Презентація "Відкриття та збереження малюнків"

Про матеріал
Презентація до уроку в 2 класі з розділу «Комп'ютерні програми. Меню та інструменти» за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОСЬ ДЗВІНОК СИГНАЛ ПОДАВ — ДО РОБОТИ ЧАС НАСТАВ. ОСЬ І МИ ЧАСУ НЕ ГАЙМО, А УРОК СВІЙ ПОЧИНАЙМО.

Номер слайду 2

МЕТОД « РЮКЗАК» ДЕ ЗНАДОБЛЯТЬСЯ ВАМ ТІ ЗНАННЯ І ВМІННЯ, ЯКІ ВИ ОТРИМАЛИ НА ПОПЕРЕДНЬОМУ УРОЦІ, ЯКІ З НИХ ВИ ВІЗЬМЕТЕ З СОБОЮ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ НА ІНШИХ УРОКАХ, У ЖИТТІ?

Номер слайду 3

ГРА «ЗНАЙДИ ВІДПОВІДНІСТЬ». РОБОТА В ГРУПАХ МАСШТАБ, ОЛІВЕЦЬ, ЛАСТИК, ФІГУРИ, ПАЛІТРА, ВИДІЛЕННЯ, ЗАЛИВКА КОЛЬОРОМ, ТЕКСТ, ПЕНЗЛІ

Номер слайду 4

ГРА «ЗНАЙДИ СЛОВО» УЧНІ ВІДПОВІДАЮТЬ НА ЗАПИТАННЯ З ТЕМИ «Я – ЛЮДИНА». КОЖНІЙ БУКВІ ВІДПОВІДАЄ ПЕВНЕ ЧИСЛО. ВІДПОВІВШИ ПРАВИЛЬНО НА ЗАПИТАННЯ, ОТРИМУЄМО ВІДПОВІДЬ – ШУКАНЕ СЛОВО. СКІЛЬКИ РУК І НІГ РАЗОМ ВЗЯТИХ У ЛЮДИНИ? СКІЛЬКИ ПАЛЬЦІВ У ЛЮДИНИ НА ПРАВІЙ РУЦІ? СКІЛЬКИ ОЧЕЙ У ЛЮДИНИ? СКІЛЬКИ ВСЬОГО ПАЛЬЦІВ МАЄ ЛЮДИНА? СКІЛЬКИ ЗУБІВ МАЄ ЛЮДИНА? СКІЛЬКИ НОСІВ У ЛЮДИНИ? СКІЛЬКИ ХВОСТІВ МАЄ ЛЮДИНА? 0 - К, 1 - О, 2 - Л, 4 - М, 5- А, 20 - Ю, 32 – Н.

Номер слайду 5

ВІДКРИТТЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ МАЛЮНКІВ

Номер слайду 6

КОРОТКИЙ ОГЛЯД ДИТЯЧОГО ПОРТАЛУ ПУСТУНЧИК З МОЖЛИВІСТЮ СТВОРЕННЯ МАЛЮНКІВ ОН-ЛАЙН ЗА ПОСИЛАННЯМ HTTPS://PUSTUNCHIK.UA/UA/TREASURE/DRAW

Номер слайду 7

МІСЦЕ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБ’ЄКТА КОЖНИЙ МАЛЮНОК ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В ОКРЕМОМУ КОМП'ЮТЕРНОМУ ДОКУМЕНТІ, ЯКИЙ НАЗИВАЮТЬ ФАЙЛОМ, ПРИЧОМУ КОЖНИЙ ФАЙЛ МАЄ СВОЄ ІМ'Я.  ФАЙЛИ ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ РОЗМІЩУЮТЬ ПО ПАПКАХ, ПРИЧОМУ КОЖНА ПАПКА ТЕЖ МАЄ СВОЄ ІМ'Я.  ПАПКИ ТА ФАЙЛИ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В КОМП'ЮТЕРІ НА ДИСКАХ.

Номер слайду 8

АЛГОРИТМ ВІДКРИТТЯ ФАЙЛУ З МАЛЮНКОМ В ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ PAINT: 1. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА ПУНКТ МЕНЮ ФАЙЛ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ. 2. ВИБЕРИ В МЕНЮ ФАЙЛ КОМАНДУ ВІДКРИТИ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ. 3. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА КНОПКУ РОБОЧИЙ СТІЛ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ АБО ВИБЕРИ ПАПКУ ТА ЗНАЙТИ В СПИСКУ ФАЙЛІВ ПОТРІБНИЙ ФАЙЛ. 4. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА ПОЗНАЧКУ ФАЙЛУ, НАТИСНИ ДВІЧІ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ АБО НАТИСНИ КНОПКУ ВІДКРИТИ.

