Відкривання, редагування і зберігання проєктів у середовищі Scratch
Номер слайду 2
На цьому уроці ми з вами навчимося відкривати готові проєкти, вносити зміни до проєкту і зберігати їх у середовищі Scratch. Scratch
Номер слайду 3
Відкривання проєкту 1) Для того, щоб відкрити проект у середовищі Scratch необхідно запустити програму Scratch 3.29.1 2) Потім обираємо: Файл – Завантажити з вашого комп’ютера.
Номер слайду 4
відкривання 3) Далі потрібно обрати папку в якій знаходиться потрібний проект, та обираємо потрібний файл і натискаємо кнопку Відкрити.
Номер слайду 5
Відкривання 4 ) Відбувається завантаження проєкту. 5 ) Файли будут завантажені, та ви зможете працювати з ними.
Номер слайду 6
Для переміщення будь-якого блоку команди з поля команд у поле скриптів використовують відомий метод: встановити вказівник миші на блок команди, натиснути ліву кнопку миші і, не відпускаючи її, перетягнути блок на поле скриптів. Після цього кнопку миші відпустити. Редагування проєктів
Номер слайду 7
Зберігання проєктів Після роботи над проектом ви можете зберегти його. Для цього вам необхідно обрати: Файл – Вивантажити на ваш комп’ютер .
Номер слайду 8
2. Обираєте папку куди ви бажаєте зберегти свій проект. І в полі Ім’я файлу ви залишаєте стару назву, та обираєте Зберегти. Зберігання проєкту
Номер слайду 9
3. Файл буде знаходитись у тій папці яку ви вказали. Зберігання проєкту
Номер слайду 10
Практична робота: Відкрийте проєкт, практична робота №3, який розміщений на робочому столі. Відредагуйте його, щоб виконавець намалював квадрат зі сторонами різних кольорів завдовжки 100 кроків і повідомив про це після закінчення малювання. Створіть проєкт, у якому виконавець намалює трикутник і збережіть його у папці 5 клас. Створіть проєкт, у якому виконавець намалює коло і збережіть його у папці 5 клас.
Номер слайду 11
Домашнє завдання: Опрацювати сторінку 118 у підручнику