Стиль роботи:"Працювати на учня;Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат;Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю;Прислухатися до думки учня;Не нав'язувати своїх ідей;Вчити своїми діями, вчинками, справами;Відкидаю поняття «не хочу», «не вмію», «не знаю» – вчу цьому дітей.
Всебічно розвивати здібності дитини;Уточнювати, поглиблювати і розвивати сенсорні уміння школярів;Формувати уміння доказово та логічно доводити свої дії;Розвивати відповідні мовленнєві уміння, повязані з використанням математичних термінів та символів;Розвивати логічне та абстрактне мислення;Розширювати понятійний словниковий запас учнів;Формувати креативні можливості кожного учня. Завдання:
Уміння спілкуватися усно. Усний опис картин. Використання діалогу, монологу. Інсценування казок. Використання інтерактивних технологій та прийомів. Складання словосполучень, речень, деформований текст. Проведення нестандартних уроків, дискусій, інтелектуальних ігор. Розширення словникового запасу учнів через роботу зі словником
Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на порох, якщо учень не бажає вчитися…В. Сухомлинський. Працюю над створенням позитивної мотивації учнів. Для цього намагаюсь створити добрий мікроклімат у класі, атмосферу взаємної довіри . На уроках має панувати ситуація успіху, зацікавленість учнів навчальним матеріалом.
Використання ІКТ на уроках сприяє:підвищенню мотивації учнів;активності і ініціативності учнів на уроках;розвитку навиків самоосвіти і самоконтролю учнів;підвищенню рівня комфортності навчання;розвитку наочно-образного і інформаційного мислення ;активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищенню якісної успішності школярів.