Номер слайду 9

АЛГОРИТМ ЗБЕРІГАННЯ СТВОРЕНИХ НА КОМП'ЮТЕРІ МАЛЮНКІВ: 1. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА ПУНКТ МЕНЮ ФАЙЛ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ. 2. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА КОМАНДУ ЗБЕРЕГТИ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ. 3. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА КНОПКУ РОБОЧИЙ СТІЛ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ АБО ВИБЕРИ ПАПКУ І НАТИСНИ ДВА РАЗИ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ. 4. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА РЯДОК З НАЗВОЮ ІМ'Я ФАЙЛУ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ТЕКСТОВОГО КУРСОРУ. 5. ЗАПИШИ ЗА ДОПОМОГОЮ КЛАВІАТУРИ ІМ'Я МАЛЮНКА (НЕ МОЖНА НАДАВАТИ ОДНЕ Й ТЕ САМЕ ІМ'Я РІЗНИМ ФАЙЛАМ В ОДНОМУ МІСЦІ РОЗТАШУВАННЯ).  6. НАВЕДИ ВКАЗІВНИК НА КНОПКУ ЗБЕРЕГТИ І НАТИСНИ ОДИН РАЗ ЛІВУ КНОПКУ МИШІ.

Номер слайду 10

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА РАЗ, ДВА - ВСІ ПРИСІЛИ, ПОТІМ ВГОРУ ПІДЛЕТІЛИ ТРИ, ЧОТИРИ - НАХИЛИЛИСЬ, ІЗ СТРУМОЧКА ГАРНО ВМИЛИСЬ. П'ЯТЬ, ШІСТЬ - ВСІ ВЕСЕЛІ КРУТИМОСЬ НА КАРУСЕЛІ, СІМ, ВІСІМ - В ПОЇЗД СІЛИ, НІЖКАМИ ЗАТУПОТІЛИ. ДЕВ'ЯТЬ, ДЕСЯТЬ - ВІДПОЧИЛИ І ЗА ПАРТИ ДРУЖНО СІЛИ.

Номер слайду 11

ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ. ГРА «ТАК ЧИ НІ!». РОБОТА В ГРУПАХ. УЧНІ ДІЛЯТЬСЯ НА 2 ГРУПИ. ЯКЩО ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ - «ТАК» В ЛОДОНІ ПЛЕСКАЄ ПЕРША КОМАНДА, ЯКЩО – «НІ», ТО ДРУГА. СІДАЙ ЗА ПОСТІЙНО ЗАКРІПЛЕНИЙ ЗА ТОБОЮ КОМП'ЮТЕР. БЕЗ ДОЗВОЛУ ВЧИТЕЛЯ ВХОДИТИ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ ОБОВ’ЯЗКОВО, ЩОБ ПІДГОТУВАТИСЯ ДО УРОКУ. СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ПРАЦЮВАТИ У ВОЛОГУ ОДЯЗІ, З ВОЛОГИМИ РУКАМИ. ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ХОДИТИ ПО КЛАСУ ПІД ЧАС УРОКУ БЕЗ ДОЗВОЛУ ВЧИТЕЛЯ, А ТАКОЖ ГОЛОСНО ГОВОРИТИ АБО ВИРАЖАТИ СВОЇ ЕМОЦІЇ. ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ САМОСТІЙНО, БЕЗ ДОЗВОЛУ ВЧИТЕЛЯ ВМИКАТИ І ВИМИКАТИ ПРИСТРОЇ. СПОКІЙНО, НЕ ПОСПІШАЮЧИ ЗАХОДЬ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ. СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ТОРКАТИСЯ РОЗ’ЄМІВ З'ЄДНУВАЛЬНИХ КАБЕЛІВ, ДРОТІВ ЖИВЛЕННЯ АБО ПРИЛАДІВ ЗАЗЕМЛЕННЯ. КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ САМОСТІЙНО ВИПРАВЛЯТИ НЕСПРАВНОСТІ ТА НЕДОЛІКИ В РОБОТІ ЕОМ.

Номер слайду 12

РОБОТА НА КОМП’ЮТЕРІ ВІДКРИТИ ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ «ПОРИ РОКУ» ЧЕРЕЗ ПУНКТ МЕНЮ ФАЙЛ – ВІДКРИТИ. РОЗГЛЯНУТИ МАЛЮНОК, ЗАКРИТИ МАЛЮНОК. СТВОРИТИ МАЛЮНОК ПРО СВОЮ УЛЮБЛЕНУ ПОРУ РОКУ. ЗБЕРЕГТИ МАЛЮНОК НА РОБОЧОМУ СТОЛІ ПІД НАЗВОЮ «ПОРА РОКУ».

Номер слайду 13

ВИКОНАННЯ ВПРАВИ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ЗОРОВОЇ ВТОМИ РАЗ, ДВА, ТРИ! ОЧІ ДОГОРИ! НА ЧОТИРИ І НА П’ЯТЬ БУДЕМ МІЦНО ЇХ СТУЛЯТЬ. ЗНОВУ ОЧІ ДОГОРИ МИ РАХУЄМ РАЗ, ДВА, ТРИ!

Номер слайду 14

ГРА «ЗНАЙДИ НАЙБІЛЬШУ КІЛЬКІСТЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»

Номер слайду 15

МЕТОД «МІКРОФОН» НА УРОЦІ МЕНІ НАЙБІЛЬШЕ (НЕ) СПОДОБАЛОСЯ …

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
23 березня 2020
Переглядів
3018
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку