“Країнознавство англомовних країн" є навчальною дисципліною, яка комплексно вивчає англомовні країни, досліджує, систематизує і узагальнює дані про їх природу, населення, господарство, культурно-історичні особливості, внутрішні просторові відмінності. Завдання курсу "Country Study of English-speaking Countries" ("Країнознавство англомовних країн") : сприяння засвоєнню системи знань про етапи історичного розвитку, соціальної дійсності і культури англомовних країн, формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції, необхідної для практичного володіння іноземною мовою як засобом комунікації і виховання.
Мета вивчення Країнознавствавдосконалення навичок усіх видів мовленнєвої діяльності учнів: читання, письма, аудіювання, усного мовлення, що забезпечує оволодіння англійською мовою як засобом спілкування, в першу чергу з носіями англійської мови, формування в учнів навичок ведення бесід на різноманітні теми (культура, суспільно-політичні події, спорт),розвиток умінь готувати усні та письмові повідомлення, розуміти доповіді англійською мовою та готувати презентації у Power Point,володіння навичками читання та аудіювання країнознавчих текстів, виконання граматичних та лексичних вправ (Use of English).
Різноманітні навчально-методичні матеріали Карти, схеми, фотоальбоми, ілюстраціїСтворення дослідницької атмосфери (завдання для творчих та самостійних робіт)Пошук нових педагогічних технологій (парної та групової роботи, тестові завдання,ІКТ) Засоби реалізації завдань курсу “Країнознавство”
Основні форми роботи з учнями Колективна робота учнів на уроках Робота в групах, парах Монологічне та діалогічне мовлення Участь у обговоренні проблем Індивідуальна робота над створенням проектів Ведення пошуково-дослідницької роботи Самостійнїа робота учнів із використанням комп’ютерних програм та ресурсів мережі Інтернет
Учні набувають наступних ключових компетентностей: уміння розуміти англійську мову в різноманітних ситуаціях повсякденного спілкування; уміння формулювати питання та реагувати на них; уміння подати необхідну інформацію (в усній і письмовій формі); готувати розповідь, повідомлення, презентацію з використа нням ІКТ про географічне положення, політичну структуру, природні умови країни, історію, внесок у світову культуру; уміння читати та розуміти автентичні тексти (художні, публіцистичні, газетні, інформаційні); уміти написати аналіз художнього твору; робити порівняльний аналіз стилю життя британців і українців.
Непересічна особистість, здатна бути. Творча особистість, яка може Вихованець ґімназії, який володієМешканець міста, який спрямований на. Людина світу, яка вмієГромадянин Українигуманістпатріотлюдина високої духовності, культуридемократстійкими життєвими переконаннямимотивацією до навчання впродовж життянабутими знаннями з основ наук, зокрема, з англійської мовикритичним мисленнямфізично здоровоюсоціальноадаптованоюморальностійкоюрозв’язувати життєві проблемипримножуватинадбання суспільстваскладати і реалізовувати творчі життєві проекти бережливе ставлення до членів родини, сім’їрозвиток культурно-просвітницького життя містанаслідування традицій ґімназіїзбереження етнічних коренівберегти довкілляповодити себе у суспільствіжити у гармонії з природою і людьмибути терпеливим у світобаченні і сприйнятті Модель випускника Чортківської гімназії