Мета уроку:навчальна: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок по виконанню дій множення і ділення звичайних дробів, знаходження дробу від числа і числа за його дробом, виконання десяткових наближень звичайних дробів;розвивальна: розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, порівнювати та систематизувати, діяти за алгоритмами, розвиток пам’яті, уваги та уміння робити висновки, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; розвивати вміння використовувати критерії раціональності та точності з метою вибору найкращого рішення;виховна: виховання культури математичного запису, наполегливості, відповідальності, самостійності, вміння оцінювати результати своєї навчальної діяльності, слухати і чути інших
Станція “Кмітливість”На цій станції на вас чекає розв’язання завдань на множення та ділення дробів. Виконавши завдання, ви дізнаєтесь прізвище англійського вченого, який ввів знак рівності «=» ще у ХVІ ст№ 490 (3, 4) Обчислити:№ 6 ст.60 Перетвори у десятковий дріб дане число (у випадку отримання нескінченного дробу ділення припини після визначення періоду):
Станція “Практична”Розв’язати задачі:№ 475 Вертоліт зробив першу посадку на відстані 92км від злітної площадки, пролетівши наміченого маршруту. Обчисли довжину всього маршруту.№ 492 (Із книги Адама Різе XVIст.)Троє осіб виграли деяку суму грошей. На долю першого припала цієї суми, на долю другого - , а на долю тертого – 17 флоринтів. Яким був увесь виграш?