Учень 5-Б класу спостерігав за поведінкою кота Димок. Під час дослідження вчений І. Павлов кормив собаку після вмикання електричної лампочки . Через деякий час, як тільки вмикалася лампочка, собака бігла до миски. Учні 5-Б класу заповнюють Календар погоди протягом вересня місяця. Для дослідення стану океану, вчені зробили акваріум, в якому відтворили умови океану. Вчені на мапі Землі позначають місця виникнення землетрусів. За допомогою спеціальних програм компютера, вчені обрахували вміст вуглекислого газу в атмосфері через 20 років. Визнач за описом метод дослідження
Допоможи маленьким досліднику і дослідницівиконати дії в правильній послідовності. Л Визначити завдання дослідження. Ь Добрати методи й спланувати дослідження. П Виявити проблему. А Сформулювати мету дослідження. В Визначити об’єкт дослідження. Р Опрацювати інформацію з теми дослідження. И Сформулювати гіпотезу дослідження. О Спростувати або підтвердити гіпотезу.! Зробити висновки, презентувати результати. Н Виміряти, зафіксувати й проаналізувати дані.
Встанови відповідність між ознаками, приладами їх визначення і одиницями вимірювання. 1. Температура a. кілограм, грам, тона2. Розміри b. мілілітр, літр3. Маса с. ІQ.4. Обєм d. градуси 5. Рівень інтелекту f. метр, сантиметр, фут, дюйм. ВБГАДКількісні ознаки - це ознаки, які мають числове вираження.
Значення кількісних і якісних показників. Кількісні показники дають числову інформацію для підтвердження загальних пунктів дослідження. Якісні показники забезпечують деталі для глибокого розуміння їхніх повних наслідків.. Назвіть кількісні і якісні показники, які слід визначити перш ніж приступити до будівництва. Кількісні показники1234 Якісні показники 1.2.34 Проблема - Будівницьво моста.
Ознака- це відмінна риса, властивість, особливість, що є характерною для окремих предметів, об’єктів чи явищ. Ознаки поділяють на кількісні і якісні Кількісні ознаки - це ознаки, які мають числове вираження. Якісні ознаки - це ознаки, значення яких виражене словом. Класифікування (групування) — це розподіл речей, тіл, об’єктів, явищ на різні групи за спільними ознаками. Класифікації бівають біологічні, географічні, фізичні, хімічні. Підведемо підсумки!