• Які задачі з розгалуженнями ви розв’язували раніше? • Що таке умова? • Як використовувати датчики в умовах? • Які бувають цикли?
Номер слайду 4
Алгоритми з розгалуженнями6.
Номер слайду 5
Коли необхідно використовувати розгалуження?Як створити власну комп’ютерну гру?Як створити власний графічний редактор?Що я хочу дізнатися у цій темі?Чим ви можете бути корисні на уроці одне одному?
Номер слайду 6
Що таке розгалуження. Ми часто здійснюємо вибір залежно від певної умови. Розгляньте малюнки. Поясніть, як ви розумієте подані розгалуження. Яку умову необхідно перевірити, щоб виконати ту чи іншу дію?
Номер слайду 7
Що таке розгалуження. Розгалуження — це алгоритмічна структура, у якій здійснюється вибір команд залежно від умови.
Номер слайду 8
Види розгалуження. Повне розгалуження. Неповне розгалуження. Так. НіТак. Ні
Номер слайду 9
Розгляньте програмний спосіб подання розгалуження. Поміркуйте, яка умова має бути істинною, щоб Кіт Скретч промовив: «Беру парасолю». Які варіанти значення змінної Відповідь можуть бути? Це повна чи неповна форма розгалуження? Як би ви доповнили або змінили цю програму, щоб Кіт виконав дію, коли умова буде хибною?
Номер слайду 10
Дані, введені користувачем у програму, зберігаються деякий час у блоці Відповідь. ЗмінніВ ігрових програмах змінні найчастіше використовують для ведення підрахунків. Для визначення розташування об’єкта на сцені є спеціальні змінні.
Номер слайду 11
Як створити змінну?Вибираємо групу команд Змінні і натискаємо Створити змінну. Вводимо назву для змінної і натискаємо Гаразд Блоки з назвами змінних перетягуємо у команди програми.01
Номер слайду 12
Чи чули ви історію про те, що слони бояться мишей?Де ви зустрічали таку інформацію?Чи можете довести або спростувати це Твердження?Знайдіть в інтернеті підтвердження або спростування цієї інформації. Доведіть за відомими вам критеріями, що знайдене джерело інформації — достовірне. Подайте істинну інформацію про те, чого жнасправді бояться слони.
Номер слайду 13
Створіть гру та пограйте. Сценарій. Слон прагне дістатися до улюблених бананів. По сцені бігає Миша (або та істота, про яку ви дізналися в інтернеті), яка теж прагне дістатися до ласого шматочка їжі. Слоном можемо керувати стрілками, Миша бігає вверхвниз, поступово наближаючись до лівого краю сцени. Якщо Слон торкнеться Миші, то лякається, і гра припиняється. Якщо дістанеться до бананів, то отримує бонус, переміщується на початок, і можна грати знову.