Презентація Підсумкове заняття з теми: "Що сприяє порозумінню між людьми"

Про матеріал
Розробка уроку до інтегрованого курсу "Вчимося жити разом" Слайди 2;3;4;5;11 активні при натисканні F5
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Що таке спілкування? Обмін між людьми інформацією, думками, враженнями,емоціями.

Номер слайду 3

Як поділяється спілкування? Вербальне-за допомогою слів. Невербальне- міміка, пантоміміка. жести,Комбіноване-за допомогою слів,жестів,міміки,пантоміміки.

Номер слайду 4

Яке це спілкування? Вербальне. Невербальне. Комбіноване

Номер слайду 5

На якому з малюнків зображено міміку, ана якому пантоміміку? мімікапантоміміка

Номер слайду 6

Куди поділосятвоє волосся?Як ти виріс за літо!Розгляньте малюнки і поміркуйте, на якому з них зображено щирість, а на якому — нетактовність.

Номер слайду 7

Визначте, у яких ситуаціях герої демонструють гарні манери.1. Михась завітав до Віталика на день народження. За столом хлопець виголосив: «Я не буду їсти нічого, крім торта й цукерок ».2. Подруги зайшли до під'їзду. Біля ліфта стояв дідусь. Оленка привіталася. А Люся здивовано запитує: «Цей дідусь твій знайомий?». «Ні, він просто живе в нашому під'їзді», - пояснила Оленка.

Номер слайду 8

Визначте, у яких ситуаціях герої демонструють гарні манери.3. Сашко після уроків зайшов провідати однокласника Богдана. Двері відчинила його мама. Сашко запитав: «Богдан удома?».4. До мами прийшла приятелька й питає її маленьку дочку: «Як тебе звати?». «А навіщо вам?» - відповіла дівчинка.

Номер слайду 9

Визначте, у яких ситуаціях герої демонструють гарні манери.5. Тарас зателефонував Оксанці, але слухавку взяв її брат: «Добрий день, - привітався Тарас. - Запросіть, будь ласка, до телефону Оксану». 6. На вулиці перехожий звернувся до хлопця: «Синку, скажи, будь ласка, як пройти до драматичного театру?». Не повертаючи голови, хлопець відповів: «Я не довідкове бюро».

Номер слайду 10

Проаналізуй ситуацію. Чи відбувся толерантний діалог? Обгрунтуй.

Номер слайду 11

Що роблять органи під час слухання?Вуха - слухають те, що говорять. Очі- дивляться на того, хто говорить. Мозок - думає про те, що говорять, уявляє це Рот- закритий, жодних розмов. Серце - відчуває емоції з приводу сказаного Руки - нічого не роблять. Ноги - стоять спокійно, не човгають

Номер слайду 12

Вправа «Відкритий мікрофон» По черзі продовжте фразу: «На цьому уроці...»

Номер слайду 13

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Скрібець Ольга Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чубич Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
6450
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку