Календарне планування Навчання грамоти 1 семестр

Про матеріал
7 годин на тиждень (3,5 ) (за букварем Н. О. Воскресенської, І. В. Цепової до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1-2 класи, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко)
Перегляд файлу

 

Навчання грамоти (українська мова)

1 клас

7 годин на тиждень

(за букварем Н. О. Воскресенської, І. В. Цепової до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти

1-2 класи, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко)

 

І семестр 16 тижнів

 

корекція

корекція

 

 

Тематика уроків читання

С. букваря

корекція

корекція

 

 

Тематика уроків письма

С. зошита

 

1

 

 

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

Україна — рідний край. Державні символи України. Українська мова.

5

2

 

 

Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами). Правила письма: постава, розташування зошита напарті і ручки в руці. Перевірка готовності руки до письма.

 

1

3

 

 

 

Я—школярка. Я - школяр.Знайомство.Звертання. Рідна мова. Правила спілкування.

 

6

4

 

 

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків.

 

2

5

 

 

У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення. Темп: швидко, повільно. Інтонація: лагідно, сердито, здивовано, весело, сумно. Робота з дитячою книжкою № 1. Українська народна казка «Ріпка»

7

 

 

10-11

 

 

 

 

 

6

 

 

Шкільне життя.  На  уроці  і  на  перерві.  Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу —читаю).

 

8-9

7

 

 

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Проведення «доріж- ки». Розфарбовування стрілочок заданого на- пряму (догори — донизу, ліворуч — праворуч) різним кольором.

 

3

 

8

 

 

Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення.

12-13

9

 

 

Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизон- тальні, вертикальні, похилі. Формування умінь проводити прямі лінії заданих видів і напрямів.

 

4

10

 

 

Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу: тихо, голосно.

Слово. Речення.

14-15

 

 

11

 

 

Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних вправ у рядках, наведення контурів, штрихування, самостійне виконання графічних вправ за зразком.

 

 

5

 

 

 

 

 

12

 

 

Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами.

. Розвиток зв’язного мовлення № 1. «Шкільне приладдя» (складання речень).   

6

13

 

 

Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що?

16-17

14

 

 

Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами.

 

7

15

 

 

Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять?

 

18-19

16

 

 

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і в поєднанні з іншими елементами.

 

8

17

 

 

У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які?

20-21

 

18

 

 

Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого.

 

9

19

 

 

Спорт у нашому житті. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад.

Робота з дитячою книгою № 2. Українська народна казка «Колосок

24-25

 

 

 

 

 

20

 

 

Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом. Слова-помічники.

 

22-23

21

 

 

Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

 

10

22

 

 

У кожного свій талант. діалог: привітання, по- бажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення.

26-27

23

 

 

Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

 

11

 

24

 

 

Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки.

 

28-29

25

 

 

Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу.

12

 

 

 

 

 

 

26

 

 

Письмо правих і лівих півовалів різного розміру. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати ви- вчені лінії, схожі на елементи писемних літер. Розвиток зв’язного мовлення № 2  Мовленнєві форми привітання і прощання.

13

 

27

 

 

У магазині і на ринку. Діалог: запитання, відповідь. тверді і мякі приголосні.

 

30-31

28

 

 

Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне.

14

 

29

 

 

Ми — підприємливі. діалог: прохання, порада. Звуковий аналіз слів.

 

32-33

30

 

 

Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч та прогнутого плавного елемента. Порівняння початків написання і напрямів руху руки під час зображення.

 

15

31

 

 

Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів. Узагальнення вивченого. Перевірка сформованості знань і умінь.

 

34-35

32

 

 

Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь.

 

16-17

33

 

 

Звуковий аналіз слів. Узагальнення вивченого. Перевірка сформованості знань і умінь. Робота з дитячою книгою №.Фольклорні твори (загадки, пісеньки, лічилки, скоромовки).

 

 

 

 

 

 

34

 

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

У квітковому магазині.

Звук [а], буква а, а. Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі.

 

36-37

35

 

 

Письмо малої та великої букви а, А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків.

 

18

36

 

 

На сільському подвір’ї.

Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості при- голосного звука в прямому складі. .

38-39

37

 

 

Письмо малої та великої букви я. Ознайомлення з правилом нижнього безвідривного поєднання літер

19

38

 

 

На ігровому майданчику.

Звук [о], буква О, о. Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі.

40-41

39

 

 

Письмо малої та великої букви о, О. Відпрацювання середнього та нижнього поєднань літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

 

20

 

 

 

 

 

40

 

 

Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь

Розвиток зв’язного мовлення № 3. Формування поняття про мовлення і спілкування

 

41

 

 

Улюблені ігри.

Звук [у], буква у, у. Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі.

 

42-43

42

 

 

Письмо малої та великої букви у, У. Ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

 

21

43

 

 

Святковий салют.

Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості при- голосного звука в прямому складі.

44-45

 

44

 

 

Письмо малої букви ю. Закріплення умінь використовувати верхнє, середнє та нижнє поєднання під час письма буквосполучень.

22-23

 

45

 

 

Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю). Робота з дитячою книгою № 4. Н.Забіла «Рукавичка»

 

 

 

 

 

 

46

 

 

Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.

 

 

 

47

 

 

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. Навчання списувати з друкованого шрифту.

 

 

 

 

48

 

 

Пригоди хлопчиків. Звук [и],

буква и, и. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

 

46-47

49

 

 

Письмо малої та великої букв и, И. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.

24

 

50

 

 

Шкільна вистава.

Звук [і], буква і, і. Позначення м’якості приго- лосного звука в прямому складі.

48-49

51

 

 

Письмо малої та великої букви і, І .Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.

25

 

 

 

 

 

52

 

 

Аналіз і списування речення. Розвиток зв’язного мовлення № 4.Улюблені герої казок і мультфільмів.

 

 

53

 

 

Екзотичні тварини.

Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості при- голосного звука в прямому складі. .

50-51

54

 

 

Письмо малої букви е. Закріплення умінь вико- ристовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз, наведення літер у словах.

 

26

55

 

 

Прилади-помічники.

Закріплення звукових значень букви р, р, читання з нею.

 

52

56

 

 

 

Письмо великої букви Е. Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер та записувати вигуки.

 

27

57

 

 

У перукарні.

Звуки [р], [р’], буква р, Р

53

58

 

 

Письмо великої букви Р та малої р, складів і слів із нею.

28-29

59

 

 

Дитячі мрії.

Звуки [м], [м’], буква м, М.

 

54-55

60

 

 

Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Аналіз і списування речення.

.30

61

 

 

Відпочинок на морі.

Закріплення звукових значе1нь букви м, М, читання з нею.

 

 

62

 

 

Письмо великої букви М, складів із нею.

31

 

 

 

 

 

63

 

 

Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

Розвиток зв’язного мовлення № 5.Складання розповіді за малюнком «Моя улюблена тваринка»

32-33

вкладка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

 

Дні тижня.

Звуки [в], [в’], буква в, В.

56

.

65

 

 

Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації.  Поєднання букви в з іншими у складах. Запис слів іречень.

. 34

66

 

 

Вареники від Валерика.

Закріплення звукових значень букви в, В, читання з нею.

57

 

67

 

 

Письмо великої букви В. Запис слів і речення. Повторення правила написання імен людей із великої літери.

35

68

 

 

Відпочинок у Буковелі. Звуки [л], [л’], буква Л, л.

58

69

 

 

Письмо малої букви л, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (маляр,муляр).

36

70

 

 

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів

Робота з дитячою книгою № 6. Г.Бойко «Веселинки».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

71

 

 

Телефонні розмови.

Закріплення звукових значень букви Л, л, читання з нею.

59

72

 

 

Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення.

37

73

 

 

Таємниці космосу.

Звуки [н], [н’], буква н, Н.

60

74

 

 

Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення. Читання і запис анаграм (нора, рано).

38

75

 

 

Маленькі майстрині.

Закріплення звукових значень букви н, Н, читання з нею.

61

76

 

 

Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н (Нонна, Інна). Списування речення з друкованого шрифту.

39

 

 

 

 

 

 

77

 

 

 Списування речення з друкованого шрифту

Розвиток зв’язного мовлення № 6. Мова казок. Складання казки.

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78

 

 

Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

79

 

 

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами і словами.

41

 

 

80

 

 

Подарунки діда Мороза. Звуки [д], [д’], буква Д, д.

62-63

81

 

 

Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення.

42

82

 

 

У дельфінарії. Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею.

64-65

83

 

 

Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання  імен  людей звеликої літери. Аналіз і списування речення.

43

84

 

 

Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.

Робота з дитячою книгою № 7. «Забавлянки» - збірка

 

 

 

 

 

 

85

 

 

Театр.

Звуки [т], [т’], букваТ, т

66

86

 

 

Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Повторення правила написання  імен  людей звеликої літери. Аналіз і списування речення.

 

.44

87

 

 

Тато — мій друг.

Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею..

67

88

 

 

Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

45

 

89

 

 

Тато — мій друг.

Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею.

68-69

90

 

 

Повторення правила написання  імен  людей з великої літери. Аналіз і списування речення.

 

49

 

 

 

 

 

91

 

 

Списування скоромовки. Розвиток зв’язного мовлення № 6. Мова казок. Складання казки за поданим початком.

зошит

92

 

 

Далека мандрівка.

Звуки [б], [б’], букваБ, б.

70-71

93

 

 

Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення умінь писати літери овальної форми (о, а, д, б). Списування скоромовки.

 

46

94

 

 

Музичні інструменти.

Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею.

 

72-73

95

 

 

Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис вигуку і речення. Списування з друкованого шрифту. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

 

47-48

96

 

 

Світ захоплень.

Звуки [п], [п’], буква П, п.

74-75

97

 

 

Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис анаграм (пілот, політ). Опрацювання словникового слова папір. Запис речення.

 

50

98

 

 

Закріплення вивченого.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією,темпом і тембром мовлення, швидкістю). Робота з дитячою книгою № 7. Читання деформованих речень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

 

Наш прапор.

Закріплення звукових значень букви П, п, читання з нею.

76-77

100

 

 

Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв рі- чок і міст із великої літери.

51

 

101

 

 

Здоровими бути!

Звуки [з], [з’], буква З, з.

 

78-79

102

 

 

Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли?, як?. Опрацювання словникового слова зараз. Запис речення, пояснення використання тире в ньому.

 

 

52

103

 

 

Кожен знає своє діло.

Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею.

80-81

104

 

 

Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

 

53

105

 

 

Зима в лісі.

Звуки [с], [с’], буква С, с.

82-83

106

 

 

Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення. Розвиток зв’язного мовлення № 7. Складання розповіді за малюнком «Космос».

 

54

107

 

 

Засніжене місто.

Закріплення звукових значень букви С, с, чи- тання з нею.

 

84-85

108

 

 

Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту.

 

55

109

 

 

Квітуча краса. ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків.

86

-87

110

 

 

Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. Опрацювання словникового слова олень.

 

56-57

111

 

 

Рідні пісні.

Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо.

Систематизація вивченого за І семестр. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю). Робота з дитячою книгою № 8. Бібліотечний урок. «Книга у бібліотеці».

 

 

112

 

 

Письмо буквосполучення ьо. запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту. Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Чарівний краснопис».

58-60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Карабут Любов Миколаївна
    Дякую за чудову працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Денисова Валерия
    У цьому ктп розділені окремо уроки письма і читання. Для мене це просто ідеально. Дякую авторці!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 червня 2022
Переглядів
5349
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку