Презентація проєкту "Створюємо орнаменти та візерунки"

Про матеріал
Презентація до 36 уроку з інформатики у 5 класі: Проєкт "Створюємо орнаменти та візерунки" по підручнику "Інформатика. 5 клас" автори Лілія Козак, Алла Ворожбит.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєкт «Створюємо орнаменти та візерунки»

Номер слайду 2

Правила поведінки в кабінеті інформатики

Номер слайду 3

Створите модель задачі за допомогою 3 D-ручки. Дослідите вишиванки вашого регіону. Створите власний графічний редактор. Під час проекту ви: Чим ви можете бути корисні на уроці одне одному?

Номер слайду 4

Інтелектуальна розминка

Номер слайду 5

• Як створювати нові образи об’єктів?• Що таке події?• Які події середовища Скретч використовують для керування об’єктом?

Номер слайду 6

Знайдіть в інтернеті відомості про вишиванки вашого регіону, ознайомтеся з їхніми характернимиорнаментами та кольорами

Номер слайду 7

Готуємося до проєктуІдея і сценарій програми. Створіть програму, у якій можна малювати зображення (орнаменти та візерунки).

Номер слайду 8

1. Ознайомтеся з критеріями оцінювання проєкту. Завдання

Номер слайду 9

Завдання2. Оберіть один із орнаментів, які створюватимете, або вигадайте свій. Доберіть кольори, які використовують у вашому регіоні для створення вишиванок чи мережива. Наприклад, у колірній гамі традиційно української, гуцульської чи новітньої вишивки або мережива.

Номер слайду 10

Завдання3. Обміркуйте питання дизайну програми. Якими клавішами буде зручно: змінювати колір об’єкта? переміщувати об’єкт по сцені? ставити штамп?

Номер слайду 11

Завдання

Номер слайду 12

Завдання

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Графіка у Скретч. У середовищі Скретч за допомогою розширення Олівець можна створювати різноманітні візерунки програмним методом, тобто писати код (скрипт, програму). Виконавцем команд із цієї групи може бути Кіт або будь-який інший спрайт.

Номер слайду 15

Загальне правило створення графічних зображень12 Очистити сцену Вказати початкові налаштування олівця та початкове розміщення спрайта 34 Додати команди переміщення спрайта по сцені, щоб отримати зображення 5

Номер слайду 16

Вправа для зняття напруги, тривоги1. Як би ти охарактеризував себе: ідеаліст, мрійник, песиміст, оптиміст, реаліст?2. Що допомагає тобі почуватися у безпеці?Хвилина життєвих запитань

Номер слайду 17

Поняття координатної площиниx та y. Фон сцени з клітинками розміром 20 х 20

Номер слайду 18

Команди олівця для креслення ліній. Щоб отримати накреслену лінію, використовуємо ті самі команди, що і для руху спрайта по сцені. Тільки враховуємо, що для креслення олівець має бути опущений. переміщення у центр сцениковзання (повільне переміщення у точку x = 12, y = –66)

Номер слайду 19

Дякую за спільну працю на уроці

pptx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку