухає?

Номер слайду 15

Як можна зрозуміти, що тебе не слухають?

Номер слайду 16

Яка різниця між «слухати» і «чути»?

Номер слайду 17

По кого кажуть: «В одне вухо влітає, а в друге —вилітає»?

Номер слайду 18

Оповідання «Хороше»Прокинувся Юрчик зранку. Подивився у вікно. Сонце світить. День такий хороший. І захотілося хлопчикові самому щось хороше зробити. От сидить він і думає: «Що, коли б моя сестричка тонула, а я б її врятував!»А сестричка тут як тут:— Погуляй зі мною, Юрчику!— Іди, не заважай думати!Образилася сестричка, відійшла.

Номер слайду 19

Оповідання «Хороше»А Юрко думає:«Ось якби на няню вовки напали, а я б їх застрелив!»А няня тут як тут:— Прибери посуд, Юрчику.— Прибери сама — ніколи мені!Похитала головою няня. А Юрко знову думає:«Ось якби Трезорка в колодязь упав, а я б його витягнув!»

Номер слайду 20

Оповідання «Хороше»А Трезорка тут як тут. Хвостом виляє:«Дай мені попити, Юрку!»— Йди геть! Не заважай думати!Стулив Трезорка пащу, поліз у кущі. А Юрко до мами пішов:— Що б мені такого гарного зробити?Погладила мама Юрчика по голові:— Погуляй із сестричкою, допоможи няні посуд прибрати, дай водички Трезору.

Номер слайду 21

Оповідання «Хороше»Запитання для обговорення: Що хотів зробити хлопчик, прокинувшись вранці?Чи почув він прохання сестрички, няні, песика?Що порадила йому мама?

Номер слайду 22

Положення тіла: злегка нахилене до того, хто говорить. Міміка: зосереджений вираз обличчя, уважний і зацікавлений погляд. Жести: кивання головою у разі розуміння тощо. Той, хто слухає, також є активним учасником розмови. Уважного слухача неважко розпізнати. Слова: «так-так», «цікаво», «а що було далі?», «чим усе закінчилося?» тощо.

Номер слайду 23

Мозок. ОчіВуха. Рот. Серце. Руки. Ноги. Що робить кожна частина тіла в процесі слухання?Слухання усім тілом

Номер слайду 24

Слухання усім тілом. Вуха - слухають те, що говорять. Очі- дивляться на того, хто говорить. Мозок - думає про те, що говорять, уявляє це Рот- закритий, жодних розмов. Серце - відчуває емоції з приводу сказаного Руки - нічого не роблять. Ноги - стоять спокійно, не човгають

Номер слайду 25

Вправа «Активне слухання»Встановлення зорового контакту — найважливіша навичка, яка сприяє ефективній комунікації. Якщо вам некомфортно дивитися прямо в очі, психологи радять обрати точку між очима або кінчик носа. Підтримуючи зоровий контакт, ми не тільки виявляємо повагу до людини, а й маємо змогу спостерігати її міміку та розуміти емоції.

Номер слайду 26

Вправа «Активне слухання» Об’єднайтися в пари поглядом і розрахуйтися між собою на перший і другий номери. Перші номерам розповідають цікавий випадок зі свого життя, а другі номери мають поводитися згідно з карткою, яку вони отримали.

Номер слайду 27

Вправа «Активне слухання» Запитання для перших номерів:• Як ви зрозуміли, що вас слухають або не слухають? Запитання для других номерів:• Як ви почувалися під час виконанняцієї вправи?Висновок: «Під час спілкування треба підтримувати зоровий контакт і уважно слухати співрозмовника».

Номер слайду 28

Вправа «Відкритий мікрофон» По черзі продовжте фразу: «На цьому уроці...»

Номер слайду 29

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Форманчук Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Глушко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Хруставка Наталія
    дякую,шукала презентацію з риторики для 6 класу,супер!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
8367
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку