• Пригадайте усі ситуації з життя, у яких використовується схожа нумерація об’єктів (по вертикалі та по горизонталі).• Поділіться досвідом, як вам вдавалося орієнтуватися в таких координатах.• Як працює геолокація у GPSнавігаторах?• Перегляньте програму відстеження польоту літаків https://flightaware.com/live/
1. Визначте координати x та y всіх об’єктів на малюнку (с. 150).2. Обчисліть, на скільки треба збільшити координату x об’єкта Бджілка, щоб вона перемістилася до об’єкта Пташка?3. На скільки треба зменшити координату y об’єкта Метелик, щоб він перемістився поруч із Жуком (щоб вони мали однакову координату y).
1. Створіть скрипт, як на зображенні (с. 151).2. Поясніть, чому сторона квадрата містить 200 точок сцени.3. Скільки разів вам необхідно було натиснути кнопку Прапорець, щоб стало зрозуміло, що лінії, які креслить Кіт, точно не виходять за межі квадрата?4. Скільки разів необхідно натиснути Прапорець, щоб замалювати всю площу квадрата? Запропонуйте, як спростити цей процес дослідження.5. Які координати вершин цього квадрата?
1. Запишіть у зошиті всі координати корабля на малюнку (с. 150), починаючи від центра сцени та рухаючись вліво. Врахуйте, що лінії сітки проведені через кожні 20 точок.( … , … ) ( … , … ) ( … , … ) …………..2. Позначте точки на аркушішаблоні та створіть модель задачі за допомогою 3 Dручки.3. Створіть самостійно програму для креслення такого корабля. Можете створити власний малюнок на шаблоні і програму для його креслення (див. зображення).