Розв'язування задач і вправ на всі дії з цілими й дробовими числами
Номер слайду 2
Мета уроку:навчальна: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок по виконанню дій множення і ділення звичайних дробів, знаходження дробу від числа і числа за його дробом, виконання десяткових наближень звичайних дробів;розвивальна: розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, порівнювати та систематизувати, діяти за алгоритмами, розвиток пам’яті, уваги та уміння робити висновки, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; розвивати вміння використовувати критерії раціональності та точності з метою вибору найкращого рішення;виховна: виховання культури математичного запису, наполегливості, відповідальності, самостійності, вміння оцінювати результати своєї навчальної діяльності, слухати і чути інших
Номер слайду 3
Епіграф уроку: Вчитися треба тільки весело… Щоб переварити знання, Їх треба вживати з апетитом. А. Франс
Номер слайду 4
Станція “Розминка” Робота на картках:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Картка 1 Картка 2 Виконайте дії: Виконайте дії:12115начіфібобочіфіна
Номер слайду 5
Леонардо Фібоначі
Номер слайду 6
Станція “Кмітливість”На цій станції на вас чекає розв’язання завдань на множення та ділення дробів. Виконавши завдання, ви дізнаєтесь прізвище англійського вченого, який ввів знак рівності «=» ще у ХVІ ст№ 490 (3, 4) Обчислити:№ 6 ст.60 Перетвори у десятковий дріб дане число (у випадку отримання нескінченного дробу ділення припини після визначення періоду):
Номер слайду 7
Роберт Рекорд
Номер слайду 8
Станція “Унція”А ви знаєте що таке унція? № 1 Розв’яжіть рівняння{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}І групаІІ група
Номер слайду 9
Розв'язком рівнянь є дріб . Ви уже здогадались, що таке унція? Так називали дріб стародавні римляни. Це дванадцята частина ваги. Ви можете порахувати скільки складає унція від кілограма і що означає «з'їсти 3 унції сиру».
Номер слайду 10
Станція “Практична”Розв’язати задачі:№ 475 Вертоліт зробив першу посадку на відстані 92км від злітної площадки, пролетівши наміченого маршруту. Обчисли довжину всього маршруту.№ 492 (Із книги Адама Різе XVIст.)Троє осіб виграли деяку суму грошей. На долю першого припала цієї суми, на долю другого - , а на долю тертого – 17 флоринтів. Яким був увесь виграш?
Номер слайду 11
Станція “Точних обчислень”№ 493(2) Знайти значення виразу.
Номер слайду 12
Підсумок уроку. Великий російський письменник Л. М. Толстой вважав, що людина схожа з дробом, знаменник кого є те, що вона думає про себе сама, а чисельник те, що про неї думають інші. Бажаю щоб чисельник вашого дробу був як найбільшим.
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Математика 6 клас О. С. Істер§ 19№ 9 ст. 93№ 3ст. 93