Презентація "Віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація на тему: "Віднімання раціональних чисел" до уроку математики 6 класу за підручником МАТЕМАТИКА 6 КЛАС (автори Тарасенкова Н. А.. Богатирьова І. М. та ін.).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Віднімання раціональних чисел

Номер слайду 2

Віднімання чисел. Давай розберемо декілька прикладів: Приклад 1. Нехай на твоєму телефонному рахунку було 30 грн. Під час онлайн гри ти використав трафіка на 45 грн. Що залишиться на рахунку? Зрозуміло, що не залишиться нічого, бо витрати перебільшили те, що було. Отже, в результаті ми матимемо борг. Або від’ємне число. Скільки саме боргу ми матимемо, порахувати нескладно: від більшого числа достатньо відняти менше: 45 – 30 = 15 (грн) боргу матимемо на рахунку.

Номер слайду 3

Запишемо приклад через дію віднімання. Пам’ятай, що результат у нас – від’ємне число! Сума, яка була на початку: 30 грн; Витрати: 45 грн. Результат: 30 – 45 = -15 (грн). Відповідь: -15 грн. Але такий само результат ми отримаємо при додаванні чисел 30 і -45:30 + (-45) = -15. Давай розглянемо інший приклад.

Номер слайду 4

Віднімання чисел. Приклад 2: Борг родини Нечухаїв за газ становив 800 грн. В наступному місяці борг зменшився на 200 грн. Яку суму Нечухаї мають ще заплатити за газ?Якщо борг зменшився на 200 грн, то 800 – 200 = 600 (грн.) А чи можна записати інакше? Згадаємо, що борг записується від’ємним числом, а зменшення - за допомогою дії віднімання. Отже: Мали: -800 грн, Зменшився борг на: -200 грн. Результат: -800 – (-200) = -600 (грн.)Відповідь: -600 грн.

Номер слайду 5

Або ж можна міркувати інакше: Мали: -800 грн. Додали на рахунок: 200 грн. Результат: -800 + 200 = -600 (грн). Відповідь: 600 грн мають виплатити за газ Нечухаї.

Номер слайду 6

Правило віднімання раціональних чисел: Отже, що ми побачили в цих прикладах? Що різниця двох чисел дорівнює сумі першого числа і числа, протилежного до від’ємника:30 – 45 = 30 +(-45) = -15-800 – (-200) = -800 + 200 = -600. Щоб від одного числа відняти інше, достатньо до зменшуваного додати число, протилежне до від’ємника.

Номер слайду 7

Перевір себе 

Номер слайду 8

Знаходження відстані між двома точками. Тепер, коли ми навчилися віднімати будь-які числа, можна сформулювати правило знаходження відстані між двома точками на координатній прямій: Щоб знайти відстань між точками, потрібно від більшої координати відняти меншу. АВ = 2 – (-4) = 6. АВ

Номер слайду 9

Отже, ви дізналися, щоб виконати дію віднімання, достатньо замінити її додаванням числа, протилежного до від’ємника. 2,4 – 3,7 + (-1,1) – (-5,7) – (-8,4) = = 2,4 + (-3,7) + (-1,1) + 5,7 + 8,4 = = (2,4 + 8,4) + (5,7 + (-3,7)) + (-1,1) = 10,8 + 2 + (-1,1) = = 12,8 + (-1,1) = 12,8 – 1,1 = 11,7

Номер слайду 10

Номер слайду 11

pptx
Додано
15 березня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку