Презентація уроку "Лінійні алгоритми та програми"

Про матеріал
Презентація до 33 уроку з інформатики у 5 класі: "Лінійні алгоритми та програми" по підручнику "Інформатика. 5 клас" автори Лілія Козак, Алла Ворожбит.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лінійні алгоритми та програми2.

Номер слайду 2

https://learningapps.org/watch?v=psuvx573t

Номер слайду 3

Правила поведінки в кабінеті інформатики

Номер слайду 4

Чому деякі алгоритми називають лінійними?Що таке параметри команд?Як параметри команд допоможуть мені змінити властивості об’єктів? Як від сценарію перейти до програми?Що я хочу дізнатися у цій темі?Чим ви можете бути корисні на уроці одне одному?

Номер слайду 5

Коли чорній кішці найлегше пробратися у темний будинок?Коли двері відчиненіІнтелектуальна розминка

Номер слайду 6

• Що таке програма?• Хто створює програми і ними користується?• Які бувають середовища для створення програм?

Номер слайду 7

Лінійні алгоритми. Щоб розв’язати деякі задачі, необхідно виконати всі дії послідовно одна за одною. Якщо таку послідовність дій записати командами, то отримаємо лінійний алгоритм. Виконавець виконує команди лінійного алгоритму строго в заданій послідовності. Таку послідовність команд ще називають алгоритмічною структурою слідування.

Номер слайду 8

Середовище програмування Скретч(Scratch)Програму, складену в середовищі Скретч, називають проєктом. Проєкт — це набір скриптів для кожного персонажа програми або для сцени. Персонажів, їхні образи, зображення сцени можемо: вибирати з бібліотеки; створювати в графічному редакторі середовища Скретч; завантажувати з файлу.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Словесний та графічний лінійний алгоритм зображають так:

Номер слайду 11

ПодіїУсі скрипти в середовищі Скретч починаємо складати з блоків групи Події. Події — це дії користувача: натиснуто Прапорець, клавішу на клавіатурі, наведено вказівник миші на спрайт тощо

Номер слайду 12

Об’єкти та їх властивостіОб’єкти (персонажі, сцена) мають властивості, які можна змінювати у налаштуваннях або командами.

Номер слайду 13

Розгляньте вікно налаштувань. Знайдітькоманди (блоки), якими можна змінювати ці налаштування. Чи достатньо можливостей вікна налаштувань, щоб змінювати всі властивості спрайтів?

Номер слайду 14

Об’єкти та їх властивостіТі самі властивості, що й у полі налаштувань, можна змінювати програмно.

Номер слайду 15

Сценарій. Сценарій — це ідея програми, записана у вигляді плану. У сценарії можуть бути описані події, які відбуваються з персонажами, їхня взаємодія, результати цієї взаємодії, зміни властивостей тощо.

Номер слайду 16

Команди та їхні параметри

Номер слайду 17

Властивості алгоритмів. На місце параметрів можна підставляти інші об’єкти (оператори, змінні).

Номер слайду 18

Вправа для зняття напруги, тривоги1. Як би ти охарактеризував себе: ідеаліст, мрійник, песиміст, оптиміст, реаліст?2. Що допомагає тобі почуватися у безпеці?Хвилина життєвих запитань

Номер слайду 19

Дякую за спільну працю на уроці

pptx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
4669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку