Пропоную презентацію з досвіду роботи класного керівника, яку готувала на конкурс майстерності "Класний керівник року". Адже виховна діяльність - невід'ємна складова успіху справжнього педагога.
Фоліант “Я”08.03.1970 Освіта вища, Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича Спеціальність”українська мова і література”Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури Джуринської ЗОШ І-ІІІ ступенів Спеціаліст вищої категорії Педагогічний стаж – 23 роки. Стаж класного керівництва – 5 років
Очікувані результати Учні мають імунітет проти негативних залеж-ностей, наповнюють життя гуманістичним змістом, вміють самовизначитись. Тільки самовизначившись, людина творить себе, перебудовує внутрішній світ, стає суб'єктом саморозвитку, самореалізації, самовиховання, виявляє активність у духовній, соціальній, пізнавальній та інших сферах.
Завдання класного керівника. Продовжити роботу над створенням згуртованого і працездатного колективу. Домогтися налагодження гармонійних безконфліктних стосунків між учнями класу. Сприяти формуванню національно-патріотичних ідеалів громадянина України. Формувати позитивно-емоційне ставлення до праці, здатність до усвідомленого вибору професії у майбутньому. Розвивати потребу школярів у спілкуванні з мистецьким світом. Формувати високий рівень екологічної культури дітей. Використовувати досвід самовиховання, розвивати й виховувати здатність учнів до самоаналізу, самооцінки. На основі результатів діагностики допомагати дітям у пізнаванні власного характеру, у боротьбі зі своїми негативними рисами, у вихованні позитивних якостей. Виховувати в учнів позитивні риси: скромність, доброту, діловитість, гідність, правдивість, повагу до старших; непримиренність до кар’єризму, підлабузництва, егоїзму, жорстокості, байдужості. Виховувати активну моральну життєву позицію дітей. Вчити школярів основ полікультурного спілкування на основі толерантності. Організувати роботу по виявленню і розвиткові талановитих дітей.
Класний керівник – це …Контролер Забезпечує залучення учнів до навчально-виховного процесу (контроль за навчанням, відвідуванням, поведінкою,чергуванням учнів)Поводир країною знань Створює умови для розвитку пізнавальної зацікавленості та бажання вчитися Моральний наставник Створює навчально-виховний процес, що сприяє процесу пізнання цінностей культури (екскурсії, походи, культмасові заходи) Старший товариш Допомагає учням брати участь у різних видах діяльності, опікає дітей, прагне здобути довіру та повагу учнів (колективна творча діяльність, робота з самоуправління) Соціальний педагог Сприяє вирішенню різних соціальних проблем, вивчає соціальний стан учнів, проводить індивідуальну роботу з ними, стає на захист дітей Фасилітатор Допомагає в процесі самопізнання, саморегуляції, самовизначення, постійно підтримує учнів
Самоврядування Староста Білявська Роксолана Замісник старости Смеречинська Софія Радник по освіті Смолій Христина Радники з питань Козак Єва дозвілля Пастух Петро Радники з питань Яремус Валентин спорту Шевчук Денис Радник із суспільних справ Білявський Андрій Книголюби Дядів Христина Качмар Люба Скарбник Греськів Софія Господар родини Петрашик Михайло Квітникарі Колівошко Ірена Швець Ліля
Люблю вдивлятися в очі учнів. Що хочу побачити там ? Світло, силу , натхнення, порив до прекрас-ного, жагу до знань і відкриттів, зацікавленість іншими людьми… Тому я завжди буду пам’ятати, що кожне питання, кожна проблема і, головне, кожна дитина мають свою власну стежку, яку я допомагаю розди-витись. А для пошуку вірних шляхів я буду користуватись і досвідом спеціалістів, і слухати власне серце, свою фантазію, і пам’ята-тиму про нестандартність, яка може додати де-кілька яскравих кольорів до веселки нашого життя.