Як створити програму, що креслять візерунки?Чи геолокація та само визначає мої координати, як я визначаю їх на сцені?Як створити свій перший графічний редактор?Що я хочу дізнатися у цій темі?Чим ви можете бути корисні на уроці одне одному?
Номер слайду 5
В одній кімнаті знаходяться 2 дочки і 2 матері, а всього три жінки. Як таке жоже бути?Дочка, бабуся, внучкаІнтелектуальна розминка
Номер слайду 6
• Що таке комп’ютерна графіка?• Що таке піксель?• Що таке розмір растрового зображення?• У яких програмах ви раніше створювали чи опрацьовували графічні зображення?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Графіка у Скретч. У середовищі Скретч за допомогою розширення Олівець можна створювати різноманітні візерунки програмним методом, тобто писати код (скрипт, програму). Виконавцем команд із цієї групи може бути Кіт або будь-який інший спрайт.
Номер слайду 9
• Пригадайте усі ситуації з життя, у яких використовується схожа нумерація об’єктів (по вертикалі та по горизонталі).• Поділіться досвідом, як вам вдавалося орієнтуватися в таких координатах.• Як працює геолокація у GPSнавігаторах?• Перегляньте програму відстеження польоту літаків https://flightaware.com/live/
Номер слайду 10
Графіка у Скретч. Розміри створюваного зображення у середовищі Скретч обмежені розмірами сцени. Для створення зображення є всього 480 точок у ширину і 360 точок у висоту. Точки в середовищі Скретч значно більші за 1 піксель екрана у растровому зображенні.
Номер слайду 11
Загальне правило створення графічних зображень12 Очистити сцену Вказати початкові налаштування олівця та початкове розміщення спрайта 34 Додати команди переміщення спрайта по сцені, щоб отримати зображення 5
Номер слайду 12
Поняття координатної площини. Щоб вказати місце розташування об’єкта на сцені, треба вказати два числа, що відповідають вертикальній та горизонтальній лініям, на перетині яких знаходиться об’єкт.
Номер слайду 13
1. Визначте координати x та y всіх об’єктів на малюнку (с. 150).2. Обчисліть, на скільки треба збільшити координату x об’єкта Бджілка, щоб вона перемістилася до об’єкта Пташка?3. На скільки треба зменшити координату y об’єкта Метелик, щоб він перемістився поруч із Жуком (щоб вони мали однакову координату y).
Номер слайду 14
Поняття координатної площиниx та y. Фон сцени з клітинками розміром 20 х 20
Номер слайду 15
Команди олівця для креслення ліній. Щоб отримати накреслену лінію, використовуємо ті самі команди, що і для руху спрайта по сцені. Тільки враховуємо, що для креслення олівець має бути опущений. переміщення у центр сцениковзання (повільне переміщення у точку x = 12, y = –66)
Номер слайду 16
Випадкові числа. Випадкові координати. Координатами точок для переміщення можуть бути також випадкові числа, згенеровані оператором випадкових чисел. -10010100-100100 Модель задачі, створена 3 D-ручкою
Номер слайду 17
1. Створіть скрипт, як на зображенні (с. 151).2. Поясніть, чому сторона квадрата містить 200 точок сцени.3. Скільки разів вам необхідно було натиснути кнопку Прапорець, щоб стало зрозуміло, що лінії, які креслить Кіт, точно не виходять за межі квадрата?4. Скільки разів необхідно натиснути Прапорець, щоб замалювати всю площу квадрата? Запропонуйте, як спростити цей процес дослідження.5. Які координати вершин цього квадрата?
Номер слайду 18
1. Запишіть у зошиті всі координати корабля на малюнку (с. 150), починаючи від центра сцени та рухаючись вліво. Врахуйте, що лінії сітки проведені через кожні 20 точок.( … , … ) ( … , … ) ( … , … ) …………..2. Позначте точки на аркушішаблоні та створіть модель задачі за допомогою 3 Dручки.3. Створіть самостійно програму для креслення такого корабля. Можете створити власний малюнок на шаблоні і програму для його креслення (див. зображення).