Презентація "Види мовленнєвої діяльності. Працюємо над аудіюванням"

Про матеріал
Презентація дає можливість розглянути алгоритм роботи над таким видом мовленнєвої діяльності, як аудіювання (аудіювання, робота з текстом, творчі завдання).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Види мовленнєвої діяльності. Працюємо над аудіюванням. Макарова Оксана Дмитрівна

Номер слайду 2

Види мовленнєвої діяльності:1)аудіювання (слухання і розуміння);2) читання;3) говоріння;4) письмо.

Номер слайду 3

Аудіювання – це розуміння сприйнятого на слух усного мовлення.

Номер слайду 4

Iван АНДРУСЯККАЗОЧКА ПРО ЗАЙЧИКОВУ ЗНАХІДКУ

Номер слайду 5

Андрусяк Іван Михайлович. Народився 28 грудня 1968 року, с. Вербовець, Косівський район, Івано-Франківська область, Україна. Поет, дитячий письменник, перекладач. Мова творів: українська, польська, англійська. Нагороди: премія імені Лесі Українки.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Словникова робота. Зупка – юшка, перша страва. Хвацько – завзято. Тлустий – гладкий, огрядний, міцний. Прудкий – швидкий, стрімкий.

Номер слайду 8

Жив собі Зайчик – вушка-сплюшка. Ходив на базарчик, грався з мушками, купував моркву й капусту хрумку, а іноді й гризяв кору в садку. Одним словом, жив, як усі зайці, – аж раптом надибав зернятка оці... З базарчика якось він біг через ліс, велику морквину у торбі ніс і подумки нею вже ласував, аж раптом... спіткнувся і мало не впав.

Номер слайду 9

– Ото вже роззява! – наш Зайчик шепче. Та бачить – на стежці лежить мішечок. А в тому мішечку – зерняток зо двісті, таких маленьких, що шкода й з’їсти. Узяв його Зайчик собі в торбину. Подумав:– Завтра у зупку вкину. Може, якась це заморська приправа, тож зупка в мене вийде на славу.

Номер слайду 10

Та спробував вдома кілька на зуб і вирішив:– Це не годиться в суп! Гірчить у роті, ще й аромату від цього нібито й небагато. Не варто ними псувати страву. Краще я посаджу їх – цікаво... А був наш Зайчик – варто сказати – трішечки, знаєте, лінькуватий. На грядці в нього все більше пусто – легше купити моркву й капусту, аніж лопатою лапки трудити, і спинку гнути, й воду носити...

Номер слайду 11

А тут його раптом як підмінили. Мов додалося в Зайчика сили. Грядку копає хвацько, на славу! Що за зернятка – дуже цікаво...Іде Лисичка й хитро жартує:– Уже базарчик тебе не рятує? Матимеш власну моркву й капусту. Дуже смачненькі зайчики тлусті... Зайчик від неї сховався до хати. Каже:– Не зможеш мене наздогнати. Лапки у мене прудкі – не загину. Сію на грядці заморську рослину.

Номер слайду 12

– Достатньо її скуштувати – і зайчики зможуть навіть літати!Вовчик іде і сміється:– Зайчиську! Вже по капусту бігать неблизько? Вже тебе ніжки далеко не носять? Буде вовчатам страва хороша... Зайчик й від нього шмигнув до хати:– Будуть вовчата лапу смоктати! Ой, не діждешся – так просто не згину. Я сію на грядці заморську рослину. Досить листочок її скуштувати – і зайчики зможуть навіть літати...

Номер слайду 13

Зайчик забув свої лінощі й пустощі. Грядки заклав і морквяні, й капустяні. Тільки ж була особливо красива та, де зростала заморська рослина. Зайчик її поливав усе літо, й під осінь на грядці виросли... квіти!Всього лише квіти... Подумаєш – свято! У лузі такого добра багато. Стільки трудитись – і в нагороду всього лише квіти, жодного плоду...

Номер слайду 14

Іде Лисичка:– Певно, Зайчиську, ти по насіння бігав неблизько. І праці до цього доклав багато. Можна й завити – не те що літати... Вовчик єхидно:– Зайчику милий, а покажи-но, де твої крила?Зайчик їм каже:

Номер слайду 15

– Смійтесь, хоч лусніть! Ви сподівались, що буду я тлустий, бігать не зможу. Відійду від хати – і вам буде легко мене впіймати. Працею ж я тренувався все літо! Бігаю так, що не треба й летіти. А щодо квітів... На те й краса є: помилувався – й душа аж літає.

Номер слайду 16

Літо минуло. Ось уже й осінь. Ось уже й школа, як кажуть, на носі. Виглянув Зайчик якось із хати, бачить – до нього йдуть лисенята. Йдуть і несуть по великій морквиці.– Це тобі, – кажуть, – від мами гостинці. Квітів букетик мама просила. В тебе, казала, дуже красиві.

Номер слайду 17

Дивиться Зайчик – ось і вовчата. Кажуть:– До тебе послав нас тато. Він передав ось кілька капустин. Квітів букетик просить один, хоч би й найменший, хоч небагато. Завтра нам вперше до школи, на свято... Зайчик радіє. Раді і діти. Навіть вовчиськам потрібні квіти!

Номер слайду 18

Жанр твору: А) оповідання;Б) загадка;В) казка.

Номер слайду 19

2. Хто автор цієї казки?А) Іван Франко;Б) Іван Андрусяк;В) Леся Українка.

Номер слайду 20

3. Хто головний герой казки?А) лисиця;Б) вовк;В) заєць.

Номер слайду 21

4. Де відбуваються події?А) у лісі;Б) у степу;В) у горах.

Номер слайду 22

5. Що знайшов зайчик на стежці?А) мішечок з золотом;Б) мішечок з яблуками;В) мішечок з насінням.

Номер слайду 23

6. Які були зернятка на смак?А) гіркі;Б) солодкі;В) кислі.

Номер слайду 24

7. Що зробив із зернятами зайчик?А) пригостив друзів;Б) викинув;В) посадив на городі.

Номер слайду 25

8. Що виросло на грядці?А) квіти;Б) капуста;В) морква .

Номер слайду 26

9. Яка риса характеру проявилася у зайчика?А) сміливість;Б) працьовитість;В) зухвалість .

Номер слайду 27

10. Чому у зайчика душа літає?А) від гарної погоди;Б) від страху;В) від задоволення результатами своєї праці .

Номер слайду 28

Робота з текстом:читання ланцюжком;шукаємо відповіді на запитання.

Номер слайду 29

Робота над висловом “Душа літає”: Як ви розумієте?Коли у вас душа літає?

Номер слайду 30

Хвилинка творчості (за бажанням і здібностями)Намалюйте або розмалюйте зайчика.2) Вивчіть і заспівайте у класі пісню про зайчика.3) Придумайте вірш про зайчика.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Яцук
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 червня 2022
Переглядів
2573
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку