Перегляд театру тантамарески
« Півник і двоє мишенят»
Аудиторія: вихователі дитячого садка, діти всіх вікових груп
Програмовий зміст: підвищення компетентності педагогів в застосуванні театралізованої діяльності в дитячому саду; спонукати до широкого використання театральної діяльності; познайомити з одним з видів театру - театр тантамаресок ; виховувати у дітей глядацьку культуру, зацікавленість до видів театру .
Обладнання та матеріали: музичний супровід до казки, відео запис різних видів театрів, тантамаресок, ширма, декорації театру тантамарески
Хід
Шановні колеги та діти!
Театралізована гра - одна з найпотужніших, сильних видів діяльності для розвитку у дітей дошкільного віку творчих здібностей.
Займаючись з дітьми театром, ми ставимо перед собою мету - зробити життя наших вихованців цікавим і змістовним, наповнити яскравими враженнями, цікавими справами, Всім знайома істина: "Все нове - це добре забуте старе!" Безліч різних цікавих речей придумали задовго до нас. Зацікавившись дитячою театральною творчістю, я уважно вивчала ідеї і знахідки інших педагогів у цій галузі.(Перегляд відео різних видів театру з коментуванням)
Виховні можливості театралізованої діяльності величезні: її тематика не обмежена і може задовольнити будь-які інтереси і бажання дитини. У цьому краще нам можуть допомогти тантамарески.
Чи знає хто з вас, що таке тантамареска?
Тантамареска - стенд з яскравим малюнком, який містить забавний сюжет, а на місці голів персонажів вирізані отвори. Тантамареска може бути як з одним прорізом для особи, так і з декількома, все залежить від задумки всієї композиції в цілому.(Перегляд різних видів тантамаресок)
Що ще може так забавляти дітей, як тантамарески!. З ними можна побувати в далекій країні або моментально перевтілитися в казкового героя. Театр тантамаресок сприяє розвитку у дошкільнят уяви, комунікативних та творчих здібностей. Діти вчаться імпровізувати, вибудовувати діалог.
Педагоги використовують два види тантамаресок: тантамарески – в зріст людини (дитини) і пальчикові тантамарески.
Пропоную перегляд театру тантамарески в зріст людини « Півник і двоє мишенят».
ПІВНИК І ДВОЄ МИШЕНЯТ
Українська казка
Жили собі двоє мишенят — Круть та Верть, і півник Голосисте Горлечко. Мишенята було тільки й знають, що танцюють та співають. А півник удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться. Ото якось підмітав у дворі та й знайшов пшеничний колосок.
— Круть, Верть,— став гукати півник,— а гляньте-но, що я знайшов!
Поприбігали мишенята та й кажуть:
— Коли б це його обмолотити…
— А хто молотитиме? — питається півник.
— Не я! — одказує одне мишеня.
— Не я! — каже й друге мишеня.
— Я обмолочу,— каже до них півник. І взявся до роботи. А мишенята й далі граються.
От вже й обмолотив півник колосок та й знов гукає:
— Гей, Круть, гей, Верть, а йдіть гляньте, скільки зерна я намолотив!
Поприбігали мишенята.
— Треба,— кажуть, — зерно до млина віднести та борошна намолоти.
— А хто понесе? — питає півник.
— Не я! — гукає Круть.
— Не я! — гукає Верть.
— Ну, то я віднесу,— каже півник. Узяв на плечі мішок та й пішов. А мишенята собі одно скачуть — у довгої лози граються. Прийшов півник додому, знов кличе мишенят:
— Гей, Круть, гей, Верть! Я борошно приніс.
Поприбігали мишенята, пораділи:
— Ой півничку! Вже тепер тісто треба замісити та пиріжечків спекти.
— Хто ж міситиме? — питає півник.
А мишенята й знов своє:
— Не я! — пищить Круть.
— Не я! — пищить Верть.
Подумав, подумав півник та й каже:
— Доведеться мені, мабуть.
От замісив півник тісто, приніс дрова та й розпалив у печі. А як у печі нагоріло, посадив пиріжки.
Мишенята й собі діло мають: пісень співають, танцюють.
Аж ось і спеклися пиріжки, повиймав їх півник, виклав на столі. А мишенята вже й тут. І гукати їх не треба.
— Ох, і голодний я! — каже Круть.
— А я який голодний! — каже Верть.
Та й посідали до столу.
А півник і каже:
— Стривайте-но, стривайте! Ви мені перше скажіть, хто знайшов колосок.
— Ти,— кажуть мишенята.
— А хто його обмолотив?
— Ти,— вже тихіше відказують Круть і Верть.
— А тісто хто місив? Піч витопив? Пиріжків напік?
— Ти,— вже й зовсім нищечком кажуть мишенята.
— А що ж ви робили?
Що мали казати мишенята? Нічого. Стали вони тут вилазити з-за столу, а півник їх і не тримає. Хто ж отаких лінюхів пиріжками пригощатиме?