Театр тантамаресок "Півник та двоє мишенят"

Про матеріал
Підвищення компетентності педагогів в застосуванні театралізованої діяльності в дитячому саду; спонукати до широкого використання театральної діяльності; познайомити з одним з видів театру - театр тантамаресок ; виховувати у дітей глядацьку культуру, зацікавленість до видів театру .
Перегляд файлу

Перегляд театру тантамарески

« Півник і двоє мишенят»

Аудиторія: вихователі дитячого садка, діти всіх вікових груп

Програмовий зміст: підвищення компетентності педагогів в застосуванні театралізованої діяльності в дитячому саду; спонукати до широкого використання театральної діяльності; познайомити з одним з видів театру - театр тантамаресок ; виховувати у дітей глядацьку культуру, зацікавленість до видів театру .

Обладнання та матеріали: музичний супровід до казки, відео запис різних видів театрів, тантамаресок, ширма, декорації театру тантамарески

Хід

Шановні колеги та діти!

Театралізована гра - одна з найпотужніших, сильних видів діяльності для розвитку у дітей дошкільного віку творчих здібностей.

Займаючись з дітьми театром, ми ставимо перед собою мету - зробити життя наших вихованців цікавим і змістовним, наповнити  яскравими враженнями, цікавими справами, Всім знайома істина: "Все нове - це добре забуте старе!" Безліч різних цікавих речей придумали задовго до нас. Зацікавившись дитячою театральною творчістю, я уважно вивчала ідеї і знахідки інших педагогів у цій галузі.(Перегляд відео різних видів театру з коментуванням)

Виховні можливості театралізованої діяльності величезні: її тематика не обмежена і може задовольнити будь-які інтереси і бажання дитини. У цьому краще нам можуть допомогти тантамарески.

Чи знає хто з вас, що таке тантамареска?

Тантамареска - стенд з яскравим малюнком, який містить забавний сюжет, а на місці голів персонажів вирізані отвори. Тантамареска може бути як з одним прорізом для особи, так і з декількома, все залежить від задумки всієї композиції в цілому.(Перегляд різних видів тантамаресок)

Що ще може так забавляти дітей, як тантамарески!. З ними можна побувати в далекій країні або моментально перевтілитися в казкового героя. Театр тантамаресок сприяє розвитку у дошкільнят уяви, комунікативних та творчих здібностей. Діти вчаться імпровізувати, вибудовувати діалог.

Педагоги використовують два види тантамаресок: тантамарески – в зріст людини (дитини)  і пальчикові тантамарески.

Пропоную перегляд театру тантамарески в зріст людини « Півник і двоє мишенят».

ПІВНИК І ДВОЄ МИШЕНЯТ

Українська казка

Жили собі двоє мишенят — Круть та Верть, і півник Голосисте Горлечко. Мишенята було тільки й знають, що танцюють та співають. А півник удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться. Ото якось підмітав у дворі та й знайшов пшеничний колосок.

— Круть, Верть,— став гукати півник,— а гляньте-но, що я знайшов!

Поприбігали мишенята та й кажуть:

— Коли б це його обмолотити…

— А хто молотитиме? — питається півник.

— Не я! — одказує одне мишеня.

— Не я! — каже й друге мишеня.

— Я обмолочу,— каже до них півник. І взявся до роботи. А мишенята й далі граються.

От вже й обмолотив півник колосок та й знов гукає:

— Гей, Круть, гей, Верть, а йдіть гляньте, скільки зерна я намолотив!

Поприбігали мишенята.

— Треба,— кажуть, — зерно до млина віднести та борошна намолоти.

— А хто понесе? — питає півник.

— Не я! — гукає Круть.

— Не я! — гукає Верть.

— Ну, то я віднесу,— каже півник. Узяв на плечі мішок та й пішов. А мишенята собі одно скачуть — у довгої лози граються. Прийшов півник додому, знов кличе мишенят:

— Гей, Круть, гей, Верть! Я борошно приніс.

Поприбігали мишенята, пораділи:

— Ой півничку! Вже тепер тісто треба замісити та пиріжечків спекти.

— Хто ж міситиме? — питає півник.

А мишенята й знов своє:

— Не я! — пищить Круть.

— Не я! — пищить Верть.

Подумав, подумав півник та й каже:

— Доведеться мені, мабуть.

От замісив півник тісто, приніс дрова та й розпалив у печі. А як у печі нагоріло, посадив пиріжки.

Мишенята й собі діло мають: пісень співають, танцюють.

Аж ось і спеклися пиріжки, повиймав їх півник, виклав на столі. А мишенята вже й тут. І гукати їх не треба.

— Ох, і голодний я! — каже Круть.

— А я який голодний! — каже Верть.

Та й посідали до столу.

А півник і каже:

— Стривайте-но, стривайте! Ви мені перше скажіть, хто знайшов колосок.

— Ти,— кажуть мишенята.

— А хто його обмолотив?

— Ти,— вже тихіше відказують Круть і Верть.

— А тісто хто місив? Піч витопив? Пиріжків напік?

— Ти,— вже й зовсім нищечком кажуть мишенята.

— А що ж ви робили?

Що мали казати мишенята? Нічого. Стали вони тут вилазити з-за столу, а півник їх і не тримає. Хто ж отаких лінюхів пиріжками пригощатиме?

C:\Users\KL\Desktop\20201110_101022.jpg

docx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
1530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку