Відповідно до особистісно орієнтованої спрямованості виховання, в центрі виховного процесу ставлю особистість. На її виховання впливає соціальний простір, а також включення її у різні види діяльності, що сприяє формуванню у них ціннісного ставлення до самої себе та навколишнього світу.
Моя система виховної роботи з класом ґрунтується на:гуманістичній спрямованості виховного процесу;організації життя колективу на засадах демократизму, самоврядування;залученні учнів до різноманітної творчої та соціально значимої діяльності;психолого-педагогічному супроводі виховання та розвитку дітей.
У своїй роботі як класний керівник прагну створити умови для виявлення найвищих людських якостей, спираюся на закони виховання за В. А. Сухомлинським:радості: геть нудьгу, посмішка на обличчях дорослих і дітей;краси: будь красивим сам і бережи красу навколо;доброти: будь чуйним і уважним до людей;працьовитості: працюй сам і поважай працю інших людей;дружби: хочеш мати друга – будь ним;поваги: якщо хочеш, щоб тебе поважали, – поважай інших;ввічливості: кожний твій вчинок відображається на інших людях; не забувай, що поряд з тобою людина;відповідальності: кожний повинен бачити наслідки своїх вчинків і відповідати
Одним із найактуальніших напрямів роботи класного керівника є налагодження ефективної співпраці з батьківською громадськістю. Моя система роботи з батьками включає такі напрямки: вивчення виховного потенціалу сімей; підвищення рівня педагогічної культури батьків;безпосереднє залученню батьків до навчально-виховного процесу;вироблення єдиного виховного впливу на дитину з боку батьків і школи.
Щоб активніше залучити батьків до процесу виховання, практикую поряд із традиційними інноваційні форми роботи. Для прикладу, на підсумкових батьківських зборах проводжу мультимедійні презентації роботи класу (з використанням фото-, відеоматеріалів). Залучаю батьків до навчально-виховного процесу. Батьки надають допомогу в організації класних заходів.