Що таке повторення?Які бувають команди циклу у Скретч?Як створити програму з циклом?Що я хочу дізнатися у цій темі?Чим ви можете бути корисні на уроці одне одному?
Номер слайду 4
Інтелектуальна розминка
Номер слайду 5
• Що таке умова?• Що є результатом виконання умови?• Які алгоритмічні структури ви знаєте?
Номер слайду 6
Грядка і вазон в чому різниця?
Номер слайду 7
Циклічні алгоритми. Алгоритм, у якому використовується структура повторення, називають циклічним алгоритмом. Повторення — це алгоритмічна структура, яка задає правило повторення певної сукупності команд.
Номер слайду 8
Наведіть приклади з реального життя, які демонструють, як відбуваються нескінченні повторення; скінченні; з відомою наперед кількістю повторень; до виконання певної умови.
Номер слайду 9
Циклічні алгоритми
Номер слайду 10
Блоки для реалізації циклів у середовищі Скретч. Блок для нескінченної кількості повторень припиняє свою роботу після натискання Блок із заданою кількістю повторень припиняє свою роботу, коли виконає вказану кількість повторень. Блок з умовою виконує повторення, поки умова хибна. Щойно умова стане істинною, цикл припиняється. 10 Команди, які необхідно повторювати, розміщують усередині блоків. Їх називають тілом циклу.
Номер слайду 11
Для ефективного складання циклічних алгоритмів необхідно правильно визначити, які команди і скільки разів мають повторюватися у циклі. Тілом циклу на зразку програми є команди, які малюють тільки обрану частину зображення.
Номер слайду 12
Вправа для зняття напруги, тривоги1. Як би ти охарактеризував себе: ідеаліст, мрійник, песиміст, оптиміст, реаліст?2. Що допомагає тобі почуватися у безпеці?Хвилина життєвих запитань
Номер слайду 13
Завдання 1. Створюємо візерунок1. Створіть візерунок, як на зразку.2. Доберіть вигляд та розмір спрайту.3. Обчисліть кількість повторень у команді циклу.4. Стежте за правильним виконанням за допомогою ліній, які креслить спрайт.5. Додайте до скриптів блоки подій із клавішами керувань.6. Коли досягнете очікуваного результату, внесіть зміни, щоб візерунок був без зайвих ліній.
Номер слайду 14
Завдання 2. Створюємо циферблат годинника1. Створіть візерунок, як на зразку.2. Доберіть вигляд та розмір спрайту.3. Обчисліть кількість повторень у команді циклу.4. Стежте за правильним виконанням за допомогою ліній, які креслить спрайт.5. Додайте до скриптів блоки подій із клавішами керувань.6. Коли досягнете очікуваного результату, внесіть зміни, щоб візерунок був без зайвих ліній.