Презентація "Від теорії до практики: домашній експеримент"

Про матеріал
Представлені проєкти, які виконуються в домашніх умовах, охоплюють курс фізики 7-11 класів, інтегровані з іншими STEM - предметами. Висвітлено STEM-проєкти факультативного курсу "STEM - лаб" для 5-6 класів. Є посилання і QR - коди на відеофільми, створені як результати відповідних проєктів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Від теорії до практики:домашній експеримент. Шевченківська гімназія Миколаївської сільської ради Дніпропетровської областіВчитель Безродна Тетяна Миколаївна

Номер слайду 2

Головною метою домашнього експерименту є формування уміння спостерігати фізичні явища в природі і в побуті; формування уміння виконувати вимірювання за допомогою вимірювальних засобів, що використовуються в побуті. При цьому зростає інтерес до експериментальної, дослідницької роботи і до вивчення фізики взагалі. Відбувається формування самостійності, творчої активності, креативного мислення. Домашні експерименти повинні бути безпечними, виконані з мінімальними матеріальними затратами, з використанням саморобних приладів та побутового обладнання.

Номер слайду 3

Етапи росту «космічної» квасолі

Номер слайду 4

Під час інженерного тижня учні 5 і 6 класів працювали над проєктом “Крила. Чому вони літають?” Діти об’ єднались в групи і дослідили різні види транспорту. Вивчення видів сил – це був дійсно творчий процес. Допомогло те, що ми використали обладнання фізичного кабінету –динамометри, магніти, електричні прилади, пружини, демонстраційні візки, предметні скельця. А вдома майстрували літаки. І яких тільки моделей не було! А на завершення проєкту влаштували конкурс і визначили дальність польоту кожного.

Номер слайду 5

Результати проєкту « Чому світ різнокольоровий» були представлені у вигляді світлин. Переможці шкільного конкурсу надіслали свої роботи на обласний конкурс STEM – проєктів і стали його дипломантами.

Номер слайду 6

Перший STEM –проєкт семикласників – вимірювання швидкості власного руху до школи з використанням педометра і секундоміра. В цьому ж проєкті використовуються Google - карти для вибору оптимального шляху або різних траєкторій руху. Мапи селища Шевченко Дніпропетровської областіМобільний додаток«Педометр»

Номер слайду 7

При вивченні видів руху учні створювали мультфільми

Номер слайду 8

Наступний проєкт семикласників – вивчення коливального і обертального рухів. Тут без домашнього експерименту не обійтись!

Номер слайду 9

Проєкт “Визначення густини овочів”. Формат експерименту – фізика на кухніЕксперимент «Плаваюче яйце» проєкту «Архімедова сила»

Номер слайду 10

Вивчення виштовхувальної сили вилилось в цікавий домашній експеримент В

Номер слайду 11

Існує стереотип, міф, , що STEM — це те, що добре вдається лише хлопчикам, а не сфера, в якій лідером може стати дівчинка. Тому завдання кожного вчителя — наголошувати на рівних можливостях, здібностях, талантах дітей у STEM, незалежно від їх гендерної належності. Наші дівчата переконують своїми експериментами, що вони дівчата STEM!

Номер слайду 12

Досліди з електризації вдома проводять учні 8 класу, фотозвіти надсилають на e-mail вчителя. Потім ці матеріали можна використовувати для створення інтерактивних книг.

Номер слайду 13

Через експериментальні дослідження, невід’ємною частиною яких є домашній Експеримент, розвиваються всі три компоненти компетентності: знаннєвий, діяльнісний і ціннісний. Експериментальні завдання з теми «Кількість теплоти» Експериментальне завдання «Визначення центру тяжіння»

Номер слайду 14

Експериментальне завдання «Сумлінний господар»Протягом тижня діти спостерігають за споживанням електроенергії у своїй оселі, записують покази лічильника та обчислюють вартість спожитої електроенергії. Доходять висновку, що енергію треба економити по-перше, через бюджет, тобто, щоб платити менше по тарифу. Більшість людей економлять електроенергію саме за цією причиною. Крім того, економія електроенергії допоможе у меншому споживанні природних ресурсів, яких із кожним роком стає все менше. До того ж, чим менше електроенергії буде вироблятися, тим менше шкідливих речовин надійде в атмосферу Землі.

Номер слайду 15

Для дослідження законів Ньютона використовували іграшкові автомобілі

Номер слайду 16

У старшій школі учні вчаться самостійно планувати дослідження, добирати методи і засоби досліджень, обробляти результати і формувати висновки. Так, при вивченні пружних властивостей твердих тіл учні запропонували виготовити пластилін в домашніх умовах і сконструювати з нього моделі кристалічних граток деяких речовин і молекул. Вийшов цікавий проєкт, який завершився створенням відеофільму.

Номер слайду 17

Моделі молекул, виготовлені із пластиліну, за допомогою програм Paint 3 D і Blender

Номер слайду 18

Вивчаючи агрегатні стани, діти спланували і провели дослід по вирощуванню кристалів. Всі етапи дослідів було зафільмовано.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Для представлення результатів домашнього експерименту учні використовують фотозвіти, презентації, відеоролики, інтерактивні книги. Особливо створення таких медіапродуктів подобається дівчатам, це робить STEM-проєкти для них більш привабливими. Учениці відшукують свою нішу в сучасному медіапросторі і наповнюють її власним контентом. Створення інтерактивних книг є особливо актуальним під час дистанційного навчання. Кожен учень має власні сторінки, на якихрозміщує результати власних експериментів.

Номер слайду 21

Особливістю домашньої експериментальної роботи є формування уміння учня використовувати набуті знання не тільки в галузі фізики, а й у інших предметах. А це є необхідним для формування важливих компетентностей не тільки предметних, а й ключових. Використання елементів прикладної фізики в процесі домашнього експерименту – найефективніший засіб виховання низки особистісних характеристик учнів, які визначають готовність до застосування знань, умінь і навичок для вирішення практичних проблем повсякдення.

Номер слайду 22

https://www.youtube.com/watch?v=NXnha. Jw. Fc. TQ - презентація фотопроєктівhttps://www.youtube.com/watch?v=w. PBx. WSYp. F6c - виштовхувальна силаhttps://www.youtube.com/watch?v=m-PSs. Ir8 S8s - «Манометр»https://www.youtube.com/watch?v=ALYrnsuy14w&list =UUZ6 A0n. Fn. CI875 Gi. K5o. NIAww&index=19 - «Агрегатні стани»https://www.youtube.com/watch?v=QSyl. T3 NOTXQ&list=UUZ6 A0n. Fn. CI875 Gi. K5o. NIAww&index=9 - «Професія - мехатронік»https://youtu.be/RVPcgm. Jy. S9 U - «Виготовлення пластиліну»https://youtu.be/RVPcgm. Jy. S9 U - «Виготовлення кристалів»Відео, створені як результат домашнього експерименту

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
31 березня 2022
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку