Презентація "Виховання творчої особистості дітей дошкільного віку через пізнання природи Всесвіту"

Про матеріал
Презентація для лабораторії педагогічних знань «Виховання творчої особистості дошкільнят через пізнання природи Всесвіту»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виховання творчої особистості дітей дошкільного віку через пізнання природи Всесвіту. Вихователь-методист КЗДО №7 «Соколятко» м. Сокаль. Войтко Мирослава

Номер слайду 2

Лабораторія педагогічних знань09.11.20202 Формування у дітей інтересу до пізнання «Всесвіту»

Номер слайду 3

Вправа «Знайомство»09.11.20203

Номер слайду 4

Лекція-дослідження «Формування компетентності дошкільника із розділу «Всесвіт»09.11.20204

Номер слайду 5

Природа планети Земля. Життєдіяльність людини в природному довкілліВсесвіт (Космос)09.11.20205 Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»

Номер слайду 6

ВСЕСВІТРанній вік. Вчити дітей розуміти найпростіші взаємозв'язки між природою та людиною. Формувати елементарні уявлення про небо, зорі, Місяць і Сонце. Вночі видно Місяць, зорі; вдень – Сонце. Показники компетентності: Розповідає про найпоширеніші явища в природі: сонце світить, тепліє, з'являється листя на деревах, зацвітають квіти тощо;Розрізняє властивості води (розливається, тече, буває теплою та холодною)Володіє елементарними уявленнями про Космос: Місяць, зорі, Сонце. Разом із вихователем проводить елементарні досліди з об'єктами природи (вода, вітер)09.11.20206

Номер слайду 7

ВСЕСВІТМолодший дошкільний вік. Ознайомлювати із загадковим світом навколоземного простору (небо, Сонце, Місяць). Поглиблювати знання дітей про Сонце: влітку та навесні воно високо над землею, зігріває землю, воду, повітря, а восени і взимку Сонце мало гріє, тому ці пори року холодніші. Заохочувати дітей спостерігати за зоряним небом. Показники компетентності: Розуміє, що Сонце знаходиться на небі, воно світить, зігріває все навкруги, несе тепло до землі рослинам, тваринам і людині;Встановлювати прості причинно-наслідкові зв'язки, пов'язані з сезонними змінами;Називає пори року і визначає їх характерні ознаки;Визначає стан погоди (іде дощ, сніг; дме вітер, світить сонце тощо…Визначає стан неба у різну погоду;Цікавиться світом навколоземного простору, радіє красі зоряного неба09.11.20207

Номер слайду 8

ВСЕСВІТСередній дошкільний вік. Ознайомлювати з тим, що люди живуть на планеті Земля. У Космосі є безліч зірок. Між ними і Землею дуже великі відстані. Розширювати знання дітей про зоряне небо, розповідати про планети Сонячної системи та їх особливості. Привертати увагу до дослідження Космосу, космічних кораблів, космонавтів та їх одягу. Показники компетентності: Розрізняє пори року;Визначає стан погоди (дощ, сніг), стан повітря (холодне, тепле, гаряче); знає, якою є погода у весняно-літній та осінньо-зимовий періоди;Бере участь у пошуково-дослідницькій діяльності;Цікавиться зоряним небом і планетами Сонячної системи, їх особливостями09.11.20208

Номер слайду 9

ВСЕСВІТСтарший дошкільний вік. Формувати уявлення про безмежність Всесвіту, інтерес до зоряного неба, розповідати про сузір'я. Узагальнювати, розширювати знання про планету Земля, різноманітність її природи, вплив природних чинників на здоров'я людини. Вчити робити висновки про роль Сонця в житті людини, зміни дня і ночі, пір року. Додати знання про простір, що існує за межами планети Земля, про космонавтів ; про значення освоєння космосу для людей. Розповідати про те, як люди досліджують Місяць і планети Сонячної системи (космічні кораблі, станції, місяцехід, супутники) Ознайомити із моделлю Землі – глобусом. Учити розрізняти на глобусі водний простір, сушу. Показники компетентності: Визначає зміни у природному довкіллі;Називає пори року, їх послідовність, упевнено визначає їх характерні ознаки;Усвідомлює, що зменшення сонячного тепла спричинює зміни у природі, що з ними пов'язані в рослинному і тваринному світі;Знає поширені явища природи своєї місцевості;Захоплюється загадковою і таємничою природою Космосу.09.11.20209

Номер слайду 10

Завдання педагога09.11.202010 Допомогти дітям пізнати навколишній світ, світ природи Космосу. Розвивати доброту, дитячу творчість та креативне світосприйняття, спонукаючи до роздумів, створюючи проблемно-пошукові ситуації. Навчити дітей спостерігати, аналізувати та відтворювати свої враження від спілкування з природою Космосу. Виховувати естетичні смаки, розширювати екологічну абетку знань дітей і батьків. Вводити малят в навколишній світ природи так, щоб кожного дня вони відкривали в ньому для себе щось нове, росли дослідниками; щоб кожний крок був мандрівкою до таємниць небесного простору, облагороджував їхні серця і волю. Створити в групі сприятливі психолого-педагогічні умови для творчої самореалізації кожної дитини. Систематично аналізувати, підтримувати та підкріплювати дитячі творчі задуми і знахідки. Постійна співпраця: «Діти - вихователь - батьки», що є умовою отримання високого результату. Виховувати сміливість, витримку, самостійність, впевненість у своїх силах, самокритичність.

Номер слайду 11

Мікро-дискусія:«Модель формування компетентності дошкільника із розділу «Всесвіт» 09.11.202011

Номер слайду 12

Модель формування компетентності дошкільника09.11.202012 ВСЕСВІТСПІЛКУВАННЯДИТИНАДОРОСЛИЙОзнайомленняекспериментуваннярозглядання зоряного небаперегляд відеоматеріалів,розповіді дорослих. Розширення, уточнення уявленьсамостійні спостереженнячитання творів художньої літератури. Систематизація уявленьдидактичні ігрирозмови та бесідимоделюванняігрові навчальні ситуаціїТворчі уявленнясвята та розвагифіксація уявлень у малюнках, рухах, розповідяхтворчі ігри

Номер слайду 13

Метод «Логічна павутинка»09.11.202013 Форми роботи з дітьми на тему:- Молодша група «Сонце – яскрава зірка, що всіх зігріває»Середня група «Земля у Всесвіті»Старша група «Сузір'я. На зоряних шляхах»

Номер слайду 14

09.11.202014 Скласти творчу розповідь, казку, оповідку на тему: «Пригоди сонячного промінчика» «Космічні мандри»«Заблукавши на Місяці» Відобразити за допомого методу «Символічної синектики»Конкурс «Цікаві оповідки»

Номер слайду 15

Ігрова вправа «Зіркові відтінки»добрати до слова «ЗІРКА» синоніми, дієслова, епітети 09.11.202015 Зірки (синоніми) ліхтарикидіамантиблискавки Зірки (дієслова) мерехтятьблимаютьгорять. Зірки (епітети)золотівеселіяскраві

Номер слайду 16

Вправа «Фантастичні сузір'я»09.11.202016 З підручного матеріалу створити власне сузір'я та дати йому назву. Пояснити назву.

Номер слайду 17

09.11.202017

Номер слайду 18

Брейн-ринг «Ерудит»09.11.202018

Номер слайду 19

09.11.202019 Місяць► Як змінюється форма Місяця?► Чи змінює він своє забарвлення?► Чи бачимо ми один і той самий бік Місяця щодня?►Чому Місяць називають супутником Землі?

Номер слайду 20

Сонце та сонячна система09.11.202020► Скільки планет у сонячній системі?►Як називається найближча зірка до Землі?►Чому Земля не падає на Сонце?►Чим відрізняються планети одна від одної?

Номер слайду 21

Планета Земля09.11.202021► Якого кольору наша планета?► Чому так багато блакитного кольору?► Як ви вважаєте, що на Землі може мати зелений колір? коричневий? жовтий?► Як ви вважаєте, чого більше на нашій планеті — суходолу чи водойм? Чому?

Номер слайду 22

09.11.202022 Педагогічне ательєСюжетно-рольова гра «Космічна подорож»

Номер слайду 23

Майстерня LEGO - творчості09.11.202023«Космічні кораблі Міжгалактичних подорожей»

Номер слайду 24

09.11.202024 Вправа «Чарівна скринька»

Номер слайду 25

«Необхідно вводити малюка в навколишній світ природи так, щоб кожен день відкривав в ньому дещо нове для себе, щоб він ріс дослідником, щоб кожен його крок був подорожжю до витоків чудес природи, ушляхетнював серце і загартував волю» Василь Сухомлинський09.11.202025

Номер слайду 26

ДЯКУЮЗА УВАГУ

pptx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
1051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку